Vakoilia Supolla, näkymätön vihollinen Venjä ja se menee perille etenkin naisiin-toimittajana !?

Anonyymi-ap

Venjähän käy suojelusotaa, Luhanskia ja Donetskin alueilla, kuin Yhdysvallat ja Nato vieläkin Kosovossa !?

7

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä puhu venäjän trolli paskaa! Supo ei vakoile vaan se seuloo uhkia ja uhkakuvia ja venäjä ON meille iso uhka! Eikä venäjä ketään suojele, se miehittää ja tappaa! Jopa omiaankin, kuten se konserttisali-isku jota epäillään FSB:n junailemaksi!

• Anonyymi

Venjä lisää kansalisten valvontaa,Yhdysvallat esimerkkinä, Suomi uusinut kaksikertaa lyhyessä ajassa passit ja Ajokortit, jokaiselta on otettu sormenjäljetkin !?

• Anonyymi

Eihän näillä armeijan ja Supon eläteillä, ole muuta tekemistä,kuin keksiä uhkia Yhdysvaltainkin mieliksi !? Ei ihme, kun hallitus aloitti säästöt kohisttä ja pienpalkkaisista,josta lakot on varoitus,kuin Hamasin Plestiinalaisten maarosvouksesta,Israeilille !?

• Anonyymi

Suomalaisten kannan voi lukea, maarosvo Israeilin kansanmurhasta, niin yksinkertaisen kieroutta, ei maailma tunne !? Kaikkea saa Suomalaisille syöttää,menee hedellmälliseen maaperään ja Hitlerin opein !? (Ensimmäinen oppilas oli SDP:läin upseeri !?

• Anonyymi

Sinä ja sun hitleris, se sun ihanteesi putler ihannoi juurikin hitleriä!!

• Anonyymi

Missä tämä mielikuvitusvaltio Venjä sijaitsee? 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

• Anonyymi

Nämä paskahousut,olisi jo aikojasitten pitänyt vaihtaa, puolueettoniin !?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. "MITES POLIITIKKOMME RUOKKIVAT SUOMEN KANSAN?"!!!

"KOKAIINILLAKO?"!!!
      Maailman menoa
      0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe