Työministeri Satonen

Anonyymi-ap

Vai on lakot ylimitoitettu ?? Hallituksen toimet on ylimitoitettu versus muutamia viikkoja versus ihmisten elämä. On se helppo huudella noilla palkoilla mutta eikös se tule näkymään Sastamalankin katukuvassa kun köyhyys lisääntyy. Hänellä on varmaan varaa ruokkia koko suku niin hällä väliä muiden ihmisten. Mulkkuja koko hallitus.

11

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hieno lukea kun kommari kitisee, musiikkia korville =)

      • Anonyymi

        Jep. Arto on luonut suomeen 60 000 uutta työtöntä. #Äijänkivi.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­­N­­y­­m­­­f­o­m­­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olen ex perusuomalainen. Luotto loppui kun Purra käänsi kelkkansa. Kaikki ne ministerit valehtelee.

      • Anonyymi

        Sama tääl. Oon 90 luvulta asti äänestänyt Perussuomalaisia. Jatkossa EN IKINÄ enää äänestä petturipersuja !


    • Anonyymi

      Satosella on ruskee kieli ....mistä moinen johtuu ?

    • Anonyymi

      Kyä ny demaria ja muita vasureita korpeaa. Aijai kun se Satonen rupes korjaan rempalleen päästettyä Suomi laivan taloutta.

      Demarit ja vassarit on ollu aina taitavia poikia ja tyttöjä tuhlaamaan toisten rahoja.

      • Kyllä ja nyt me kaikki maksamme siitä, kuten ennustetiin...niin sinä kuin minäkin...tosin koko sekamelskan suuruus ja kauheus paljastui kaikille vasta vuosi sitten kokonaisuudessaan.... ja samalla alkoi kommunistien (lue vasemmiston) aivan suhteeton uuden hallituksen ennen kuulematon häirintä....ei kukaan tiennyt, mitä kaikkea vassut olivat survoneet valtion talouden piikkiin velalla...ja Kiuru heitti vielä sen soten samaan soppaan, ottamatta huomioon, mistä rahat....Purra ja persut sitä yritti kyllä kysellä, mutta Kiuru ei perunut aikeitaan ja tässä sitä nyt ollaan...velaksi on mahdoton kaikkea hoitaa, ainakaan yhtä leveästi, kuin viime hallituskaudella, joka oli suomalaisten suurta kusetusta koko kausi...Arhinmäki vielä todisti, ettei velkaa tarvitse maksaa....ja kansa oli tyytyväisiä...


      • Anonyymi

        Suomi on tehnyt 16 vuotta alijäämää ja lisännyt velkaa.Vallassa on ollut muita kun "vassareita" ja tuhlannut toisten varoja.Ota asioista selvää,jos ymmärrys riittää.


    • Anonyymi

      Eduskunnan pitäisi maksaa Satoselle kunnon huora ja juottaa känniin aina välillä, niin tuo kokematon pullamössö äidin paapoma koulukiusattu juntti voisi saada järkeviä ajatuksia, eikä olisi Persujen ja Orpon kusetettavissa.

    • Anonyymi

      Ei keskimääräinen köyhyys lisäänny, toinen vain köyhtyy sen verran mitä toinen vaurastuu.

      Tuolloin se joka työn tekee, saa ansaitsemansa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe