Tuolla hyvä kuva albumi lieksankosken voimalaitos työmaasta käykäähän kattelee...
https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=Lieksankoski&type=AllFields
Lieksakosken voimalaitoksen rakentaminen.
30
574
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kukaan käynyt paljaalla?
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hienoja kuvia rakennustyöstä.
- Anonyymi
Muistaako kukkaan aikaa kun koski oli vielä vapaa?
- Anonyymi
Minä muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan.
Muistaako kukaan yhdenkään siellä töissä olleen nimeä. Varmaan jokainen on jo kuollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan.
Siinnä riippusillan yläpuolella oli hyvinusein tukkisuma. Pilkkupoikana käytiin sumalla onkimassa.
- Anonyymi
Minä muistan. Olin siellä kalassa heti holoseenikauden alussa. Kyllä tuli kalaa lujasti. Väinämöinenkin kävi samalla nuotiolla rokkaamassa. Pohjan akka lensi ohi ja Joukahainen oli jonkun vimanakuskin kanssa tulossa Vänän lämmittelybändiksi, mutta Vänä käski Joken painua suolle. Loppu onkin sitten historiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaako kukaan yhdenkään siellä töissä olleen nimeä. Varmaan jokainen on jo kuollut.
Kammonen oli yksi tunnetuimpia!
Anonyymi kirjoitti:
Muistan muutamien nimiä, kuten tuon alempana mainitun Kammosenkin. Ajoi mahtavaa Allis Chalmers merkkistä "puskutraktoria" 28 tn. Msuita en nyt ota esiin, vaikka joitain muistankin. Johtava laturi oli melkoinen persoona, samoin porari.
Anonyymi kirjoitti:
Minä muistan. Olin siellä kalassa heti holoseenikauden alussa. Kyllä tuli kalaa lujasti. Väinämöinenkin kävi samalla nuotiolla rokkaamassa. Pohjan akka lensi ohi ja Joukahainen oli jonkun vimanakuskin kanssa tulossa Vänän lämmittelybändiksi, mutta Vänä käski Joken painua suolle. Loppu onkin sitten historiaa.
Oli siellä vilskettä kahdesti vuodessa, keväällä kuoreen kauhaamisen aikaan, ja syksyllä siian kalastuksen.
- Anonyymi
Kiitos aloittajalle. Pitkästä aikaa jotain muutakin asiaa kuin paljaalla panemista. En edes myötähäpeä palstan häiriköiden vuoksi. He ovat toivottomia tapauksia. Tehoava lääkitys on nykyisin lainsäädännöllä kielletty.
Kuvia kun katselin sivutolkulla, niin tulipa ikävä nuoruusmuistojen aikakauteen. Sodan jälkeen ei valitettu huonosta syntyvyydestä. Miehet riias naisia, ja mukuloita syntyi aidosta rakkaudesta, ja vähän sen ohikin. Sateenkaarella oli aivan eri merkitys, ja me too oli mie tuun kun tarves on. Voi kakka kökkö tätä tyhjänpäiväistä someitkemistä nykyisin. Ylös, ulos ja lenkille!
Woke, woke! Voi vatun v***u! Olkaa ja eläkää, etsikää vääriä woke-asenteita kriittisen sosiaalisen oikeudenmukaisuuden asenteiksi. Loppujen lopuksi, osa teistä on jo aivopesty! Vaarallista! - Anonyymi
80-luvulla oli tukkilais kisat ja oli paljasta näkyvillä joen kumminkin puolin. On videoita ja kaikkee. Sitte vaan paljaalla ja kylälle.
- Anonyymi
https://youtu.be/zhUBPbhfxOI?feature=shared
Lieksankosken pato remontista video. - Anonyymi
Pato korjaus alkaa puoless avälissä videoo mitähän korjasivat? Palokuntakin tuli lopussa sammuttamaan sulkuporttia.
https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=Lieksankoski&type=AllFields - Anonyymi
Mielenkiintoinen video padosta!
- Anonyymi
Hyvää matskua
- Anonyymi
Hyvää materiaalia on
- Anonyymi
Kerro Kamuttaja jotain porarista tai laturista faktaa.
- Anonyymi
Eipä ukko tiennyt mitään heistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ukko tiennyt mitään heistä.
Ei se tiedä muustakaan.
Jaa vae vakttoo heistä, no en paljon muista mutta jotain muistan molemmista.
Porari oli hyvin iso roteva, ja aika tumma kaveri.
Ensimmäinen ehto oli kun tuli töihin, niin hän vaati muistaakseni 5 mk tuntipalkkaa, ja rukkaset firman puolesta kerran viikossa, siitä käytiin pitkä neuvottelu, ja tehtiin kompromissi.
Laturi oli keskikokoinen ja hyvin vähäpuheinen, ja erittäin itsepäinen.
Hän ajoi läpi sen kokeilun 500 kg:n dynamiittiräjäytyksestä yhdellä kertaa.
Kokemukset oli sen verran karut, että katoksi tuli 150 kg.
Serkkupoika oli hitsaajana voimalaitostyömalla. Ajoi Jamalista Jawalla ja kortteerasi Kären leipomon yläkerrassa. Omisti myöhemmin putkiliikkeen Helsingissä. Enpä laita nimeä tähän.
Serkkupoika oli hitsaajana voimalaitostyömaalla Lieksassa. Ajoi Jawalla Jamalista ja kortteerasi Kären leipomon yläkerrassa. Omisti myöhemmin putkiliikkeen Helsingissä. Nimeä en kerro.
- Anonyymi
kamuttaja kirjoitti:
Oliko keskikokoinen, aika laiha kaveri, aivan vain hieman kumarassa työskentelevä.
Tunsitko hänet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunsitko hänet?
Ketä ei Kamuttaja tuntisi.
- Anonyymi
Kaamu on ollut itse siellä töissä!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804