Viimeaikaisia kokemuksia haluaisin kuulla. Elämänmuutoksia tulossa ja ajattelin soittaa.
Ketä rajatiedon näkijöitä suosittelette nykyisin
8
402
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä ideologian kannalta toi on hyvä ajatus?
Kristityt tuomitsee tuon syntinä ja ateistit pitää täytenä huuhaana. Niin minkälainen maailmankatsomus noita oikein harrastaa?- Anonyymi
Kannattaa lukea kysymys, jos siihen haluaa vastata.
- Anonyymi
Jos sellaisia palveluksia kaipaat, miksi ihmeessä et soita oikeille näkijöille?
- Anonyymi
Mulla on hyviä kokemuksia Rajatiedon Hannele Rannasta, useat asiat toteutuneet kuten hän on nähnyt. Erityisesti työhön liittyvät asiat nähnyt hyvin. Joskus aiemmin soitin Tiina Kalliolle, mutta mielestäni ei näe enää, tai ainakin puhuu hyvin ympäripyöreästi.
- Anonyymi
Joo ne siellä vähän systeemillä millon näkee millon ei. Itte olen ymmätänyt se johtuu vaaan siitä että väliin osaavat arvata vähän oikeeseen suuntaan. Siihen ne veikkausvoitotkin perustuu että joskus osuu kohilleen. Oman kokemuksen pohjalta täyttä mumpuukia nuo palvelulinjojen hommelit .
- Anonyymi
Minulle myös Hannele Ranta nähnyt hyvin niin työhön kuin ihmissuhteisiin. Ei vain koskaan ole vuorossa.
- Anonyymi
Tiina Kallio on mun vakionäkijä. Mutta suosittelut aina varauksella, että kaikki ei näe kaikille jne. Tiinalle olen soittanut monta vuotta, aina osaa kannustaa ja näkee mun elämäntilannetta niin että voin luottaa että ainakin suurinpiirtein menee niin kuin hän sanoo.
- Anonyymi
Mulla ollu tähän mennessä kaikkein surkein. Eikä mulle kyllä kenenkää kohdalla riittäsi että menee suurinpiirtein. sen takia käyn vaan parhaalla. Eikä todellakaan ole missään rajatiedoissa yms "tarinatupa-palveluissa .
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513