Meille valehdellaan Auringon roihuista...!

21

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuo höpinät roihuista ovat hyvin hyödyllisiä eräille suuryrityksille.

      Niillä voidaan näppärästi selittää kaikenlaiset häiriöt tietoliikenteessä ja sähköjakelussa.

    • Anonyymi

      Onko se taas se amatöörikuva jossa Aurinko on vaalean harmaa? Minäkin olen saanut kiintoisia kuvia digikameralla. Kerran yksi deittikaverini oli ihan sininen vaikka oli lämmin kesäpäivä ja hän ihan hyvässä kunnossa. Monesti taas on ollut säkkipimeää vaikka kaikki muistavat että oli vain vähän hämärää. Joskus on taas ollut häikäisevän kirkasta ettei erottanut juuri muuta kuin valkoista. Kerran huomasin vasta jälkikäteen että ristiäisten kaikki osanottajat, vauva mukaan lukien, olivat jotenkin onnistuneet polttamaan naamansa marraskuussa punaiseksi kuin rapu. Ihmisten muistikuvat ovat yleensä olleet ihan toisenlaisia, mutta digitaalikamera ei valehtele. Ellei kuvia käsittele.

      • Anonyymi

        Tuolla taivaallahan se Aurinko joka päivä möllöttää. Joskus se on täällä Suomessa ihjan nähtävilläkin ennen kuin paskavanat ovat vetäneet taivaan harmaaksi.Ei Auringossa mitään roihuja ole ja sen voi jokainen ihan itse katsoa. Eli ei siellä' mikään pala vaan Aurinko on jonkinlainen sähköinen möllykkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolla taivaallahan se Aurinko joka päivä möllöttää. Joskus se on täällä Suomessa ihjan nähtävilläkin ennen kuin paskavanat ovat vetäneet taivaan harmaaksi.Ei Auringossa mitään roihuja ole ja sen voi jokainen ihan itse katsoa. Eli ei siellä' mikään pala vaan Aurinko on jonkinlainen sähköinen möllykkä.

        Olet haksahtanut Electric Sun-pseudotieteeseen ? Otan osaa...


    • Anonyymi

      Ei se zoomi ihan tuossa Nikonissa vielä riitä.

      Pitäisi zoomata lisää siihen kuvassa pienenä näkyvään pilkkuun niin että se vähintään täyttää koko ruudun.

      Kaupasta saa välineitä joilla tuo onnistuu, sen Nikonin voi pultata kiinni oikeaan teleskooppiin niin alkaa se tarkkuus jo riittämään.

      • Anonyymi

        Ei tuota lelukameraa voi mihinkään teleskooppiin liittää, kyllä siihen tarvitaan oikea järjestelmäkamera, jossa on suurempi kenno kuin puhelimessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota lelukameraa voi mihinkään teleskooppiin liittää, kyllä siihen tarvitaan oikea järjestelmäkamera, jossa on suurempi kenno kuin puhelimessa.

        Toki vakavampiin kuviin tarvitaan se isompi kenno.

        Mutta Nikonin saa kiinni teleskooppeihin, ja kenno riittää sellaisten kohteiden kuten Aurinko kuvaamiseen missä kohde ei ole joku hämärä tähtisumu jossain avaruuden ääressä.

        Aurinkoa kuvatessa ongelma ei ole saada riittävästi valoa (fotoneja) kennoon, lähinnä päinvastoin.


    • Anonyymi

      Ihan varmasti VASTAAVILLA välineillä jokainen saada ihan samanlaisia "todisteita".
      Auringon kuvaamiseen tarvitaan taas kunnon täyskennokamera ja kaukoputki asiallisine suodattimineen. Ei mopollakaan merikonttia kuljeteta.

    • Anonyymi

      Monestikohan hänelle on asia selitetty mutta ei oppi näytä menevän vammautuneeseen päähän.

    • Anonyymi
      • Heh heh...,

        Esimmäisessä videossa ei näkynyt mitään roihuja.
        Toinen video oli selvästi väärennös.
        Kolmas video oli naurettavuudessaan huonoa sarjakuvatasoa.

        Kehotan innokkaimpia katsomaan Aurinkoa aivan itse niin ei tarvitse puhua paskaa.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh...,

        Esimmäisessä videossa ei näkynyt mitään roihuja.
        Toinen video oli selvästi väärennös.
        Kolmas video oli naurettavuudessaan huonoa sarjakuvatasoa.

        Kehotan innokkaimpia katsomaan Aurinkoa aivan itse niin ei tarvitse puhua paskaa.

        Ensimmäisessä videossa näkyy kyllä videon lopussa Auringon roihuava pinta.
        Toinen video oli kylläkin ihan täysin aito ja kolmasoli ns. timelapse video.

        Sinun ei ehkä kannata yrittää analysoida oikeita videoita jos ei ole henkistä kykyä siihen, uskot mieluummin osaamattoman ihmisen tekemiä videoita.
        Ikävä kyllä nolaat itsesi täysin:(

        Sinä voit hankkia myös ihan itse kunnon laitteet ja nähdä Auringon sellaisena kuin se oikeasti on, ei tarvitse tyytyä osaamattomien junttien videoihin enää,
        Se että katsot Aurinkoa paljain silmin täältä ei paljoa kerro..niin minä se en ainakaan puhu paskaa täällä.


      • Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh...,

        Esimmäisessä videossa ei näkynyt mitään roihuja.
        Toinen video oli selvästi väärennös.
        Kolmas video oli naurettavuudessaan huonoa sarjakuvatasoa.

        Kehotan innokkaimpia katsomaan Aurinkoa aivan itse niin ei tarvitse puhua paskaa.

        "Ensimmäisessä videossa ei ollut mitään roihuja"? Oletko sokea?
        Sinun ymmärryksesi ei välttämättä riitä väärennösten tunnistamiseen.
        Nyt taitaa Viktori nolottaa hiukan, kun turvautuu noin epätoivoisiin valheisiin.

        Aurinkoon katsominen ei ole kovinkaan yksinkertaista amatöörivälineillä, en kehoita ketään katselemaan Aurinkoa, jos ei TÄSMÄLLEEN tiedä mitä tekee, silmät ovat kuitenkin kertakäyttöiset, niitä ei saa mistään uusia.
        Myöskään tuollaiset lelukamerat ovat täysin hyödyttömiä tähtiteeteellisessä kuvauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäisessä videossa näkyy kyllä videon lopussa Auringon roihuava pinta.
        Toinen video oli kylläkin ihan täysin aito ja kolmasoli ns. timelapse video.

        Sinun ei ehkä kannata yrittää analysoida oikeita videoita jos ei ole henkistä kykyä siihen, uskot mieluummin osaamattoman ihmisen tekemiä videoita.
        Ikävä kyllä nolaat itsesi täysin:(

        Sinä voit hankkia myös ihan itse kunnon laitteet ja nähdä Auringon sellaisena kuin se oikeasti on, ei tarvitse tyytyä osaamattomien junttien videoihin enää,
        Se että katsot Aurinkoa paljain silmin täältä ei paljoa kerro..niin minä se en ainakaan puhu paskaa täällä.

        Turhaa on vihtorille mitään yrittää selittää! Se kun ei tajua mistään muusta kuin kehumistaan toyboy-jutuista...

        Terv. Perspaarma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turhaa on vihtorille mitään yrittää selittää! Se kun ei tajua mistään muusta kuin kehumistaan toyboy-jutuista...

        Terv. Perspaarma

        No tuollainen kirjoittelu on asiatonta ja en ole ikinä lukenut häneltä tuon kaltaista tekstiä.


      • ViktorAtaman kirjoitti:

        Heh heh...,

        Esimmäisessä videossa ei näkynyt mitään roihuja.
        Toinen video oli selvästi väärennös.
        Kolmas video oli naurettavuudessaan huonoa sarjakuvatasoa.

        Kehotan innokkaimpia katsomaan Aurinkoa aivan itse niin ei tarvitse puhua paskaa.

        Pitkästä aikaa on taasen mahdollisuus hetken piipahtaa tällä saitilla, mikään ei ole muuttunut, näemmä.

        Monasti olen sanonut, että hanki kunnon laitteet, niin saat aivan varmasti näkymään auringosta hiukan enemmän, kuin pelkästään tiirailailemalla omin simmuin.

        Ursalla ja muilla järjestöillä sekä harrastajilla on melkoinen määrä kunnollisia tiirailuvälineitä. Voit toki ostaa laitteistoja, mutta ne maksavat melkoisesti.

        Koska lähdet mukaan kiertelemään USAa tai Eurooppaa, jossa voimme katsastella aurinkoista monilla monituisilla teleskoopeilla?


      • Anonyymi
        Markku.Lahtinen kirjoitti:

        Pitkästä aikaa on taasen mahdollisuus hetken piipahtaa tällä saitilla, mikään ei ole muuttunut, näemmä.

        Monasti olen sanonut, että hanki kunnon laitteet, niin saat aivan varmasti näkymään auringosta hiukan enemmän, kuin pelkästään tiirailailemalla omin simmuin.

        Ursalla ja muilla järjestöillä sekä harrastajilla on melkoinen määrä kunnollisia tiirailuvälineitä. Voit toki ostaa laitteistoja, mutta ne maksavat melkoisesti.

        Koska lähdet mukaan kiertelemään USAa tai Eurooppaa, jossa voimme katsastella aurinkoista monilla monituisilla teleskoopeilla?

        Miksi pitäisi lähteä kiertelemään, kyllä se Aurinko täällä kotiSuomessa on ihan samanlainen kuin muuallakin maailmassa?
        Esim Ursa järjestää aurinkonäytöksia, katso Ursan sivuilta milloin ja missä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi lähteä kiertelemään, kyllä se Aurinko täällä kotiSuomessa on ihan samanlainen kuin muuallakin maailmassa?
        Esim Ursa järjestää aurinkonäytöksia, katso Ursan sivuilta milloin ja missä.

        Koska ulkomailla on paremmat välineet kuin Ursalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ulkomailla on paremmat välineet kuin Ursalla?

        Mistäs tiedät? Tosin niitä paremmilta välineiltä joutuvat jopa yliopistot jonottamaan havaintoaikaa, ei sinne jotain amatöörejä päästetä tiirailemaan.


    • Anonyymi

      Älä nyt viitsi, iso mies !!!

    • Anonyymi

      Hs uutinen oli maaliskuussa 2024 ja youtube video 2020..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      241
      2288
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1525
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      72
      1301
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1245
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      159
      1144
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      88
      1075
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      86
      938
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      77
      899
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      892
    10. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      779
    Aihe