Olen ollut ihan täysi sekopää

Anonyymi-ap

Ja syynä on se että olen joskus ikävöinyt sekopäätä jota kuvitellut kaltaisekseni, mutta joka on kaikkea muuta kuin sitä.

Miksi elän aina harhoissa vuosi toisensa jälkeen ilman oikeaa ihmis- ja parisuhdetta?

Kaipaanko enemmän harhojani kuin oikeita ihmisiä?

Enkä tarkoita että olisin vain yhtä ihmistä kaivannut aina vaan useita, mutta jokainen on lopulta ollut täysin sopimaton.

10

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sama tunne täälläkin

      • Anonyymi

        Oon vähän päätellyt että se johtuu vain siitä että olen saanut jonkinlaisen paremman yhteyden näihin henkilöihin kuin muihin, kokenut jotain samankaltaisuutta siis ja kuvitellut että sitä ei löydy sitten toisista.

        Tajunnut sitten myöhemmin että vaikka jotain tollaista oliskin niin toinen on vaan niin erilainen että ihan mahdoton yhistelmä. En vain käsitä miks vuositolkulla käyttäny ja hukannu aikaa näihin. Voinut löytää jonkun alkuun vähemmän sopivamman, mutta josta tiedä mitä paljastunut myöhemmin.

        Vai onks harhat vaan parempia. Kun kuitenkin nähnyt näiden ihmisten läpi heti alussa, mutta en oo halunnut vain myöntää asiaa tunteilleni.

        -aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon vähän päätellyt että se johtuu vain siitä että olen saanut jonkinlaisen paremman yhteyden näihin henkilöihin kuin muihin, kokenut jotain samankaltaisuutta siis ja kuvitellut että sitä ei löydy sitten toisista.

        Tajunnut sitten myöhemmin että vaikka jotain tollaista oliskin niin toinen on vaan niin erilainen että ihan mahdoton yhistelmä. En vain käsitä miks vuositolkulla käyttäny ja hukannu aikaa näihin. Voinut löytää jonkun alkuun vähemmän sopivamman, mutta josta tiedä mitä paljastunut myöhemmin.

        Vai onks harhat vaan parempia. Kun kuitenkin nähnyt näiden ihmisten läpi heti alussa, mutta en oo halunnut vain myöntää asiaa tunteilleni.

        -aloittaja

        Hyvää päättelyä sulta! Voi olla että ihmissuhteet on toisille ihmisille monimutkaisempia kuin toisille.


    • Anonyymi

      Toivottavasti olet ottanut opiksesi näistä kokemuksista ja huomannut, että sinun on myös työstettävä vielä itseäsi jos haluat tasapainoiseen suhteeseen joskus päästä.

    • Anonyymi

      Lopeta se väliseiniin reikien kaivertaminen.

      • Anonyymi

        Se on tuo toinen naapuri en minä.


    • Anonyymi

      Milloin aiotte hankkiutua johonkin TÖIHIN? Alkaa olla jo korkea aika.

    • Anonyymi

      Ap ensi kerralla kun sä ihastut
      Kannattaa miettä paristeen tarpeita ja tarpeellisuutta
      Muustakin kuvakulmasta kun antaa tunteen vain viedä .
      Miettiä millaisen henkilön kassa just sä haluat jakaa elämääsi ja niitä ei kivojakin asioita jossa punnitaan kaikkin ne ajajelmat siitä että toinen täydentää omia heikkoja puolia sun muuta
      Helposti vain menee sen upean ulkonäön. himotuksen tai romantiikan perässä miettimättä kokonaisuutta laajemin.
      Sun pitää tutkia ne huonotkin puolet .
      Eikä pelätä sitä et jäät taas yksin .
      Sä selvytynyny monesta erosta joten sullon voimaa tutkia ja selvittää mikäli vain oikesti haluat niin tehdä.
      Toinen vaihtoehto on valita vähemmän näyttävä ja miellyttävä kumppani ulkonäöstä joka tykkää susta
      Sillä ne on on valmiimpia olemaan vähemän sekoja
      Ihmisenä sä saa ikinä mitää täydelistä pakettia
      Sillä emme edelleenkään ole robotteja
      Vaan ihmisiä .
      On parasta valita myös viat ja ongelmat lähelle
      Niin voi tehdä .
      Parhaimillaan jopa jaat ongelmia sen rakkaan kanssa
      Mikä vain syventää teidän yhteytteytä.
      Olet todennäköisesti ollut vain sulle väärien ihmisten
      Seurassa ei sen kummempaa..
      Ja liian kiltti sanomaan ei vaikka pitäis.
      Naiselta Sivusta

    • Anonyymi

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

      ❤️ K­­u­­u­m­­­a­­­t­­­ ­­­t­y­­­t­­­ö­­­t­­­ ­o­d­­­o­­t­t­­a­­­v­­­­a­­t­­ ­­s­i­n­u­­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18333709

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Olet todella vaikea ihminen kyllä ei voi muuta sanoa kessään muussa ei ole vikaa paitsi sinussa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3115
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2502
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      368
      2326
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2035
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1857
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1277
    7. 166
      1265
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1111
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      967
    Aihe