Työministeri Satonen

Anonyymi-ap

Vai on lakot ylimitoitettu ?? Hallituksen toimet on ylimitoitettu versus muutamia viikkoja versus ihmisten elämä. On se helppo huudella noilla palkoilla mutta eikös se tule näkymään Sastamalankin katukuvassa kun köyhyys lisääntyy. Hänellä on varmaan varaa ruokkia koko suku niin hällä väliä muiden ihmisten. Mulkkuja koko hallitus.

10

428

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno lukea kun kommari kitisee, musiikkia korville =)

• Anonyymi

Jep. Arto on luonut suomeen 60 000 uutta työtöntä. #Äijänkivi.

• Anonyymi

Olen ex perusuomalainen. Luotto loppui kun Purra käänsi kelkkansa. Kaikki ne ministerit valehtelee.

• Anonyymi

Sama tääl. Oon 90 luvulta asti äänestänyt Perussuomalaisia. Jatkossa EN IKINÄ enää äänestä petturipersuja !

• Anonyymi

Satosella on ruskee kieli ....mistä moinen johtuu ?

• Anonyymi

Kyä ny demaria ja muita vasureita korpeaa. Aijai kun se Satonen rupes korjaan rempalleen päästettyä Suomi laivan taloutta.

Demarit ja vassarit on ollu aina taitavia poikia ja tyttöjä tuhlaamaan toisten rahoja.

• Kyllä ja nyt me kaikki maksamme siitä, kuten ennustetiin...niin sinä kuin minäkin...tosin koko sekamelskan suuruus ja kauheus paljastui kaikille vasta vuosi sitten kokonaisuudessaan.... ja samalla alkoi kommunistien (lue vasemmiston) aivan suhteeton uuden hallituksen ennen kuulematon häirintä....ei kukaan tiennyt, mitä kaikkea vassut olivat survoneet valtion talouden piikkiin velalla...ja Kiuru heitti vielä sen soten samaan soppaan, ottamatta huomioon, mistä rahat....Purra ja persut sitä yritti kyllä kysellä, mutta Kiuru ei perunut aikeitaan ja tässä sitä nyt ollaan...velaksi on mahdoton kaikkea hoitaa, ainakaan yhtä leveästi, kuin viime hallituskaudella, joka oli suomalaisten suurta kusetusta koko kausi...Arhinmäki vielä todisti, ettei velkaa tarvitse maksaa....ja kansa oli tyytyväisiä...

• Anonyymi

Suomi on tehnyt 16 vuotta alijäämää ja lisännyt velkaa.Vallassa on ollut muita kun "vassareita" ja tuhlannut toisten varoja.Ota asioista selvää,jos ymmärrys riittää.

• Anonyymi

Eduskunnan pitäisi maksaa Satoselle kunnon huora ja juottaa känniin aina välillä, niin tuo kokematon pullamössö äidin paapoma koulukiusattu juntti voisi saada järkeviä ajatuksia, eikä olisi Persujen ja Orpon kusetettavissa.

• Anonyymi

Ei keskimääräinen köyhyys lisäänny, toinen vain köyhtyy sen verran mitä toinen vaurastuu.

Tuolloin se joka työn tekee, saa ansaitsemansa.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5470
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2737
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      102
      1982
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1433
    Aihe