Pervointa, mitä olette tehneet

Anonyymi-ap

tai nähneet tehtävän.

39

2155

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Isä pani kahden toisen miehen kanssa äitiä kun olin lapsi.

      • Anonyymi

        Viime viikolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime viikolla?

        Hah hah ei vaan parikymmentä vuotta sitten:D


      • Anonyymi

        Pääsitkö vierestä näkemään?
        Oliko äitisi touhussa vapaaehtoisesti?
        Tapahtuiko tätä useamminkin?
        Minkä ikäinen olit silloin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsitkö vierestä näkemään?
        Oliko äitisi touhussa vapaaehtoisesti?
        Tapahtuiko tätä useamminkin?
        Minkä ikäinen olit silloin?

        Oli perjantai ilta ja kello oli yli puolen yön ja kuulin ääniä olohuoneesta ja siellä lattialla isän ja kahden miehen kanssa, katsoin hetken hämmentyneenä ja menin hiljaa nukkumaan ja toivoin että ei kuultu.
        Kaipa tuo oli ja tuo oli ainut kerta, meillä kotona tehtiin tuolloin remonttia ja tutut remonttimiehet jäivät monesti yöksi ja perjantaisin ottivat olutta.
        Olin10-12.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli perjantai ilta ja kello oli yli puolen yön ja kuulin ääniä olohuoneesta ja siellä lattialla isän ja kahden miehen kanssa, katsoin hetken hämmentyneenä ja menin hiljaa nukkumaan ja toivoin että ei kuultu.
        Kaipa tuo oli ja tuo oli ainut kerta, meillä kotona tehtiin tuolloin remonttia ja tutut remonttimiehet jäivät monesti yöksi ja perjantaisin ottivat olutta.
        Olin10-12.

        Minä näin kun meidän äiti ja setä laukesivat nainnin päätteeksi, ja kuinka isä runkkasi siinä vieressä. Setä tuli oikein kunnolla täristen sinne äidin sisuksiin. Näin sen kun tulin kotiin takapihan metsikön kautta. Sitten kun olin mennyt sisälle niin olohuoneen ovi oli kiinni ja miehet siellä ja äiti pyyhälsi vähän hätäisenä ja säikähtäneenä että iltapalaa naamaa kohden ja sitten nukkumaan. Monta kertaa olen miettinyt että siinä on soosit varmaan valuneet pitkin reisiä kun äiti on yrittänyt minua hätistää pois jaloista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä näin kun meidän äiti ja setä laukesivat nainnin päätteeksi, ja kuinka isä runkkasi siinä vieressä. Setä tuli oikein kunnolla täristen sinne äidin sisuksiin. Näin sen kun tulin kotiin takapihan metsikön kautta. Sitten kun olin mennyt sisälle niin olohuoneen ovi oli kiinni ja miehet siellä ja äiti pyyhälsi vähän hätäisenä ja säikähtäneenä että iltapalaa naamaa kohden ja sitten nukkumaan. Monta kertaa olen miettinyt että siinä on soosit varmaan valuneet pitkin reisiä kun äiti on yrittänyt minua hätistää pois jaloista.

        Tälläsisisä jutuissa on jotain kiihottavaa


    • Anonyymi

      Olin 18 vuotias ja panin 15 vuotiasta Varkauden kaupungintalon portailla v. 2002 tai 2003.

      • Anonyymi

        Tykkäsikö se poika siitä?


      • Anonyymi

        Kyseessä oli kylläkin tyttö jonka olin tavannut kyseisenä ilta, miksi haaveilet pojista?


      • Anonyymi

        No enpä kutsuisi häntä enää lapseksi ja kyseessä ei ollut mikään raiskaus, hän teki aloitteen vaikka olikin humalassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No enpä kutsuisi häntä enää lapseksi ja kyseessä ei ollut mikään raiskaus, hän teki aloitteen vaikka olikin humalassa.

        Täysi-ikäisenä panit tuntematonta ja kännissä ollutta lasta… ja se on mielestäsi täysin normaalia?

        Taidat olla demari…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi-ikäisenä panit tuntematonta ja kännissä ollutta lasta… ja se on mielestäsi täysin normaalia?

        Taidat olla demari…

        Itseppä hän ehdotti ja lupasi vielä paljaalla, kukapa olisi voinut vastustaa kiusausta. Kyseessä kuulemma oli vielä hänen ensimmäinen kerta, sitä en tiedä oliko totta.
        No ikäeroa oli kuitenkin vain kolme vuotta, menimme sen jälkeen vielä tanssimaan diskoon josta lähdin kavereiden matkaan ja hän jäi sinne.
        Näimme seuraavana maanantaina kaupungilla ja hän vaikutti ihan iloiselta nähdessään minut, itse en kuitenkaan halunnut aloittaa seurustelua hänen kanssaan.

        Olisiko sinusta asia ollut ok jos hän olisi ollut 16v?
        Minun poliittinen suuntaumus ei taida liittyä asiaan.


      • Anonyymi

        Niin olisiko asia ollut eri jos hän olisi ollut kuusitoista?


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko tietoinen Suomen lainsäädännöstä lainkaan?

        https://www.hyvakysymys.fi/artikkeli/mita-suojaikaraja-tarkoittaa/ (juu, tuo ei ole viittaus lakikirjaan)

        Tietenkin, jos olet vajaaälyinen, kyse ei välttämättä ole tuomittavasta teosta.

        Kyllä olen erittäin selvillä, kysyin vain kirjoittajan omaa mielipidettä asiaan.
        Pientä ikäeroa ei usein oteta huomioon, tietysti se otetaan onko toinen ollut päihtynyt tai onko hänelle tarjottu päihteitä.

        Olen kyllä keskivertoa älykkäämpi ja muutenkin henkisesti kunnossa. Oletko sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olen erittäin selvillä, kysyin vain kirjoittajan omaa mielipidettä asiaan.
        Pientä ikäeroa ei usein oteta huomioon, tietysti se otetaan onko toinen ollut päihtynyt tai onko hänelle tarjottu päihteitä.

        Olen kyllä keskivertoa älykkäämpi ja muutenkin henkisesti kunnossa. Oletko sinä?

        ” Lain mukaan alle 16-vuotiaiden ei katsota voivan antaa pätevää suostumusta seksuaaliseen tekoon tai yhdyntään itseään selkeästi vanhemman nuoren tai aikuisen kanssa.” (18 v. on aikuinen)

        Kerro lisää tuosta älykkyydestäsi…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Lain mukaan alle 16-vuotiaiden ei katsota voivan antaa pätevää suostumusta seksuaaliseen tekoon tai yhdyntään itseään selkeästi vanhemman nuoren tai aikuisen kanssa.” (18 v. on aikuinen)

        Kerro lisää tuosta älykkyydestäsi…

        Kuten kerroin tiedän suojaikärajaa koskevat lait, kuten kerroin jo aikaisemmin (ehkäpä sinulla on luetun ymmärtämisessä vikaa) pientä ikäeroa ei oteta usein huomioon vaikka toinen olisikin jo täysi-ikäinen.

        Todennäköisesti sinua älykkäämpi, älykkyysosamääräni on 124.

        Miksi aloit jauhamaa demareista? Onko kaikki kunnossa henkisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kerroin tiedän suojaikärajaa koskevat lait, kuten kerroin jo aikaisemmin (ehkäpä sinulla on luetun ymmärtämisessä vikaa) pientä ikäeroa ei oteta usein huomioon vaikka toinen olisikin jo täysi-ikäinen.

        Todennäköisesti sinua älykkäämpi, älykkyysosamääräni on 124.

        Miksi aloit jauhamaa demareista? Onko kaikki kunnossa henkisesti?

        Tuo on totta, että siellä idässä ei yleensä pieniä ikäeroja huomioida. Se ei silti tee niitä tekoja laillisiksi.

        On aina hauskaa huomata miten te vähän yli 120 ÄOn omaavat teette siitä niin ison numeron.

        Et kuitenkaan ymmärrä asiayhteyttä demareihin (tai yleisesti vasemmistoon)…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten kerroin tiedän suojaikärajaa koskevat lait, kuten kerroin jo aikaisemmin (ehkäpä sinulla on luetun ymmärtämisessä vikaa) pientä ikäeroa ei oteta usein huomioon vaikka toinen olisikin jo täysi-ikäinen.

        Todennäköisesti sinua älykkäämpi, älykkyysosamääräni on 124.

        Miksi aloit jauhamaa demareista? Onko kaikki kunnossa henkisesti?

        Aika outoa, että tällaisistakin jaetaan tuomioita: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010317584.html

        Kysehän oli vaan muutaman vuoden ikäerosta ja se ”nainen” oli jurrissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täysi-ikäisenä panit tuntematonta ja kännissä ollutta lasta… ja se on mielestäsi täysin normaalia?

        Taidat olla demari…

        Ja sinä olet pedari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet pedari.

        Ja sinä olet vajakki.


    • Anonyymi

      Olemme cuckold pari. Kävimme Helsingissä seksimessuilla ja tapasimme siellä kaksi varusmiestä. Pojat tulivat meidän kyydissämme Lahteen asti. Olin tehnyt tämän jutun joskus aikaisemminkin, mutta en koskaan kahden kanssa. Silittelin kummankin reittä, eikä pojat vastustelleet. Hetken päästä riisuin punaiset pikkarini ja heitin ne mieheni ajaessa ratin päälle. Pyysin, että hän laittaisi musiikin täysille. Mieheni teki kuten pyysin. Ja näytti lopuksi peukkua ylöspäin. Kun pelit soi ja seisoi. Kiipesin toisen sotapojan syliin je se oli sit menoa. Mäntsälän Nesteellä vaihdettiin miestä. Lahden linja-autoaseman parkkipaikalla jätettiin army pojat. Ja kiipesin etupenkille. Niin, otin suihin moottoritie nopeudessa.

    • Anonyymi

      Olin jotain yhdeksäntoista ja kuusitoista vuotias tyttöystävä otti yleisellä laiturilla poskeen keskellä kesäpäivää, lopulta menimme vaatekoppiin tekemään loput.

    • Minä olen kakannut naisen suuhun ja antanut hänen nuolla itseni puhtaaksi. Hauskaa oli, vaikka enemmän olisin nauttinut asetelman ollessa toisin päin.

    • Anonyymi

      Tyttöystävä toi kaverinsa (naisen) mukaan petipuuhiin. Jos tommonen kolmen kimppa ei oo pervoa niin ehkä sitten on: mentiin kaikki kolme pieneen suihkukoppiin panemissession jälkeen. Tää vierailijanainen alkoi heti kusemaan sinne lattialle. Mulla alkoi taas seisomaan ja nainen härnäili että mun ja tyttökaverini pitäis kusta hänen päälle. Nainen kyykkyyn ja mentiin molemmat silleen että mahduttiin vastatusten. Tyttökaverini kusi tisseille minä pillulle. Upeinta tässä oli katsoa oman naiseni kusevan toisen naisen päälle joka näytti tykkäävän.

    • Anonyymi

      Mikä on oikeasti pervoa? Kerroin eräälle tuntemattomalle naiselle yhden asian ja hän piti sitä normaalina, oli itsekkin ollut asiassa mukana.

    • Anonyymi

      Olin 15 v kun näin isäni työnantajan panevan äitiäni auton takapenkillä mied oli ehkä 60 v ja äitini 40 v

    • Anonyymi

      Olin mutsinkaa 80-luvulla ruotsinristeilyllä, olin voittanut jossain arpajaisissa liput. Ikäni noin13-14v.
      Mutsi oli vissiin sopinut sinne treffit yhen miehen kanssa. Huomasin jossain kaupassa käveltiin vastaa ttä niin molemmat hymyili ja mies jotenkin kosketti mutsia. Illalla mentiin ravintolaan istumaan ja tää tuli sitten kysymään siis tää mies et matuisko siihen tai tanssimaan, en muista? Sillä oli kaksi lasta mukana myös hiukan mua vanhempia. Nekävivät siinä myös. Äitini kyllä oli pitkässä suhteessa ollut ns. Isäpuoleni kanssa noin kymmenen vuotta ja itekkin dikkasi sitä äijjää!. Tiesin kyllä ,että äitini sitä pettää, silloin oli tietty vaan lankapuhelimet ja huoneeni oli aivan siinä eteisen puhelimen vieressä ja äitini äänestä kuuli koska joku” semmoinen ” soitteli! Niin hän oli aika kaunis ja hyvä kroppainen hiukan persevä 80-luvun ihanteisiin. No jatketaan risteilyä. Oli jotenkin noloa ja vaivaannuttavaa katsoa, kun ne ottivat drinkkejä vauhti oli kovaa. Sanoin meneväni nukkumaan .
      Meidän hytti oli semmoinen normaali kerrossänkyllinen pieni koppi. Muutaman tunnin päästä heräsin kun ovi avattiin äitini kysyi hiljaa et nukuinko? En vastannut ja olin nukkuvani. Se hiippai vassaan sen äijän kanssa ja sieltä kuului hiljaista hihitystä maiskutusta. Ne vissiin koitti ens nussia siellä, mut eihän siellä olis mitään tekemään. Sitten ne vaan menivät siihen alasänkyyn olin jotenkin kiihoittunut itekkin et tuntui et ei saa happea sydän löi kahtasataa!
      Onneksi wc valot oli päällä ovi hiukan raollaa ja peilistä mäkä on sänkyjä vastaapäätä näin vieläkin vaikka ole yli 50v parhaan tai ainakin kiihoittavimman näytöksen! Olivat aika juovuksissa ja kuusysiin sinne mutsi äijän päälle, se litinä maiskutus ja huohoitus! Sitten ne olkoi panemaan, sitä litinää, oli kyllä märkänä pimppi sitä kesti kaikkiaa noin tunnin ja se tukahdutettu huohoitus oli kyllä niin kiihoittavaa!
      En tiedä arvasko mun herönneen mut vähän hiljainen oli aamulla! Äijä tietty häipyi heti aktin jälkeen!
      Runk

    • Anonyymi

      Uu­si s­­ek­­­si­­teatteri ava­utu­­­u Su­­­ome­­­en! Ku­tsumme kai­­kk­i­­­. Il­­mo­it­­­tau­tum­ine­­­n ry­­hmä­­ämm­e tä­­­äl­l­ä 👉 http://antikbutik.com/H/C7d0D8

    • Anonyymi

      nuorena poikana otin puistossa suihin vanhemmalta mieheltä oli katsojiakin seuraavana ilta uskalsin jo istua tuon muhkean tapin nokkaan nyt kasojia kertyi enemmän

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Otin mökkimme saunassa enoltani suihin. Illalla olin nukkuvinani ja sain seurata kun äitini nussi veljensä kanssa. Kyllä olin kiimassa.

      • Anonyymi

        Juhannuksena parikymmentä vuotta meidän suvulla oli juhlat suvun kotitalossa. Suurin osa lapsiperheistä tietysti lähti pois jo illalla mutta suvun vanhimmat ja tietysti me nuoriso silloin oltiin koko yö siellä.

        Vanhempi polvi nukkui talossa, mutta me nuoret, eli minä ja veli V. Meidän vuoden vanhempi serkkutyttö K, ja sitten meidän vähän nuoremmat serkut jotka ovat sisaruksia P ja H ja sen lisäksi meitä kuusi vuotta vanhempi serkkutyttö M oltiin valveilla. M on aina ollut sellainen että hän keksii aina keinon riisua itsensä alastomaksi ja esittää omaa kehoaan muille. Oli se sitten jatkot baarista tultua tai joku muu, niin vaatteet lähti pois. Niin myös tuolloin. Kun vanhukset menivät nukkumaan, M halusi yö uinnille ja kaikki vaatteet lähti heti pois. Sitten hän taas esitteli meille omaa alastonta vartaloaan vaikka ei saunassa oltukaan. Me muut oltiin vain saunassa alasti, mutta muuten pyyhkeet tai uimahousut tai vastaavat päällä. M on myös sellainen joka saa muutkin tekemään kaikenlaista ja lapsesta saakka me kuusi oltiin harrasteltu lääkärileikkejä.

        Tuolla kerralla me oltiin muisteltu noita lääkärileikkejä ja sitten myöhemmin kun M piti vahtia ikkunalla ja sormeili itseään niin se kiihotti meitä muita aika paljon enemmän kuin lapsena ja me alettiin harrastamaan vähän rohkeampia lääkärileikkejä. K sai orgasmin minun veljen V:n kanssa. P ja H oli saunan alalauteella ja H oli P:n sylissä. Kun pesuhuoneen puolelle tuli liian kuuma kun sitä saunan ovea oli pakko pitää vähän auki, niin me kaikki muut päätettiin mennä terassille viilentymään. P ja H oli sanoneet että ne haluaa jäädä vielä vähäksi aikaa.

        Me oltiin sitten järvessä kun muutaman minuutin päästä myös P ja H tuli rantaveteen ja H kyykistyi siihen ja alkoi viruttamaan pilluaan ja kaikki näki että sieltä pillusta valui veteen spermaa ja jäi lillumaan siihen. Me kaikki tietysti hämmästyttiin sitä ja kysyttiin että oliko ne naineet oikeasti koska kaikki tajusi ettei se mistään häpykarvoilta ollut tullut, nopeasta kävelytyylistä ja käden pitämisestä haarovälissä päätellen ja myös siitä että h oli ehkä jopa näyttänyt vähän ylpeältäkin. H hämmästyi sitä että me ihmeteltiin ja ihmetteli että he oli luullut että mekin, siis minä V ja K oltiin naitu oikeasti. Minulla minun veljellä oli kuitenkin kikkeli käynyt vain K:n pillua vasten, mutta ei pillussa. Meillä kikkelit seisoi siinä ihan kovana ja toivoin että kun joku serkuista antaisi luvan päästä naimaan. P kun oli jo saanut orgasmin ja hänen kikkeli oli löysänä. M oli aivan kiimassa ja kuiski että meidän pitää puhua hiljempaa ettei kukaan vaan kuule. Mutta M ja ei myöskään K ehdottanut seksiä ja me ei kehdattu kysyä, niin me muut jäätiin sitten sitä kokemusta vaille muutamaksi vuodeksi. Tuon illan muistoille olen monet kerrat runkannut.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Annoin vaimolle dildo hierontaa etelän matkalla ja muutamat miehet tuli ihan läheltä katsomaan.

    • Anonyymi

      Uu­­s­­­i s­ek­si­­teatteri ava­­­utu­u Su­­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­kki. Il­­­mo­­­it­­­tau­­tum­­­ine­­n ry­hmä­­ämm­e tä­äl­­­lä 👉 http://antikbutik.com/H/E4s2P8

    • Anonyymi

      Nussinut anoppia perseeseen ja ruiskutin spermatkin sinne suoleen.

    • Anonyymi

      Kävin kerran panemassa mun alaista sen luona, ku sen ukko oli lasten kanssa mummolassa. Nukuin sen ukon paikalla sängyssä yön… ja aamulla, ku se alaiseni oli suihkussa, runkkasin mällit sen ukon tyynylle ja laitoin tyynyliinan takaisin sekä käänsin tyynyn (spermat alaspäin). Pian sen jälkeen alaiseni vaihtoi työpaikkaa… en tiedä oliko tuolla tapauksella jotain osuutta asiaan…

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe