Seksikkäin pukeutuminen lavatansseihin naisella

Anonyymi-ap

Olen 43 v. nainen, hoikka ja ihan perus näköinen, en mikään missi. Miten pukeutuisin, jotta olisin haluttavan näköinen tanssilattialla ?

22

550

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vanhan liiton kokemuksella sukkanauhat ja sukat. Hame ja T- Paita. Unohtamatta korkkareita.

      • Anonyymi

        Eli huora


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli huora

        Jos ottaa maksun, niin sitten, muuten ei.


    • Anonyymi

      Mä olin 16 v. vanha, kun tuollainen abaut 45 v. täti tuli hakeen mua tanssimaan. Tanssiminen ei kyllä oikein rouvalla sujunut loppuillasta tyhjyyttään kopisevan taskumatin johdosta. No kuitenkin. Kiiltävät legginsit ja tiukka t-paita, josta nännit paistoivat lävitse. Kesken tanssimisen nainen hyväili rintojaan ja puristeli nännejään paidan läpi. No niin siinä sitten kävi, että vartin päästä olimme oikeesti metsässä. Naisen leggingeissä haaroista avattava vetoketju. Ja sinne sitten painui pikkupojan kulli lämpimään vakoon.

    • Sellaisen asun laitat, missä itse viihdyt. Toki miehenä näkisin sinut hameessa tai menossa, alla hyvä liivit. Yläosa kivasti rintojasi korostava. Ei liian avoin kuitenkaan. Lopuksi kaikkein tärkein, iloinen mieli, hymyilee!! Tanssiessa myös puhut.

    • Anonyymi

      No EI OLE 43v ikänainen haluttava eli seksikäs yhtään missään asussa taikka ilman asua.

      • Anonyymi

        Kyllä on haluttava!!


    • Anonyymi

      Olet ymmärtänyt tanssin syvimmän olemuksen aivan oikein. Ei kukaan mee tanssimaan liikunnan vuoksi, sinne mennään vonkaamaan.

      • Anonyymi

        Justiinsa juu, sano Justiina ! Tuo on sellaista aikuisten kosioleikkiä. Olen ollut 25 vuotta järjestymiehenä ja nähnyt sen todellisuuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Justiinsa juu, sano Justiina ! Tuo on sellaista aikuisten kosioleikkiä. Olen ollut 25 vuotta järjestymiehenä ja nähnyt sen todellisuuden.

        Ootko taukoa malttanut pitää ollenkaan ?


    • Anonyymi

      Mekko tai hame polven yläpuolelle yletyvä. Tummat sukkahousut tai stay upit.. Rintoja kohottavat liivit ja punaa vähän huuliin.

      • Anonyymi

        Yes !


      • Anonyymi

        Olisi just sopiva vaatetus!


    • Anonyymi

      Vonkaajalla korvien välissä vikaa. On tunnettu V-haukka.
      Mahtavinta nainen luomoava lunnon puhdas , no joo tippa mietoa tuoksua. Esimerkiksi
      Asley Mysk. Ei lateksia tai kajalia silmiin. Asuste ns. Pliseerattu hame. Paitapusero raitis , iloinen olemus se sytyttää. Ennenkaikkea rehellinen. Tallaista olen hakenut vaan eipä löydy..Mies vm 19... jotakin.

      • Anonyymi

        Luomutuoksu parasta. Ovulaatio hetkellä pyyhkii pillun seinämistä vaikka sideharso taitokseen limat. Minigrip pussiin ja pakkaseen. Tansseihin lähtiessä nappaa pussin mukaan, ehtii juuri sulaa sopivasti, siitä pyyhkäisee hajut kaulalle ja ranteisiin, vielä tissien väliin ensi tanssian aluksi.
        Varmaa että ensi tanssin jälkeen mies lähellä ja kovaa tuntuu jalkojen välissä.

        Kyllä luomutuoksu voittaa keinotekoiset hajut.
        Mies ei edes tajua mikä häneen iski, nenä haistaa naisen ferominit eri tavalla kuin muut hajut. Tieto naisen hajusta menee suoraan keskushermostoon ohi tietoisuuden. Vaikutus on että haju käynnistää miehessä kiimareaktion suvunjatkamismielessä.


    • Anonyymi

      No jäi kertomatta tanssi taitoinen..

    • Anonyymi

      Riippuu ihan siitä mitä haluaa. Haluaako tanssia vai hakeeko seuraa. Ainakin eteläisen Suomen tanssilavoilla käy paljon hyvän tanssitaidon omaavia ihmisiä jotka eivät hae seuraa.

    • Anonyymi

      Kyllä kauniisti sopivasti seksikkäästi pukeutuvaa naista on kiva tanssittaa Ja varmaan on vientiäki lavalla.

    • Anonyymi
    • Oulussa -60 luvulla naiset olivat lavatansseissa mini hameessa ilman pikku housuja. Ilman housuja olevat tunsi siitä kun seurasi naisia. Joilla ei ollut pikku housuja he eivät istuneet koko iltana

    • Anonyymi

      Uu­­­s­­­i s­ek­­siteatteri ava­utu­u Su­­ome­­­en! Kutsu­mme kai­­kki­­­. Il­mo­­it­­­tau­­­tum­­­inen ry­­hmäämme tä­­äl­­lä 👉 http://alegroup.info/H/L8p4H1

    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe