On turha väittää muuta.

Anonyymi-ap

Vaimolla oli tuossa seinän takana nuori rakastaja, jolla oli ihan oikeesti yli 20 cm.ä pitkä. Eikä se pituus mitään, mutta se paksuus. Kossi kävi aina pyydettäessä ilahduttamasssa vaimoani. Tekstari tai hätätilassa koputus seinään ja vartin päästä ovikello soi. Nyt kuitenkin tuo AMK inssi valmistui ja muutti 300 km.n päähän. Vaimo on niin mörtsina ja kiukuttelee. Mitä pitäis tehdä ?

25

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaimo murjotta ja on pahalla päällä... Kyllä syystäkin, olihan tuo myös hieno järjestely kaikkineen. Ei muuta, kuin uutta etsintään.

    • Anonyymi

      Minä en nuorena miehenä edes tiennyt minkä kokoinen on iso kalu. Vasta 16 vuotiaana poikasena naapurin rouva vei poikuuteni ja huomautti, että on sulla melkoinen aisa. Ajattelin silloin, että hän vain kohteliaisuudesta sanoi noin, että mulla seisoisi, tai jotain sellaista. Koulussa seurustelin ikäiseni tytön kanssa ja kun harrastimme seksiä hän nimitti minua "Holmin Jussiksi".

      • Anonyymi

        Se on john holmes ja tiettävästi hänellä ei ole koskaan ollut kunnon erektiota edes sen olis väittämän mukaan huomannu si siittä jos hän olisi saanut kunnon seisokin ni häneltä olisi taju lähtennä kun ei olis verenkierto riittäny enään aivoihin asti


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tuohon aloitukseen kommentoisin vielä sen verran, että vaimollani on kiinnostus nuorempiin miehiin ja vain sellaiset +18 cm.ä kelpaavat. Että et ole ainoa, jonka vaimo on kiinnostunut kunnon jortikasta.

      • Anonyymi

        No onko kysellyt Hannua jo.


      • Anonyymi

        Ei ole ainoa ei. Vaimoni alkoi paljastelemaan kolmivitosten jälkeen että fantasioi nuorista. Pelkäsin ensin että hän oli ottamassa eroa mutta olikin vain fantasioita. Minäkin ajattelin että jotain 18 - 25 vuotiaat ja että ok. Mutta nelikymppisten jälkeen paljasti että haluaisi nuorempia. Ei ole toteuttanut fantasioitaan, eikä aio toteuttaakaan ja on vannonut että on vain fantasioita, mutta tuntuu hieman ristiriitaiselta kiihottua silloin kun vaimo seksin aikana puhuu fantasioitaan ja käyttää fantasioissaan tuntemiaan nuoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ainoa ei. Vaimoni alkoi paljastelemaan kolmivitosten jälkeen että fantasioi nuorista. Pelkäsin ensin että hän oli ottamassa eroa mutta olikin vain fantasioita. Minäkin ajattelin että jotain 18 - 25 vuotiaat ja että ok. Mutta nelikymppisten jälkeen paljasti että haluaisi nuorempia. Ei ole toteuttanut fantasioitaan, eikä aio toteuttaakaan ja on vannonut että on vain fantasioita, mutta tuntuu hieman ristiriitaiselta kiihottua silloin kun vaimo seksin aikana puhuu fantasioitaan ja käyttää fantasioissaan tuntemiaan nuoria.

        Olen 44 vuotias nainen ja en koskaan puhu noista omista fantasioistani, ellei mies nimenomaan kysy ? Ja silloinkin harkiten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 44 vuotias nainen ja en koskaan puhu noista omista fantasioistani, ellei mies nimenomaan kysy ? Ja silloinkin harkiten.

        Vaimoni on kertonut aika avoimesti fantasioitaan. Mutta meillä suhde on ollut aina luottavainen ja olemme voineet keskustella asioista. Ymmärrän kuitenkin miksi nuo fantasiat vaimo piti salassa niin pitkään ja miksi hän paljasteli niitä alkuun vain vähitellen ennenkuin uskalsi avautua salaisimmistakin fantasioistaan jotka ovat erittäin pervoja. Kuten sanoin kuvittelin alkuun että hän haluaa eron kun fantasioi seksistä ja jopa lapsen saannista nuoren miehen kanssa! Pelkäsin etten riitä hänelle, mutta hän vakuutti että kyse on vain hänen fantasiastaan, ei tavoitteesta ja että hän haluaa jakaa sen leikin minun kanssani, ei ajaa minua pois.

        Minulla vieläkin kestää hetken asennoitua siihen vain leikkinä kun vaimo alkaa seksin aikana kertomaan meidän pojan eräästä ystävästä ja ajasta yläkoulussa ja mitä kaikkea hän fantasioi tehneen hänen kanssaan. Meidän poika ja myös tuo kyseinen poika on nykyään jo aikuisia miehiä, mutta vaimolla hormonit hyrrää kun he käyvät meillä kotona ja hän on innoissaan minun kimpussa jälkeenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 44 vuotias nainen ja en koskaan puhu noista omista fantasioistani, ellei mies nimenomaan kysy ? Ja silloinkin harkiten.

        Ymmärrän koska oman vaimoni fantasiat liikkuvat laittomuuksien puolella. Kuten sanoin, toisaalta se yllätys että toinen tuo sellaisia fantasioita esiin ja sitten se millaisia fantasioita itselläni on ollut, muodostaa ristiriidan. Se että vaimoni kertoi niistä, tuntui aluksi siltä että se on hänen toiveensa ja halu toteuttaa. Mutta sitten ymmärsin etten minäkään ole ollut aikeissa toteuttaa fantasioitani koskaan. Vaimollani ei ollut muuta halua kuin vain jakaa ne fantasiat minun kanssani. Sehän se fantasioiden pointti onkin että niissä saa leikkiä mitä haluaa.
        Eräs pervoimmista vaimoni fantasioista on ollut olla biologian opettaja joka järjestää poikaoppilaille ihmisen biologiaprojektin, jossa hän on se projekti. Hän asettuisi koulun liikuntasalissa gynekologin tuolille, sitten kaikki vuorollaan yhtyisivät häneen, mutta lopettaisivat ennen orgasmiaan. Pojat asettuisivat vuoronperään ryhmissä purkin äärelle ja ejakuloisivat siihen. Purkissa olevaa siemennestettä sekoitettaisiin hitaasti ja kun kaikki olisivat purkautuneet kerran, purkista joku poika ottaisi peniksen näköiseen ruiskuun spermaa ja kaikkien katsellessa poika työntäisi sen pilluun ja tyhjentäisi sisällön sinne. Tämän jälkeen yhdyntöjä jatkettaisiin. Kun hän tulisi raskaaksi, pojat seuraisivat raskauden kulkua lukukauden ajan, tekisivät siitä muistiinpanoja, kuvauksia ja mittauksia vatsan ja rintojen muutoksista, maidon tuotannon alkamisesta, mausta, imetyksestä, maidon määrästä, jne. kunnes lapsi syntyisi. Vauvasta tehtäisiin vielä geenikoe ja lukukauden lopulla biologian luokassa järjestettäisiin juhla jossa nuoren isän nimi lopulta paljastettaisiin. Millaisia fantasioita sinulla on ollut, ovatko vielä tuotakin villimpiä?


    • Anonyymi

      Joopa joo...

    • Anonyymi

      Tulipa lopulta onnistua löytämään nuoren rakastajan vaimolle. On laillinen, mutta alle 18.
      Vaimo koki pienen "ikäkriisinkin" ja nauroi jälkeenpäin että pojalle ilta tarkoitti sitä että seksin jälkeen poika lähti vielä ystäviensä kanssa liikenteeseen ja vaimoni tuli kotiin spermapillun kanssa, jossa meillä vasta alkoi ilta.

      • Anonyymi

        Mitäs laitat juostenkustuja juttujas buaahaa spede.


    • Anonyymi

      Näin vanhempana ja kokeneenpana, hyvin säilyneenä, 42 v. ...rouvana voin vakuuttaa, että nuoret pojat ovat ihania. Oli kyse sitten kolmannesta pyörästä tai isommasta kimpasta. He tekevät juuri, niin kuin sovitaan, eivät turhia uhoa tai mussuta. Ja se ilme, kun saa pesää ja laskea sinne paljaalla.

      • Anonyymi

        Annaks sä panna paljaalla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annaks sä panna paljaalla ?

        Tottakai!
        Paljaalla on parasta ja kun nuorilta kolleilta vielä sitä spermaa tulee oikein kunnolla, niin hullu pitäisi olla että sen antaa päästä jonnekin kumipussiin tietenkin noilta pojilta on selvitetty ettei ne lentele kukasta kukkaan, vaan tuhman tädin pinppiin.
        En ole toi 42v rouva, mutta samat kiinnostuksen kohteet.


    • Anonyymi

      Nuorilla miehillä riittää kiinnostusta ja kuntoa.
      Ei lopu siihen ekaan ruiskahdukseen. Kun on paikat turvoksissa ja herkistynyt kosketukselle on kivaa kun aina toinen korvaa lennosta.
      On joskus ollut aika kovilla ,kun on saanut orkun ja seuraava jatkaa himoissaan.
      Ei ole kun oman miehen kans ,jos ei ole ehtinyt saada on turhaa enempää toivoa.
      Ja kun saa spermaa sisään halut vaan lisääntyy .
      Ja oon ollut siinäkin tilassa että mies otti mun pillerit piiloon.
      Viisi kuukautta meni ,kun menkat loppui.
      Luulen tietäväni kuka on isä..mutta oma mies on ottanut syyt niskoille.

      • Anonyymi

        Kaikki tuntemani naiset ryhmäseksin, aisankannatuksen jne. "alalta" sanovat samaa, että nuorten kundien sperma emättimessä A) lisää haluja ja B) että on myös äärimmäisen hedelmällistä, voittaen silloin tällöin jopa hormonaalisen ehkäisyn! C) on yleisesti naisista toivotumpaa kuin vanhempien miesten siemenneste. Osa nuorista naisista toivoo vanhempaa miestä, mutta heilläkin yleensä heidän vanhetessa heidän toiveet suuntautuu nuoriin miehiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki tuntemani naiset ryhmäseksin, aisankannatuksen jne. "alalta" sanovat samaa, että nuorten kundien sperma emättimessä A) lisää haluja ja B) että on myös äärimmäisen hedelmällistä, voittaen silloin tällöin jopa hormonaalisen ehkäisyn! C) on yleisesti naisista toivotumpaa kuin vanhempien miesten siemenneste. Osa nuorista naisista toivoo vanhempaa miestä, mutta heilläkin yleensä heidän vanhetessa heidän toiveet suuntautuu nuoriin miehiin

        Kohta B. Vaimo tuli raskaaksi kolmen kimpassa vaikka oli pillerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta B. Vaimo tuli raskaaksi kolmen kimpassa vaikka oli pillerit.

        Minun vaimo antoi naapurin pojalle lahjaksi pillua kun poika sai ajokortin. Vaimo kävi niin kiimaisena kun kantoi kotiin pojan spermalla täytetyn piirakkansa että annoin luvan antaa ylimääräistä. Kuittasi pojalle vain että nyt on lupa ajella ja talven ajan usein lenkkipolulle sopivat tapaamisen. Poika sai ajaa meidän mammaa ja mamma juoksi kotiin spermapiirakan kanssa josta minäkin sain mukavan iltapalan. Mamma kertoi toukokuussa 2020 että perheenlisäystä odotellaan. Mikäs siinä, lapsi syntyi lokakuun lopulla.


      • Anonyymi

        Nuorena poikana kolme spermaamista putkeen. Nyt yksi riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorena poikana kolme spermaamista putkeen. Nyt yksi riittää.

        Ei mikään ihme että vanhemmat rouvat etsivät nuorta seuraa kun ei meillä ikämiehillä enää meinaa seisoa muu kuin järki ja silloin tällöin silmät. Orkuissakin laatu on korvannut määrän, vaikka haluja olisi, mutta pakko on antaa latautua. Kyllä pitäisi olla laki että naisen täytettyä neljäkymmentä, naisen tulee etsiä itselleen kuusitoista vuotiasta seuraa ja paljaalla mennä ja siitä ei saisi ottaa eroa. Siinä pysyisi vanhempien rouvien hormonitkin paremmassa kuosissa kun saisivat suoraan sukuelimistöönsä kunnon nuoret ja elinvoimaiset spermapurskeet.


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­­­ts­­­umme sinu­­­t kä­ym­­­ään u­­­ude­­­ss­a cha­­tissa! Mei­­tä on yl­­­i mil­joona! 👉 http://amisagroup.net/H/X2e6G6

    • Anonyymi

      H­­­ei! Om­­­a str­­­eam. Sisää­­­nkäynti k­­aikille, jotk­­a haluav­­at pi­­­tää ha­­­uskaa 👉 http://1lingo.com/H/D4y9D3

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe