Pahin pelkosi

Anonyymi-ap

Kaivattusi suhteen

28

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pelkää enää mitään.

    • Anonyymi

      Kusee hunajaa

    • Anonyymi

      Harmittaa vain kun ei olla tekemisissä enkä tiedä missä hän menee ja kaipaako, vai onko nainen jo löytänyt ikioman miehen itselleen. Tietysti aika paljon ujostuttaa, mutta se on ihan normaaliakin. Mieheltä.

      • Anonyymi

        Ai löytänyt?
        Itse en kyllä ole koskaan yhtäkään etsinyt, ihan on itse tulleet tyrkylle mutta en nyt kaikista todellakaan ole huolinut. Itseasiassa kun katsoo kuinka paljon ihmisillä nykyään on suhteita, tunnen itseni kyllä tosiaan joksikin erakoksi.
        Ujous on tuttua kyllä, vaikka ikääkin tulee ei se mihinkään häviä. On ihan hieno luonteenpiirre minusta.
        Naiselta ☀️


    • Anonyymi

      Pelkään, että meidät molemmat pistetään työvoimatoimistossa johonkin TÖIHIN ja kaikki tuet loppuvat.

      • Anonyymi

        😂😂


    • Anonyymi

      Varmaan se mitä epäilinkin kokoajan eli on parisuhteessa.

      • Anonyymi

        No niin uusia pettymyksenä kohti sitten trolliätmin kanssa saikkaaja, en ota kummemmin kantaa mihin mikäkin visios perustuu


      • Anonyymi

        Miksi on pelko? Mitä jos on yhtä surkeutta kaikilla. Tunteille ei voi mitään ja kaikki tulevat onnelliseksi kun uskaltaa.


    • Anonyymi

      Harrastaa rivitanssia.

      • Anonyymi

        Tanhu ois vielä pahempi, genreen kuuluu ne asutkin


    • Anonyymi

      Etten näe häntä naista enää. Ajatuskin saa surulliseksi.

      • Anonyymi

        Haluaisin vain selvittää onko hän todella hän. Nainen jota olen etsinyt kaikkialta. Olisi pitänyt tehdä se jo viime viikolla mutta olin kai liian epävarma.


    • Anonyymi

      Harrastaa kuorolaulua🤭

      • Anonyymi

        Kuorolaulu on hyvä keino mm. masennusoireiden helpotukseen. Masentunut kun kokee olevansa usein yksin ja irrallaan muista. Kuorolaulu on harrastus, joka välttämättä sitoo masentunutta muihin, synkronoimalla äänen kautta ihmisiä keskenään. Ei kannata sitä dissata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuorolaulu on hyvä keino mm. masennusoireiden helpotukseen. Masentunut kun kokee olevansa usein yksin ja irrallaan muista. Kuorolaulu on harrastus, joka välttämättä sitoo masentunutta muihin, synkronoimalla äänen kautta ihmisiä keskenään. Ei kannata sitä dissata.

        Tämä olikin oikeasti tunniste 😄


    • Anonyymi

      En halua ajatella sitä. Haluan vain haaveilla hänestä ja elää tässä kuplassa.

    • Anonyymi

      Minä olen jo sen ikäinen etten juokse suhteesta toiseen.
      Kun se ei ole minun elämässäni mikään päämäärä.
      Enkä muutenkaan jaksa tutustua uusiin ihmisiin ja aloittaa kaikkea alusta uuden ihmisen kanssa.
      👵🏻😉

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyi aloituksen kysymykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo liittyi aloituksen kysymykseen?

        Jotenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuo liittyi aloituksen kysymykseen?

        Kunhan mies täyttelee galluppiaan oot vissiin vähä verkkainen tms kun et opi millään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan mies täyttelee galluppiaan oot vissiin vähä verkkainen tms kun et opi millään

        No ei tällä mitään palsta tuomaria tarvita joten voisit etsiä itsellesi sinäkin parempaa tekemistä.


    • Anonyymi

      Ei ole pelkoja koska olen kohdannut ne kaikki ja olen sujut niiden kanssa. Ei ole enää minun murheeni mitä hän mies tekee elämässään.

    • Anonyymi

      Ei ole mitään pelkoja oikeasti hänen suhteen.

      • Anonyymi

        Ettei hän halua olla irti aineista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei hän halua olla irti aineista

        Ei tuota ongelmaa...tänään just sanoin, etten enää vedä sitä blossia, ihan hirveetä ainetta. Tän ikäsenä se mikä nuorena tuntui ok.lta niin ei kiitos enää👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota ongelmaa...tänään just sanoin, etten enää vedä sitä blossia, ihan hirveetä ainetta. Tän ikäsenä se mikä nuorena tuntui ok.lta niin ei kiitos enää👎

        En oikein usko

        Pahat mielessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein usko

        Pahat mielessä

        Ehkä puhut nyt väärälle ihmiselle:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2090
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1783
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1545
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    9. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      95
      1283
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe