Vanhemmalle naiselle

Anonyymi-ap

Kerran vielä otsikolla "vanhemmalle naiselle".

Olen käynyt lukemassa näitä, kirjoittanut myös erilaisin tunnistein, ja huomannut että täällä kirjoittaa joku aivan toinen otsikon sanoja käyttäen. Ei sille mitään voi. Omalta osaltani kirjoittelut ja lukemiset ovat nyt tässä, todella.

Haluaisin tutustua sinuun. En tiedä onko se mahdollista mutta toivon tapaavani sinut sellaisessa tilanteessa mikä avaisi tien tutustumiselle, jos sinäkin sitä toivot. Joka tapauksessa, tarkoitan yhä kaikkea sitä minkä olen sinulle sanonut. Olin 35v. kun sain tavata sinut ensimmäisen kerran.

Nyt vain hyvää yötä ⛈️🌊

17

713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisipa enempi tunnisteita..

      • Anonyymi

        No, oli marraskuu eräänä vuonna, kun näin hänet ensimmäisen kerran. Toisella kerralla elettiin aikaa kun ei tiennyt oliko kesä vai syksy.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, oli marraskuu eräänä vuonna, kun näin hänet ensimmäisen kerran. Toisella kerralla elettiin aikaa kun ei tiennyt oliko kesä vai syksy.

        Ap

        Töissä vai vapaa-ajalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, oli marraskuu eräänä vuonna, kun näin hänet ensimmäisen kerran. Toisella kerralla elettiin aikaa kun ei tiennyt oliko kesä vai syksy.

        Ap

        Nyt maaliskuisena aamuna sun on hyvä lähteä hakemaan itelles TÖITÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, oli marraskuu eräänä vuonna, kun näin hänet ensimmäisen kerran. Toisella kerralla elettiin aikaa kun ei tiennyt oliko kesä vai syksy.

        Ap

        Menee ohi mun kohdalla valitettavasti.
        Toivottavasti tapaat sen toisen vanhemman naisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menee ohi mun kohdalla valitettavasti.
        Toivottavasti tapaat sen toisen vanhemman naisen.

        Kaikkea hyvää myös sinulle.

        Ap


    • Anonyymi

      Mä tapasin myös yhden "35v" yhden kerran ja sit se olikin menoa

    • Anonyymi

      En vaan tunne itseäni niin vanhaksi että nämä olisi minulle.
      Olen nainen parhaassa iässä.
      Kerron sitten kun olen riittävän vanha kutsuttavaksi vanhemmaksi.

      • Anonyymi

        Jokin tunnistettava asia täytyi keksiä. Muistelin hänen sanojaan ja siitä se ajatus sitten lähti.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokin tunnistettava asia täytyi keksiä. Muistelin hänen sanojaan ja siitä se ajatus sitten lähti.

        Ap

        Eli vanhempi tässä kohtaa on, suunnilleen saman ikäinen.


    • Anonyymi

      Tuo ukkonen emoji vois olla minulle ja voisko olla joku konsertti ja tilanne missä et vielä puhunut minulle ,näit vaan minut kaukaa?Olitko järjestysmies?Yksi nais kollegasi tarkistus minun pikkurepun???Muistan 1000 ihmisten joukosta nopeasti joidenkin ihmisten hamot...myöhemmin kun törmään heihin.

      • Anonyymi

        Lisään ,minulla on nykyään pieni epäillys.


      • Anonyymi

        Ei valitettavasti sovi omaan tilanteeseeni.

        Ap


    • Anonyymi

      Rakas olet niinkuin tiedät sen.

    • Anonyymi

      Soma viesti hänelle vanhemmalle naiselle. Toivottavasti toiveet toteutuvat…
      Minulla samoja ajatuksia eräästä hurmaavasta itseäni nuoremmasta miehestä. Et voi olla kuitenkaan hän sillä eri ikäluokassa pyöritään. Häneen nuorempaan mieheen olen älyttömän ihastunut ja toivonkin, että hänet vielä joskus tapaisin. Se ei ole meidän tapauksessa itsestäänselvyys… Niin eri elämät ja ympyrät. Tiedä näistä toivottavasti olisi meillä molemmilla onnea matkassa. Mukavaa kevättä!

      • Anonyymi

        Ylle jo kirjoitin minun ja hänen ikäerosta. En silti tunnista sinua häneksi, kirjoituksen perusteella. Toivotaan onnea ja hyvää kevättä!

        Hänen seurassaan kaikki on hyvin. Se vain on sillä tavalla, minun kokemukseni kautta.

        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylle jo kirjoitin minun ja hänen ikäerosta. En silti tunnista sinua häneksi, kirjoituksen perusteella. Toivotaan onnea ja hyvää kevättä!

        Hänen seurassaan kaikki on hyvin. Se vain on sillä tavalla, minun kokemukseni kautta.

        Ap

        Juu kyllä näin ymmärsin
        Ihanaa kun siltä tuntuu ja niinhän sen kuuluukin! Kumppani on samalla se paras ystävä siinä vieressä ja asioita ei tarvitse yksin kohdata. Pyyteetöntä välittämistä ja rakkautta…

        Kiitos samoin sinulle🌼🌞☔️


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2859
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      403
      2752
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2220
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      78
      1924
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      70
      1893
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1803
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1794
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1738
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1613
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1542
    Aihe