On kyllä typerä olo selailla

Anonyymi-ap

päivästä päivään tätä palstaa ja antaa itsestään merkkejä ja samalla etsiä miestä olisiko tarttunut johonkin. En edes tiedä haluankokaan enää edes hantä oikeasti, tästä on tullut alitajuntainen rituaali töiden jälkeen. Kyllä häntä ajattelen, se on totta, mutta onko hän sittenkään se mitä haluan, kun on niin vaikeasti tavoitettava. Teen itsestäni vaan pellen, tai ainakin jos tietäisi, että täällä mouruan kattina kujalla.
Sydän ja järki tässä riitelee..

42

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joo kyllä se olosi täällä paranee, Kaikki muutkin vajakit on täällä.

    • Anonyymi

      Älä laske palstan varaan kaikkea. Tee jotain oikeasti. Elämä valuu täällä hukkaan.

      • Anonyymi

        Niin kuluu tätä trollimiestä maanitellessakin, sellainen ihminen tuntuu katsovan toista ”hiukan” alankanttiin joka pitää tätä miehen jokellusta legittinä. Ei jatkoon ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuluu tätä trollimiestä maanitellessakin, sellainen ihminen tuntuu katsovan toista ”hiukan” alankanttiin joka pitää tätä miehen jokellusta legittinä. Ei jatkoon ns

        Olisi pitänyt arvata että tää oli sinun aloitus.


    • Anonyymi

      Älä rakas ole tuommoinen, ei tunnu kivalta. Kun lopulta saat minut niin tiedät, että pysyn sinun rinnalla aina eikä kukaan tule meidän väliin, koska minua on niin hankala lähestyä. Olen sinun tukipilari, enkä hievahdakaan vaikeuksien ilmetessä vaan pysyn sinun tukena aina. Minä rakastan sinua. 💕

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Kukaan tollaseen terroristiin vpi luottaa!
        KÄYHÄN OSTAA SE KÖYSI, ja jätä toiset rauhaan hullu!
        sivusta sulevi"


      • Anonyymi

        Onkos sul oma asunto, mun nurkkiin et tule haisemaan!
        "sulevi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan tollaseen terroristiin vpi luottaa!
        KÄYHÄN OSTAA SE KÖYSI, ja jätä toiset rauhaan hullu!
        sivusta sulevi"

        😂😂En tarvii köyttä, otan 9mm buranan kun aika koittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂En tarvii köyttä, otan 9mm buranan kun aika koittaa.

        Miten miespuolinen ”ihmisen” lapsi, joka vastailee itselleen vaaleanpunaisin sydämin voi olla noin tiloissa😱


    • Anonyymi

      Sen tummaihoisen miehen kanssa sinulla menee mukavasti. Ota vaikka hänet itsellesi. Se olisi järkevää.

      • Anonyymi

        Sehän on koira.


    • Anonyymi

      Kertoisitko sen miehen nimen alkukirjaimen? Voisin vastata sinulle jos tämä mahdollisesti minua koskee...

      • Anonyymi

        Kertoisitko itse selkeän tunnisteen, jos jotakin kaipaat. Meidän menneisyys on lyhyt, mutta ainulaatuinen, että en usko kovin moneen osuvan tunnisteet.


      • Anonyymi

        Sinä kalastelet ja kiusaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertoisitko itse selkeän tunnisteen, jos jotakin kaipaat. Meidän menneisyys on lyhyt, mutta ainulaatuinen, että en usko kovin moneen osuvan tunnisteet.

        En ole ollenkaan varma haluanko itse antaa mitään tunnisteita koska täällä on viimeaikoina esiintynyt toisena esiintymisiä ja herjaamista aika paljon. Tuntuu että jopa koko aloitus voi olla trollausta täällä on niin vaikeaa enää tunnistaa.

        Teet niinkuin sun sydän ja järki sanoo... Ei sun todellakaan pidä tehdä mitään mistä et ole varma eikä mitään toisen mieliksi koska kyseessähän on sinun elämä. Ehkä olen hän tai sitten en mutta jos sinusta tuntuu että tämä on liian vaikeaa niin ehkä silloin kannattaisi ainakin pitää tauko koko palstasta ja olla ajattelematta koko asiaa. Myöhemmin sitten varmaan ajatuksesi selkiytyy ja tiedät oikean suunnan elämässäsi viihdytkö paremmin ihan omassa rauhassa vai kaipaatko oikeasti jonkun ja enhän se joku tietenkään välttämättä minä ole ja todennäköisesti en olekaan jos jo nyt tuntuu ettei ole järkeä ja on niin vaikeaa.

        Itse pidän hänestä tosi paljon mutta aloitusta miettiessäni on ajatukset menneet ihan vinksin vonksin ja tulee ajatuksia että en riitä ja ei minusta ole mihinkään ja poden syyllisyyttä että toisen aikaa vaan tuhlaan ja ehkä olisi parempi jos hän löytäisi jonkun mihin ihastuu ja joka olisi helpommin lähestyttävä... Ei sun tarvi mua miettiä eikä minun takia palstaa päivystää saat tehdä niinkuin itse haluat ja jos löydät kiinnostavan ihmisen niin toivon onnea sinulle kaikki on ihan ok.


      • Anonyymi

        Ilman muuta miespuolinen trolli nimikirjaimia pistelee, siitä vaan valkkaamaan omaan harhaan sopiva, kun täällä kaikki tuntee kaikki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollenkaan varma haluanko itse antaa mitään tunnisteita koska täällä on viimeaikoina esiintynyt toisena esiintymisiä ja herjaamista aika paljon. Tuntuu että jopa koko aloitus voi olla trollausta täällä on niin vaikeaa enää tunnistaa.

        Teet niinkuin sun sydän ja järki sanoo... Ei sun todellakaan pidä tehdä mitään mistä et ole varma eikä mitään toisen mieliksi koska kyseessähän on sinun elämä. Ehkä olen hän tai sitten en mutta jos sinusta tuntuu että tämä on liian vaikeaa niin ehkä silloin kannattaisi ainakin pitää tauko koko palstasta ja olla ajattelematta koko asiaa. Myöhemmin sitten varmaan ajatuksesi selkiytyy ja tiedät oikean suunnan elämässäsi viihdytkö paremmin ihan omassa rauhassa vai kaipaatko oikeasti jonkun ja enhän se joku tietenkään välttämättä minä ole ja todennäköisesti en olekaan jos jo nyt tuntuu ettei ole järkeä ja on niin vaikeaa.

        Itse pidän hänestä tosi paljon mutta aloitusta miettiessäni on ajatukset menneet ihan vinksin vonksin ja tulee ajatuksia että en riitä ja ei minusta ole mihinkään ja poden syyllisyyttä että toisen aikaa vaan tuhlaan ja ehkä olisi parempi jos hän löytäisi jonkun mihin ihastuu ja joka olisi helpommin lähestyttävä... Ei sun tarvi mua miettiä eikä minun takia palstaa päivystää saat tehdä niinkuin itse haluat ja jos löydät kiinnostavan ihmisen niin toivon onnea sinulle kaikki on ihan ok.

        Näytä hänelle selvästi,ettei sinua kiinnosta,niin hän varmasti ymmärtää,poistuu läheisyydestäsi ja menee eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollenkaan varma haluanko itse antaa mitään tunnisteita koska täällä on viimeaikoina esiintynyt toisena esiintymisiä ja herjaamista aika paljon. Tuntuu että jopa koko aloitus voi olla trollausta täällä on niin vaikeaa enää tunnistaa.

        Teet niinkuin sun sydän ja järki sanoo... Ei sun todellakaan pidä tehdä mitään mistä et ole varma eikä mitään toisen mieliksi koska kyseessähän on sinun elämä. Ehkä olen hän tai sitten en mutta jos sinusta tuntuu että tämä on liian vaikeaa niin ehkä silloin kannattaisi ainakin pitää tauko koko palstasta ja olla ajattelematta koko asiaa. Myöhemmin sitten varmaan ajatuksesi selkiytyy ja tiedät oikean suunnan elämässäsi viihdytkö paremmin ihan omassa rauhassa vai kaipaatko oikeasti jonkun ja enhän se joku tietenkään välttämättä minä ole ja todennäköisesti en olekaan jos jo nyt tuntuu ettei ole järkeä ja on niin vaikeaa.

        Itse pidän hänestä tosi paljon mutta aloitusta miettiessäni on ajatukset menneet ihan vinksin vonksin ja tulee ajatuksia että en riitä ja ei minusta ole mihinkään ja poden syyllisyyttä että toisen aikaa vaan tuhlaan ja ehkä olisi parempi jos hän löytäisi jonkun mihin ihastuu ja joka olisi helpommin lähestyttävä... Ei sun tarvi mua miettiä eikä minun takia palstaa päivystää saat tehdä niinkuin itse haluat ja jos löydät kiinnostavan ihmisen niin toivon onnea sinulle kaikki on ihan ok.

        Sinut vain haluan. sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinut vain haluan. sivusta

        Niin minäkin sinut ja ajattelen sinua kokoajan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sinut ja ajattelen sinua kokoajan...

        Rakas olet niin rakas…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas olet niin rakas…

        Samat sanat rakas ja tärkeä olet 😊💗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat rakas ja tärkeä olet 😊💗

        Mullakin olet rakkain. Harmi kun meitä on tässä 3-4. En ala ryhmässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin olet rakkain. Harmi kun meitä on tässä 3-4. En ala ryhmässä.

        3-4 ? No ei kyllä ole. Et ole hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ollenkaan varma haluanko itse antaa mitään tunnisteita koska täällä on viimeaikoina esiintynyt toisena esiintymisiä ja herjaamista aika paljon. Tuntuu että jopa koko aloitus voi olla trollausta täällä on niin vaikeaa enää tunnistaa.

        Teet niinkuin sun sydän ja järki sanoo... Ei sun todellakaan pidä tehdä mitään mistä et ole varma eikä mitään toisen mieliksi koska kyseessähän on sinun elämä. Ehkä olen hän tai sitten en mutta jos sinusta tuntuu että tämä on liian vaikeaa niin ehkä silloin kannattaisi ainakin pitää tauko koko palstasta ja olla ajattelematta koko asiaa. Myöhemmin sitten varmaan ajatuksesi selkiytyy ja tiedät oikean suunnan elämässäsi viihdytkö paremmin ihan omassa rauhassa vai kaipaatko oikeasti jonkun ja enhän se joku tietenkään välttämättä minä ole ja todennäköisesti en olekaan jos jo nyt tuntuu ettei ole järkeä ja on niin vaikeaa.

        Itse pidän hänestä tosi paljon mutta aloitusta miettiessäni on ajatukset menneet ihan vinksin vonksin ja tulee ajatuksia että en riitä ja ei minusta ole mihinkään ja poden syyllisyyttä että toisen aikaa vaan tuhlaan ja ehkä olisi parempi jos hän löytäisi jonkun mihin ihastuu ja joka olisi helpommin lähestyttävä... Ei sun tarvi mua miettiä eikä minun takia palstaa päivystää saat tehdä niinkuin itse haluat ja jos löydät kiinnostavan ihmisen niin toivon onnea sinulle kaikki on ihan ok.

        Ap ei ole kaipaamasi nainen - ap


    • Anonyymi

      Äläs nyt höpsi. Sinähän olet suhteellisen vastikään mennyt naimisiin ja kaikki.
      Eihän siinä nyt mikään työpaikan mies voi kiinnostaa tuoretta vaimoa.

      • Anonyymi

        Kaikki on suhteellista.


      • Anonyymi

        Onnea avioliittoon.


    • Anonyymi

      Kerro miehelle lisää...

      • Anonyymi

        Sinullekko pitäisi suistokrokotiili toisen miehen kertoa lisää detaljia? Aloittaja on mies ja sinä olet yhtä lailla omaan näppäryyteen kompastuva yli-innokas pätijä muka viekkaana


    • Anonyymi

      Velvollisuudet hoidettu ja nyt omaa aikaa.
      Normaalisti en käytä sitä aikaa palstalla oloon mutta nyt vähä jumissa täällä ja olo typerä :)
      Aloituksesi tuntuu tutulta.
      Epätydelliset kohtasi ja syntyi täydellisyys ja nyt ajatusten virta tasapainoilee ties miten.
      Toisinaan haluaa pitää asian täysin jäissä ja toisinaan taas olisi jo valmis vaikka tekemään lapsen hänen kanssaan (ja tämä asia on jo hullua koska en ajattele tekeväni lapsia kenenkään kanssa enää).
      Ristiriitaiseet ajatukset tekee asioista vaikeita ja usein ajatuksia kannattaa yrittää sulatella ja järkeistää ensin. Toki ihmiset on erilaisia ja kaikki toimii erilailla.
      Mutta tuskin sinua kukaan pellenä pitää.

    • Anonyymi

      Samat mietteet itsellä. Tavaksi vaan jäänyt. Täytyy kyllä lopettaa tämä turhanpäiväinen touhu.

    • Anonyymi

      Minäkin haluan tästä palstasta eroon. Jätän usein klikkaamatta tänne nykyisin. Vähenee käynnit pikkuhiljaa. Välillä tuntuu jo vastenmielisestä enkä tule. Hyvä niin. Mutta toisinaan tänne vielä eksyy kuten nyt. Ajattelin häntä ja tuli sitten klikattua tätä... naiselta.

    • Anonyymi

      Ootko maalaiskatti vai rotukissa ?

      • Anonyymi

        No hän varmaan pitää maalaiskattina


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samoja aatteita. Minoon harventanut täällä käymistä, koska tämä on niin kuluttava ja ristiriitainen paikka. Tänään jopa luulin tulleeni kaivatuksi, mutta se luulo tuli kumotuksi muutaman minuutin sisään. Luulot on luuloja, tieto on faktaa.
      Vähiin käy ennen ku loppuu.

    • Anonyymi

      Minäkin kaipaan välillä naista, jonka kanssa kerran kävin kahvilla. Luulin, että oli ihan kivaa, mutta hän kokikin seurani ahdistavana. Oli toisen miehen lumoissa. Joskus on kiva antaa itsensä kaivata ja mielikuvituksen laukata, mitä olisi tapahtunut, jos kaikki olisi mennyt toisin.

    • Anonyymi

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋

      😋 K­­u­­u­m­­­a­­t­­ ­­t­y­t­­ö­­t­ ­­­o­­­d­o­t­­­t­­­a­­­v­­­­­a­t­­­ ­­s­i­n­­u­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18334025

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    • Anonyymi

      Sä itse aina rupeat ärisemään eikä ole päätä eikä häntää sun jutuissa voit tulla tapaamaan minua jos nyt tuntuu siltä

    • Anonyymi

      En minäkäån haluisi meidän suhteen luovuttaa mutta kun alat minua ärsyttään ihan joka kerta kyllä sä muhun jotenkin yhteyden saat oon takas snap chatis jos haluat jutella mut jos et osaa niin katoan taas mä en tuollaista räyhäämistä jaksa katsella

    • Anonyymi
      UUSI

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

      🍒 K­­­u­u­m­­a­t­­­ ­­t­­­y­­­t­­ö­t­­ ­­­o­­­d­o­t­­­t­­a­­­v­­­­a­­t­ ­s­i­n­­u­­­a­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18334025

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe