Pääsiäissiivous lähtee nyt käyntiin

Anonyymi-ap

Ei vaan nyt.
Eikun nyt.
Ehkä nyt.
Hetkinen.
Ihan kohta.
Tai nyt.
Nyt heti.
Ei vaan nyt nyt nyt nyt ....

ja 🧡 rakkaalle miehelle tässä yläpihalta (ei naapuriin)

30

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viikkosiivous ja ruohot kasvamaan 🐣

    • Anonyymi

      Niin pitäisi koko asunto puunata.

      • Anonyymi

        Minä vaan pesen vessan ja imuroin + pahimmat pölyt piilotan jonnekin. En sen enempää.


    • Anonyymi

      Ei tänään vielä täällä. Perjantaina vasta.

      • Anonyymi

        Minä haluan tänään jo hoitaa pois alta. Huomenna sääkin jo lämpenee. Mutta vieläkin roikun tässä.
        Nyt aloitan pesemällä vessan... kohta aloitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan tänään jo hoitaa pois alta. Huomenna sääkin jo lämpenee. Mutta vieläkin roikun tässä.
        Nyt aloitan pesemällä vessan... kohta aloitan.

        Minä hoidan siivoukset ihan vain tavallisena viikkosiivouksena, mutta päivää aikaisemmin kuin normaalisti, ettei tule ihan hirveän pitkää siivousväliä sitten ensi viikon lauantaihin mennessä (pääsiäinen on minulle pakanalle merkityksetön juhla). Pesen kylppärin, vessan ja keittiön perjantaiaamuna. Puolenpäivän maissa kaupungille käymään, alkuillasta sitten vielä imurointi ja saunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hoidan siivoukset ihan vain tavallisena viikkosiivouksena, mutta päivää aikaisemmin kuin normaalisti, ettei tule ihan hirveän pitkää siivousväliä sitten ensi viikon lauantaihin mennessä (pääsiäinen on minulle pakanalle merkityksetön juhla). Pesen kylppärin, vessan ja keittiön perjantaiaamuna. Puolenpäivän maissa kaupungille käymään, alkuillasta sitten vielä imurointi ja saunaan.

        En minäkään pääsiäistä muuten vietä kuin nautin nyt keväästä täysin rinnoin ja ajattelin ulkoilla sateista riippumatta superpaljon.
        Kyllä siitä alkaa tulla merkityksellinen pian kun "joku urpo" päättää muuttaa sen tavalliseksi arkipäiväksi...

        Ei mutta on se aloitettava. Kello jo sata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluan tänään jo hoitaa pois alta. Huomenna sääkin jo lämpenee. Mutta vieläkin roikun tässä.
        Nyt aloitan pesemällä vessan... kohta aloitan.

        Ootatko ensin että naapuri laittaa nukkuun?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootatko ensin että naapuri laittaa nukkuun?

        En minä öisin siivoile. Noudatan taloyhtiön sääntöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä öisin siivoile. Noudatan taloyhtiön sääntöjä.

        Ai,et ole seurannut palstaa aamusta asti.?Unohda mitä sanoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hoidan siivoukset ihan vain tavallisena viikkosiivouksena, mutta päivää aikaisemmin kuin normaalisti, ettei tule ihan hirveän pitkää siivousväliä sitten ensi viikon lauantaihin mennessä (pääsiäinen on minulle pakanalle merkityksetön juhla). Pesen kylppärin, vessan ja keittiön perjantaiaamuna. Puolenpäivän maissa kaupungille käymään, alkuillasta sitten vielä imurointi ja saunaan.

        Prismaan ja Älköön sekä Lidliin???Heh!Heh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,et ole seurannut palstaa aamusta asti.?Unohda mitä sanoin.

        Enpä ole seuraillut. Puolen päivän jälkeen kurkkasin tänne ja nyt tulin viivyttelemään tujota siivouksen aloitusta. En käy täällä aamulla. Voin paljastaa että olen pikkuisen aamukiukkuinen itse enkä kestä niitä aamupalstalaisia yhtään. Ne ei ole kivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä öisin siivoile. Noudatan taloyhtiön sääntöjä.

        Joko oot tunnustanut punapäälle rakkautesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko oot tunnustanut punapäälle rakkautesi?

        Minä en kaipaa punapäätä. Kaipaan miestä jolla on musta pipo. Kelpaako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kaipaa punapäätä. Kaipaan miestä jolla on musta pipo. Kelpaako?

        Partasuuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko oot tunnustanut punapäälle rakkautesi?

        Vaikutat tosi epätasapainoiselta. En ole keneksi kuvittelet.
        Mutta nyt poistun nojailemaan vessan harjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä ole seuraillut. Puolen päivän jälkeen kurkkasin tänne ja nyt tulin viivyttelemään tujota siivouksen aloitusta. En käy täällä aamulla. Voin paljastaa että olen pikkuisen aamukiukkuinen itse enkä kestä niitä aamupalstalaisia yhtään. Ne ei ole kivoja.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prismaan ja Älköön sekä Lidliin???Heh!Heh!

        Itse asiassa kävin tänään sekä Lidlissä että Prismassa! 😂 Älköön ei ole tarvetta mennä, kun on varastoja vielä.

        16:50


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse asiassa kävin tänään sekä Lidlissä että Prismassa! 😂 Älköön ei ole tarvetta mennä, kun on varastoja vielä.

        16:50

        Jaaha,mulle kans.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat tosi epätasapainoiselta. En ole keneksi kuvittelet.
        Mutta nyt poistun nojailemaan vessan harjaan.

        Ihan sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hoidan siivoukset ihan vain tavallisena viikkosiivouksena, mutta päivää aikaisemmin kuin normaalisti, ettei tule ihan hirveän pitkää siivousväliä sitten ensi viikon lauantaihin mennessä (pääsiäinen on minulle pakanalle merkityksetön juhla). Pesen kylppärin, vessan ja keittiön perjantaiaamuna. Puolenpäivän maissa kaupungille käymään, alkuillasta sitten vielä imurointi ja saunaan.

        Voi harmi kun ei ole rahaa olisin lähtenyt mukaan kaupunkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä hoidan siivoukset ihan vain tavallisena viikkosiivouksena, mutta päivää aikaisemmin kuin normaalisti, ettei tule ihan hirveän pitkää siivousväliä sitten ensi viikon lauantaihin mennessä (pääsiäinen on minulle pakanalle merkityksetön juhla). Pesen kylppärin, vessan ja keittiön perjantaiaamuna. Puolenpäivän maissa kaupungille käymään, alkuillasta sitten vielä imurointi ja saunaan.

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

        Sotkette minun aloitusta täällä. Kerroin vaan että siivoan. En jaa pääsiäisen ohjelmaani tänne. Siivosin jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotkette minun aloitusta täällä. Kerroin vaan että siivoan. En jaa pääsiäisen ohjelmaani tänne. Siivosin jo!

        Kirjoita päiväkirjaan jos mielestäsi KESKUSTELUpalstalla ei saa KESKUSTELLA. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita päiväkirjaan jos mielestäsi KESKUSTELUpalstalla ei saa KESKUSTELLA. 🙄

        Saa mutta typerä ei saa olla, jos kirjoittaa niin että voisi olla toinen. Pitää olla rehellisesti oma itsensä jos menee älyttömyyksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoita päiväkirjaan jos mielestäsi KESKUSTELUpalstalla ei saa KESKUSTELLA. 🙄

        Pelkäsin vaan että minua luullaan noin tyhmäksi. Olkaa fiksumpia tai tehkää omat aloituksenne.


    • Anonyymi

      No nyt on old school hehkulamppuu 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        On.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On.

        Ei tuo ole aloittajan vastaus. Tunkekaa ne lamput jonnekin minne päivä ei paista.
        Valot on sitä varten. 😊


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🔞 K­­­u­u­m­­a­t­­­ ­­t­y­­t­­­ö­t­­­ ­o­d­­­o­­­t­­­t­­a­­v­­­a­­­t­­­ ­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18335367

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6429
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      527
      3749
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      189
      3629
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2824
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2529
    6. 290
      2278
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1613
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      110
      1502
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1449
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1230
    Aihe