En oikeasti

Anonyymi-ap

Tiennyt että sinulla on ollut vaikeuksia ja huonoja aikoja.
Olen oikeasti pahoillani, ja olisin myös toiminut eritavoin

173

2308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ?????

    • Anonyymi

      Niinhän kaikki tekisivät. Sinun tilanteelle voit vain sinä itse tehdä jotain.

    • Anonyymi

      Oletko varma että oli?

      • Anonyymi

        Olen. Hienovarainen korjausliike nyt tarpeen,
        jotenkin ohjata pois palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen. Hienovarainen korjausliike nyt tarpeen,
        jotenkin ohjata pois palstalta.

        Mikä sinä olet muita ohjailemaan? Olehan varovainen kun alat leikkiä toisilla ihmisillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet muita ohjailemaan? Olehan varovainen kun alat leikkiä toisilla ihmisillä.

        En voi vierestä katsoa kun toinen tuhoaa itsensä. Kaikki piti olla vain viatonta mutta en voinut tietää kaikkea.
        Voi prkl...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi vierestä katsoa kun toinen tuhoaa itsensä. Kaikki piti olla vain viatonta mutta en voinut tietää kaikkea.
        Voi prkl...

        Lopeta nuo sairaat juttusi. Kaikki tietää että troIIaat vaan. Vaikutat tosi psykolta. Ole jo hiljaa. Et sinä täällä ketään tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet muita ohjailemaan? Olehan varovainen kun alat leikkiä toisilla ihmisillä.

        Annahan miehen leikkiä jumalaa ja kuvitella vaikuttavansa muiden asioihin, kyllä näitä kokijoita riittää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinä olet muita ohjailemaan? Olehan varovainen kun alat leikkiä toisilla ihmisillä.

        Aloittajalla ei ole mitään muuta motivaatiota kuin pyrkiä manipuloimaan joitakin palstan herkkäuskoisimmista naisista. Ignore.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla ei ole mitään muuta motivaatiota kuin pyrkiä manipuloimaan joitakin palstan herkkäuskoisimmista naisista. Ignore.

        Mitä herkkäuskoisia naisia?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annahan miehen leikkiä jumalaa ja kuvitella vaikuttavansa muiden asioihin, kyllä näitä kokijoita riittää

        Mies ei ole mies joss ei ole koskaan leikkinyt jumalaa


    • Anonyymi

      Kaduttaa,miksi aloitin koko asian! Jos olisn vain tiennyt sinun asiatpoaremmin niinen olisi tähän lähtenyt.
      Voi prkl prkl.
      Naiselle

      • Anonyymi

        Mitä yritit sitten saavuttaa kun noin kaduttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yritit sitten saavuttaa kun noin kaduttaa

        Tutustua häneen paremmin. Mutta nyt asiat toisin. Tuntuu pahalta jättää hänet. toivotaan että löytää rauhan ja tiensä pois täältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustua häneen paremmin. Mutta nyt asiat toisin. Tuntuu pahalta jättää hänet. toivotaan että löytää rauhan ja tiensä pois täältä.

        Kerrohan miten meinasit että mikään muuttuu paremmaksi enää ikinä? Halusit tutustua mutta nyt "jättää" .. miksi ohjata pois palstalta mitäs sit tekisin?
        En mä itse itseäni oo tuhonnut vaan joku muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutustua häneen paremmin. Mutta nyt asiat toisin. Tuntuu pahalta jättää hänet. toivotaan että löytää rauhan ja tiensä pois täältä.

        Hoet liikaa tuota samaa. Ei mene enää läpi. On jo huomattu että et ole tosissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan miten meinasit että mikään muuttuu paremmaksi enää ikinä? Halusit tutustua mutta nyt "jättää" .. miksi ohjata pois palstalta mitäs sit tekisin?
        En mä itse itseäni oo tuhonnut vaan joku muu.

        Ai syytätkö nyt minua vai? kuule jos ollaan kerrankin vakavissaan niin kyllä halusin tutustua mutta sä nainen etsit jotain ihme pelastajaa tms. menetät kontrollin totaalisesti ja jopa palstalla huomaan miten hommat ei pysy sinulla yhtään hallinassa.
        Onko väärin jos olen huolissani sinusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai syytätkö nyt minua vai? kuule jos ollaan kerrankin vakavissaan niin kyllä halusin tutustua mutta sä nainen etsit jotain ihme pelastajaa tms. menetät kontrollin totaalisesti ja jopa palstalla huomaan miten hommat ei pysy sinulla yhtään hallinassa.
        Onko väärin jos olen huolissani sinusta!

        En mä mitään pelastajaa etsi. Ja on se väärin jos et voi puhua asiasta suoraan. Ainostaan anona palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai syytätkö nyt minua vai? kuule jos ollaan kerrankin vakavissaan niin kyllä halusin tutustua mutta sä nainen etsit jotain ihme pelastajaa tms. menetät kontrollin totaalisesti ja jopa palstalla huomaan miten hommat ei pysy sinulla yhtään hallinassa.
        Onko väärin jos olen huolissani sinusta!

        On väärin koska juttelet tuossa täysin ventovieraan kanssa. Et sinä voi tehdä yhdestäkään ihmisestä mitään päätelmiä palstaviestien perusteella. Tyhmähän sinä olet. Et voi kaikkien ihmisten sekoiluja laittaa jonkun tuttusi tilille, vaikka kuinka tuntuisi häneltä. Ärsyttää kun olet noin sitkeän tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä mitään pelastajaa etsi. Ja on se väärin jos et voi puhua asiasta suoraan. Ainostaan anona palstalla.

        Kuulostan nyt oudolta mutta välitän sinusta oikeasti paljon,en muuten turhaan täällä sinulle kirjoittaisi.
        Aina on ollut vapaa väylä tulla juttelemaan kanssani sinulla,etpä vaan koskaan ole hirveästi tullut.
        Voin pyrkiä jutuillesi mutta en tiedä miteen sinuun pitää enää suhtautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostan nyt oudolta mutta välitän sinusta oikeasti paljon,en muuten turhaan täällä sinulle kirjoittaisi.
        Aina on ollut vapaa väylä tulla juttelemaan kanssani sinulla,etpä vaan koskaan ole hirveästi tullut.
        Voin pyrkiä jutuillesi mutta en tiedä miteen sinuun pitää enää suhtautua

        Kuka olen? Kerro kuka olen niin tulen jutuille jos osuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka olen? Kerro kuka olen niin tulen jutuille jos osuu.

        Tulet sen luokse ketä nyt ajattelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulet sen luokse ketä nyt ajattelet.

        Halusin vaan tietää voisitko olla hän. Jos olet hän niin kiertäisin kaukaa. En antaisi tätä aloitusta koskaan anteeksi hänelle. Katoaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hoet liikaa tuota samaa. Ei mene enää läpi. On jo huomattu että et ole tosissasi.

        Missä kohtaa sinä muka erottelet, että kuka on tosissaan ja kuka ei kun läyhäät miehen feikkidialogeissa ja puhut muka monen suulla? Ehkä niitä ns montaa ei kiinnosta?


    • Anonyymi

      Kaduttaa koska jäit yksin ilkeilyjesi kanssa. Jos olisi komppaajia jatkaisit. Miksi niin moni tavallinen ihminen natsisaksassakin pystyi hirmutekoihin. Olen nähnyt itse kuinka tavallisesta perheenäidistä kuoriutuu hirviö.

      • Anonyymi

        MieheksiIuulijasta ilmeisesti? Onko sillä lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MieheksiIuulijasta ilmeisesti? Onko sillä lapsia?

        Hieno illuusio mies, muista aina ottaa esiin miesluulija vaikkei currentissa keskustelussa olidi vielä otettu esiin tätä hoopoa palstateatteriasi. Mitä tulee sitä edeltävään kommenttiisi, niin olipa aika androidin pieraisu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno illuusio mies, muista aina ottaa esiin miesluulija vaikkei currentissa keskustelussa olidi vielä otettu esiin tätä hoopoa palstateatteriasi. Mitä tulee sitä edeltävään kommenttiisi, niin olipa aika androidin pieraisu

        Usein pieraisuja. Ihan avoimesti.


    • Tämä oli kauniisti sanottu, vaikka kuinka kerroin niin minua silti revittiin.

    • Anonyymi

      Mistä sinä sen nyt tiedät? Kertoiko hän itse vai luitko palstalta?

      • Anonyymi

        Näin hänessä jo merkkejä kun livenä näin ja palstalta sain loput tiedot.
        Innostuin hänestä mutta nyt iski todellisuus. En halua hänelle kuitenkaan mitään pahaa. Toivottavasti saa asiat järjestykseen ja lopettaa palstailun. Tämä ei ole hänen hauraalle mielelle hyväksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänessä jo merkkejä kun livenä näin ja palstalta sain loput tiedot.
        Innostuin hänestä mutta nyt iski todellisuus. En halua hänelle kuitenkaan mitään pahaa. Toivottavasti saa asiat järjestykseen ja lopettaa palstailun. Tämä ei ole hänen hauraalle mielelle hyväksi

        Palstalta sait loput tiedot livenä näkemästäsi ihmisestä? Ihanko oikeasti? Onko tämä oikea paikka sinun harhaiselle mielelle? Keskity nyt itseesi ja jätä toinen rauhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalta sait loput tiedot livenä näkemästäsi ihmisestä? Ihanko oikeasti? Onko tämä oikea paikka sinun harhaiselle mielelle? Keskity nyt itseesi ja jätä toinen rauhaan.

        Jätä rauhaan,kunhan hän pääsee pois täältä ja pitää huolen itsetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä rauhaan,kunhan hän pääsee pois täältä ja pitää huolen itsetään.

        Hän ei ole täällä . Herätys nyt! Kaikki vaan kuvittelee täällä. Ei täällä kukaan oikeasti ole tuttujasi. Tämä on joukkopsyykoosi missä jokainen luulee keskustelevansa tutun kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin hänessä jo merkkejä kun livenä näin ja palstalta sain loput tiedot.
        Innostuin hänestä mutta nyt iski todellisuus. En halua hänelle kuitenkaan mitään pahaa. Toivottavasti saa asiat järjestykseen ja lopettaa palstailun. Tämä ei ole hänen hauraalle mielelle hyväksi

        Tosi törkeeää troIIaamista tuo kommentti. Mene itse mäkeen täällä. Teen sinusta ilmoituksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätä rauhaan,kunhan hän pääsee pois täältä ja pitää huolen itsetään.

        Et ymmärtänyt ironiaa ja vttuilua tuossa 00:30 kommentissa. Nyt tyttö nukkumaan siitä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole täällä . Herätys nyt! Kaikki vaan kuvittelee täällä. Ei täällä kukaan oikeasti ole tuttujasi. Tämä on joukkopsyykoosi missä jokainen luulee keskustelevansa tutun kanssa.

        Olet oikeassa. Silti joudun katkaisemaan kaikki pienimmätkin siteet häneen vaikka ikävältä tuntuu. Auttaa voin mutta vastuuta en voi ottaa hänestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Silti joudun katkaisemaan kaikki pienimmätkin siteet häneen vaikka ikävältä tuntuu. Auttaa voin mutta vastuuta en voi ottaa hänestä.

        Juuri näin. Jätä hänet täysin rauhaan äläkä kirjoittele enää tällaisia anoyymipalstoilla. Olet selvästi kisuaava narsisti vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Jätä hänet täysin rauhaan äläkä kirjoittele enää tällaisia anoyymipalstoilla. Olet selvästi kisuaava narsisti vaan.

        Siltä nyt kyllä tuntuu ja jätän rauhaan. En kirjoita enää. Hänelle silti toivon hyvää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole täällä . Herätys nyt! Kaikki vaan kuvittelee täällä. Ei täällä kukaan oikeasti ole tuttujasi. Tämä on joukkopsyykoosi missä jokainen luulee keskustelevansa tutun kanssa.

        Kuvitteleeko joku että hän on täällä 24/7..
        24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa?
        Hullua menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteleeko joku että hän on täällä 24/7..
        24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa?
        Hullua menoa.

        Älä liioittele. Mutta osa kirjoittaa siten, että kuvittelee sen kaivatun aina tunnistavan. Heille ei tule mieleenkään, että toinen on yhtä sokkona liikenteessä ja vain arvailee. Sitten selitetään kuten ap, että sain tietää palstalta miten huonosti voi. Voihan vattu sanoisin.


      • Anonyymi

        Miten sinä oikein mahdat lukea tätä palstaa- tartutko jonkin määrittelemättömän pakkomielteen takia mihin tahansa miehen kirjoittamaan humpuukitarinallisuuteen? Mikäli kyllä, niin miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ole täällä . Herätys nyt! Kaikki vaan kuvittelee täällä. Ei täällä kukaan oikeasti ole tuttujasi. Tämä on joukkopsyykoosi missä jokainen luulee keskustelevansa tutun kanssa.

        Niin se koskee erityisesti sinua 🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvitteleeko joku että hän on täällä 24/7..
        24 tuntia vuorokaudessa ja 7 päivää viikossa?
        Hullua menoa.

        Sinähän se trollipalstan suurin narri olet kun kuvittelet ohjailevas jotain massaa täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosi törkeeää troIIaamista tuo kommentti. Mene itse mäkeen täällä. Teen sinusta ilmoituksen.

        älä jooko tee rakkaasta ystävästäni ilmoitusta, hän yritti ajatella vain minun parasta 😇. tosin on niin yksinäistä tämä elämä että tuntuu etten enää jaksa 😥 ja on sydäntä lämmittävä ajatus että edes joku minua kaipaa 🥰💖
        m->n


    • Anonyymi

      Oli ollut.

      Mä oon kato nyt poikien kanssa.

      Kyllähän.se pannuviina on hyvää.

      Niinku kaikki muukin olut .
      Siideri, tupakka ja kaikki.

      Tule joskus parin tytön kanssa käymään.

      Kunhan pääsen tästä helvetistä pois.

      Nimittäin väärästä paikasta.

      Sun kanssa on kivaa.

      Mulla.

      Mutta sähän ootkin vain minun

      (vieläkö pienemmäksi saisin hyvmyä????).?

    • Anonyymi

      Nyt tiedät! Minun kanssa ei ,voi suunnitella mitään suhdetta tai yhteistä elämää!!!!

    • Anonyymi

      Minusta sinä aloittaja vaikutat psykoopaattiselta kiusaajalta. Tällaiset aloitukset on sairaita.

      • Anonyymi

        Jep!


      • Anonyymi

        Varmasti vaikuttaa. Tämä asia kuitenkin vähän erilainen ja asialle ei voi mitään enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti vaikuttaa. Tämä asia kuitenkin vähän erilainen ja asialle ei voi mitään enää.

        Oli se asia mikä tahansa, niin jos hän oikeasti on kuten tuolla aiemmin kirjoitit, niin miksi jatkat tällaista. En ole tuo ihmisesi ja silti tulee kylmät väreet sairaista jutuistasi. Hanki joku Iääkitys vtun pysko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep!

        Kannattaa odottaa edes se vartti kun peesaa omaa kommenttiaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa odottaa edes se vartti kun peesaa omaa kommenttiaan

        Eipä sillä että tämä apmiehen kuvittelu olisi mitenkään tervehenkistä, mutta tiedät kyllä


    • Anonyymi

      Älä suotta pyydä kusipäisyyttäsi anteeksi. Lähinnä säälin miestäsi ja lastasi.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse olla pahoillaan. Ovat asioita jotka kuuluvat elämään.

    • Anonyymi

      On ollut vaikeaa jo monta vuotta, mutta yritän parhaani. Välillä tuntuu että olen julman pilan kohteena tai että olen jossain simulaatiossa, jossa katsotaan mitä kestän. Ehkä kaikki onkin oppia vaan. Jotain välillä oivallan tavassani ajatella ja käytöksessäni olevan pielessä, mutta kestää kyllä aikansa että pystyn edes vähän muuttamaan tapojani ja vapautua tietyistä vanhoista uskomuksista ja rajoitteista joka ilmenee lähinnä sellaisena kyvyttömyytenä, kun ei itse tiedä kuinka pitäisi elää ja olla.

      En osaa analysoida mistä kaikesta johtuu, kun asiat menee välillä vaikeaksi. Voi johtua erilaisuudesta ja erillisyyden tunteesta, että joutuu tietynlaisiin tilanteisiin, mitkä ei ole aina tuonut kauheasti mitään hyvää.Ja siitäkin, ettei ole ollut kunnon malleja vaan syvälle juurrutettu, että pitäisi näyttää ulospäin että kaikki on hyvin ja kunnossa. Vaikka ei juuri mikään olisi ollut kunnossa. Lisäksi on oppinut piilottamaan sellaisia heikkouksia, minkä kimppuun joku voisi käydä. Häpeän tunne ja itsensä syyllistäminen tullut lahjana, jota en ole osannut katkaista pois. Olen ollut mahdottoman hyvä syyllistymään aina ja haluaisin siitä opetella pois. Kyllä vaan ne vaikuttaa elämääni edelleen, kun siihen on kasvatettu, vaikka haluaisin sellaisesta vapautua.

      Joka päivä yritän kiinnostua asioista, että olisi edes jotain järkeä jossain. Ehkä erilaisten tai outojen elämä ei vain lähde sujumaan ihan niin kuin pitäisi. Eikä haluaisi elää tällaisessa systeemissä mihin on tavallaan ajautunut ja josta ei pääse irtautumaan. Haluaisin johonkin pois tästä systeemistä, mutta olen riippuvainen yhteiskunnasta, kuten muutkin. Haluaisin vapaan elämän, en orjan osaa.

      En haluaisi olla missään kirjoissa, mihin minut on jo syntymästä pakotettu. Silmät kun auennut ja on kantapään kautta saanut nähdä/kokea suuria vääryyksiä ja vaikeuksia, niin ei oikein pysty luottamaan kovin paljon mihinkään tai kehenkään.

      Olen kokenut kantapään kautta niin monia asioita, millä yhteiskunnassa yritetään nujertaa oma tahto ja apuja ei saa helpolla mistään. Päällisin puolin olen sosiaalinen ja jossain määrin pidetty, mutta läheisiä ihmissuhteita on vaikea muodostaa. Eikä ole ollut siitä kiinni, etten haluaisi vaan jonkunlaista täydellistä kyvyttömyyttä luottaa ja solmia tunnesiteitä ihmisiin.

      Jotkut asiat lähtee järjestymään ihan itsestään, silloin kun uskallan luottaa ja toivoa asioita tapahtuvaksi. Ja pienesti heittäytyä. Mutta suurin ongelma on kömpelyys ihmissuhteissa ja sen oman tavan löytäminen, mistä saisin sitä intoa mikä tuntuu omalta. Unelmia on, muttei jaksamista lähteä toimimaan niiden eteen. Pahinta on yksinäisyys. Ihmisten seurassakin olen oikeastaan yksinäinen, vaikka nautin kohtaamisista ja keskusteluista, niin silti koen olevani jollain lailla ulkopuolella kaikesta normaalista tai rennosta elämästä, mitä kaipaisin jaksaakseni.

      • Anonyymi

        Otan osaa.Itse olen taas pohjimmiltani yksinäinen susi keltä imee ihmissuhteet energiaa.Tarvisin vain ihmisen kerralla mutta tiedän että puolestani kuormitan häntä tällä persoonallispiirteelläni.
        Olen ikäni kärsinyt ihmisuhde tuputtajista.Kaikki luulleet ,osa hyvää tarkoittaen kuten Äitikin että ihmisten irl kohtaaminen olisi hyväksi.
        Olen tähän elämään asti noudattanut toisten neuvoja ja aina mennyt asiat piloille.Nyt saa riittää,elän kuten aina olen halunnut.Muiden silmissä elämäni näyttää synkältä ja yksinäiseltä..valitan he ovat NIIN väärässä.En ole yksin vaikka fyysisesti olen.


      • Syvällistä pohdintaa.. 🤔 Ja varmasti paljon tosiasioita.

        🐻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otan osaa.Itse olen taas pohjimmiltani yksinäinen susi keltä imee ihmissuhteet energiaa.Tarvisin vain ihmisen kerralla mutta tiedän että puolestani kuormitan häntä tällä persoonallispiirteelläni.
        Olen ikäni kärsinyt ihmisuhde tuputtajista.Kaikki luulleet ,osa hyvää tarkoittaen kuten Äitikin että ihmisten irl kohtaaminen olisi hyväksi.
        Olen tähän elämään asti noudattanut toisten neuvoja ja aina mennyt asiat piloille.Nyt saa riittää,elän kuten aina olen halunnut.Muiden silmissä elämäni näyttää synkältä ja yksinäiseltä..valitan he ovat NIIN väärässä.En ole yksin vaikka fyysisesti olen.

        Kuormitun myös porukoissa ja kestää aina palautua niistä tapaamisista. Silti saan niistä hetkeksi voimaa. Mutta tarvitsen paljon omaa tilaa. Nyt on alettava nukkumaan, kello soi aamulla ja uni on tärkeää. Hyvää yötä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuormitun myös porukoissa ja kestää aina palautua niistä tapaamisista. Silti saan niistä hetkeksi voimaa. Mutta tarvitsen paljon omaa tilaa. Nyt on alettava nukkumaan, kello soi aamulla ja uni on tärkeää. Hyvää yötä!

        Hyvää yötä.Itse nukuin jo 6h


    • Anonyymi

      No ei ole ollut. Elän elämäni parasta aikaa. Vain sinä puutut. 🧡
      Älä usko palstaa rakas. 😀

    • Anonyymi

      Miten se vanha sanonta meni. Toisen onni on toisen jotain.
      Mitään huonoja aikoja ei ole ollut.

    • Anonyymi

      Luin tämän ja kirjoitat tosi ristiriitaisia. Halusit tutustua, mutta et enää ja silti et halua jättää häntä pulaan ja muuta sontaa mitä onkaan. Jos et halua tutustua niin voit jättää rauhaan. Hänen asiansa ei silloin kuulu sinulle.
      En ottaisi tätä tosissani.

      • Anonyymi

        Kuitenkin koet näitä miehen kirjoittamia utopistisia liirumlaarumeita vahvasti


    • Anonyymi

      Teet väärin kun kommunikoit vain tätä kautta.
      Rikot hänet ja muut haaremisi naiset ja pari sivullista siinä sivussa.
      Pidin sinua fiksuna miehenä, mutta tämän luettuani tajuan että olin tekemisissä vähä-älyisen kanssa. Anteeksi etten sitä ymmärtänyt. Rakkaus on sokea.

      • Anonyymi

        Voi että kun sä osaist provosinnin vähän paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kun sä osaist provosinnin vähän paremmin.

        En osaa. Olin nimittäin tosissani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En osaa. Olin nimittäin tosissani.

        No nyt aloitetaan sitten purkamaan tätä sinun luomaa haaremia. Rakastuneenako pidit minua fiksuna mutta tiesit että minulla on haaremi.?
        Hyvä hyvä aplodit sulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nyt aloitetaan sitten purkamaan tätä sinun luomaa haaremia. Rakastuneenako pidit minua fiksuna mutta tiesit että minulla on haaremi.?
        Hyvä hyvä aplodit sulle

        Viittaisin haaremilla tähän palstahaaremiin 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaisin haaremilla tähän palstahaaremiin 😁

        Oikeen palstahaaremi ,kyllä nyt kelpaa. Eihän sen pitäisi olla vaarallista. Nyt voit taas alkaa rakastamaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeen palstahaaremi ,kyllä nyt kelpaa. Eihän sen pitäisi olla vaarallista. Nyt voit taas alkaa rakastamaan

        En voisi rakastaa sinua enää. Sinähän paljastit tässä ettet tunne samoin ja pidät minua jonakin mieIipuolena. Jospa teit monesta palstalaisesta yhden. En koe että halusin sinusta pelastajaa, en tiennyt olevani pelastuksen tarpeessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voisi rakastaa sinua enää. Sinähän paljastit tässä ettet tunne samoin ja pidät minua jonakin mieIipuolena. Jospa teit monesta palstalaisesta yhden. En koe että halusin sinusta pelastajaa, en tiennyt olevani pelastuksen tarpeessa.

        Fiksuna pidin sinuakin mutta voi kuinka väärässä olin joka suhteen.
        Sänkyyn voisin kelpuuttaa sinut. Joko vihaat minua tarpeeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuna pidin sinuakin mutta voi kuinka väärässä olin joka suhteen.
        Sänkyyn voisin kelpuuttaa sinut. Joko vihaat minua tarpeeksi?

        En vihaa ketään. En usko tosissani että olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vihaa ketään. En usko tosissani että olet hän.

        Tämä on nyt ohi. En olis halunnut lopettaa tätä näin mutta itse kerjäsit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on nyt ohi. En olis halunnut lopettaa tätä näin mutta itse kerjäsit

        Olet sinä sitkeä troIIi. Minulla ja hänellä vasta kaikki alkaa. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä sitkeä troIIi. Minulla ja hänellä vasta kaikki alkaa. 😊

        Jos se sinusta on kiinni niin mikään ei alkaa. Palstailun haavekuvissa on sinulle tilaa mutta ei oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se sinusta on kiinni niin mikään ei alkaa. Palstailun haavekuvissa on sinulle tilaa mutta ei oikeassa elämässä.

        Ole jo hiljaa. Hän nukkuu ketä minä ajattelen. En ole sinun kohteesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on nyt ohi. En olis halunnut lopettaa tätä näin mutta itse kerjäsit

        Alappa mielummin vaikka vihaamaan ja poistu palstalta,se on pelastuksesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alappa mielummin vaikka vihaamaan ja poistu palstalta,se on pelastuksesi

        Minusta sinun ei kannata lähteä mihinkään, sillä miespuoliselle muminasi antaa vähä variaatiota sen yksinpuheluun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että kun sä osaist provosinnin vähän paremmin.

        Eiköhän tämä aloituksiinsa kynäilevä mies onnistuu siinä ainakin sinun osaltas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksuna pidin sinuakin mutta voi kuinka väärässä olin joka suhteen.
        Sänkyyn voisin kelpuuttaa sinut. Joko vihaat minua tarpeeksi?

        pyyban taas sinulta anteeksi jos sinua loukannut olen tulisitko nytten luokseni


    • Anonyymi

      Kävitkö treffeillä jonkun palstalaisen kanssa vai miten nuo tekstit pitäisi lukea?

    • Anonyymi

      Tämä loukkaa minua. Jos oikeasti välität niin lopetat heti. Näen asian toisin ja sinä loukkaat nyt. Rakastuin, siinä kaikki.

      • Anonyymi

        Välitän kyllä. Mutta rakkauteesi en usko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välitän kyllä. Mutta rakkauteesi en usko

        Enkä mä edes usko että olet hän. Kirjoitat vaan niin loukkaavasti, jos kuvittelee että olisin hän.

        Halusit tutustua ja olit kiinnostunut, mutta kun huomasin hänellä olevan vaikeuksia ja ongelmia niin haluat kadota häntä koipien välissä. Omatunto vaan nyt kolkuttaa. Kamalaa jos olisit kaivattuni. Mutta et sinä ole koska en etsi pelastajaa ja niin tuolla jollekin kirjoitit. Vaikeuksia ja ongelmia on kaikilla joskus eli en ole varma mitä niillä tarkoitat.

        Enkä minä halua mistä joka vain välittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä edes usko että olet hän. Kirjoitat vaan niin loukkaavasti, jos kuvittelee että olisin hän.

        Halusit tutustua ja olit kiinnostunut, mutta kun huomasin hänellä olevan vaikeuksia ja ongelmia niin haluat kadota häntä koipien välissä. Omatunto vaan nyt kolkuttaa. Kamalaa jos olisit kaivattuni. Mutta et sinä ole koska en etsi pelastajaa ja niin tuolla jollekin kirjoitit. Vaikeuksia ja ongelmia on kaikilla joskus eli en ole varma mitä niillä tarkoitat.

        Enkä minä halua mistä joka vain välittää.

        mistä = miestä en halua siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enkä mä edes usko että olet hän. Kirjoitat vaan niin loukkaavasti, jos kuvittelee että olisin hän.

        Halusit tutustua ja olit kiinnostunut, mutta kun huomasin hänellä olevan vaikeuksia ja ongelmia niin haluat kadota häntä koipien välissä. Omatunto vaan nyt kolkuttaa. Kamalaa jos olisit kaivattuni. Mutta et sinä ole koska en etsi pelastajaa ja niin tuolla jollekin kirjoitit. Vaikeuksia ja ongelmia on kaikilla joskus eli en ole varma mitä niillä tarkoitat.

        Enkä minä halua mistä joka vain välittää.

        Millaisia vaikeuksia ja ongelmia hänellä on? Ehkä ne voi ratkaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia vaikeuksia ja ongelmia hänellä on? Ehkä ne voi ratkaista.

        En minä tiedä. Sitä just tuossa ihmettelin itsekin. Kaikilla on joskus. Jollain on liian kovat menkat ja toisella selkävaivoja. Älä multa kysy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiedä. Sitä just tuossa ihmettelin itsekin. Kaikilla on joskus. Jollain on liian kovat menkat ja toisella selkävaivoja. Älä multa kysy.

        Ajatteletko mies todella näin paljon naisten kuukautisia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko mies todella näin paljon naisten kuukautisia?

        Ei kun olin nainen ja vastasin tuolle miehelle. Keskity. Olet kuin lasten tarhan adhd lapset.


    • Anonyymi

      Älä sekaannu asioihini.

      • Anonyymi

        Bisneksesi eivät siis kestä päivänvaloa. Tiedätkö että ne sugar daddyjen antamat lahjatkin pitää ilmoittaa verottajalle? Vai haluatko päätyä otsikoihin veronkierrosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisneksesi eivät siis kestä päivänvaloa. Tiedätkö että ne sugar daddyjen antamat lahjatkin pitää ilmoittaa verottajalle? Vai haluatko päätyä otsikoihin veronkierrosta?

        Tuo sinun pitää kertoa niille minun toy boylle, joita lahjon toistuvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo sinun pitää kertoa niille minun toy boylle, joita lahjon toistuvasti.

        J ja M pojille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J ja M pojille

        Muista sivullinen korvamerkitä vielä muutama naista esittävän miehen kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bisneksesi eivät siis kestä päivänvaloa. Tiedätkö että ne sugar daddyjen antamat lahjatkin pitää ilmoittaa verottajalle? Vai haluatko päätyä otsikoihin veronkierrosta?

        Ooh, nyt on mies rouhea tarinallisuus tulilla, käsveskat kuitille muistakaa se


    • Anonyymi

      Sinussa on ap se vika, että kuulostat ihan samalla kuin nainen tuolla toisessa viestiketjussa. Se vähän hämää???

      • Anonyymi

        sinussa se vika on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussa se vika on.

        Minussa ei ole mitään vikaa. Moni etsinyt mutta ei vaan löydy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinussa se vika on.

        Juu, nämä yhden naisen etsijät näistä miehen feikkivuoropuheluista on vähän surullisia tapauksia, jos äiti tietäs


    • Anonyymi

      Minä menen nyt nukkumaan. Hyvää yötä ap.
      En ole viestisi kohde mutta oli kiva kirjoitella. Taitaa suurin osa kommenteista olla minulta. Selvitä asiasi sen oikean ihmisen kanssa äläkä täällä anonyynina minunlaisten.
      öitä

    • Anonyymi

      Olen kyllä aika suoraan niistä vihjannut. Esim . Kirjoittim että itken joka päivä tyyliin. Estänyt ihmisiäkin koska väsynyt v* ttuiluun. Tullut vaan siihen tulokseen ettei kukaan välitä .

      • Anonyymi

        Älä tule siis tänne, jos olet haavoittuvainen. Ei ole kyse sinusta, vaan eräs nainen joka kuvittelee kaikkea täällä. Hänet savustetaan pois täältä, että voi jatkaa normaalia eläämää.
        Hän on kirjoitellut ties minkälaisia aloituksia ja provosoi olematonta täällä että saisi merkin miehestä
        Huolestuttavaa on hänen holtiton toiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule siis tänne, jos olet haavoittuvainen. Ei ole kyse sinusta, vaan eräs nainen joka kuvittelee kaikkea täällä. Hänet savustetaan pois täältä, että voi jatkaa normaalia eläämää.
        Hän on kirjoitellut ties minkälaisia aloituksia ja provosoi olematonta täällä että saisi merkin miehestä
        Huolestuttavaa on hänen holtiton toiminta.

        Te sekot nyt savustatte kaikki ulos harhoissanne tuokin kuulostaa ihan vaan perus kiusaamiselle.Miksi en saisi tulla tänne. Ei kuulu kellekään. Kulutan aikaani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te sekot nyt savustatte kaikki ulos harhoissanne tuokin kuulostaa ihan vaan perus kiusaamiselle.Miksi en saisi tulla tänne. Ei kuulu kellekään. Kulutan aikaani.

        Savustatte🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Savustatte🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Ihan normi vertauskuva 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä tule siis tänne, jos olet haavoittuvainen. Ei ole kyse sinusta, vaan eräs nainen joka kuvittelee kaikkea täällä. Hänet savustetaan pois täältä, että voi jatkaa normaalia eläämää.
        Hän on kirjoitellut ties minkälaisia aloituksia ja provosoi olematonta täällä että saisi merkin miehestä
        Huolestuttavaa on hänen holtiton toiminta.

        Et sinä voi ketään täältä savustaa ulos. Olet pimeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä voi ketään täältä savustaa ulos. Olet pimeä.

        Etkä sinä voi vetää loputtomiin mielenköyhää tarinaa, että tämä naista esittävä äijä on joku sinulle tuttu henkilö


      • Anonyymi

        Aina joku yrittää passiivisaggressiivisesti läpättää ns viimeisen sanan


    • Anonyymi

      Tule tyttö kylpyyn...

      • Anonyymi

        Vältä sinä julkisia paikkoja, ettet löydä itseäsi vahingossa mältinrannasta yms. Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vältä sinä julkisia paikkoja, ettet löydä itseäsi vahingossa mältinrannasta yms. Sivusta

        Vihamiehiä on kertynyt, miten tämä näin kääntyikin, Karma varmaan asialla


    • Anonyymi

      ne kaikki perustuu "hakkauksiin". eli kaikki muu on kunnossa ja tulee aina kuntoon, mutta sitten nuo psykopaatit hakkaa kun haluaa hyvää ja hyötyä itselle ja muille. minä teen työt ja kärsin, ja he hyötyvät. Mitään täällä ei ole heiltä, ja jotain jos olen vaihtanut ja saanut siitä hyötyä niin yrittävät hakata sitä. Se on kauheaa kun eivät löydä mitään rehellistä ja hyvää keinoa itse, eikä löydy varmaan sitten halua tehdä asioita oikein ja rehellisesti.

    • Anonyymi

      Uimaan kahlaamaan

    • Anonyymi

      se on mennyt monilla sairaalloiseksi se hyödyn tavoittelu ja sitten taas "hakkaaminen" muilta jotta saa pidettyä normaalia elämää. Esim monessa paikassa toimistolla käynti ja päiväkotiajan aikainen toiminta ja kolmas ei vähäisin on ruokapuoli ja ostokset. Tehdään nyt taas muutoksia, mutta kyllä toivottavasti rupeaa jo loppumaan. Työkyvyttömyys ja energian muute, ja yhdistettynä ostojen vähenemiseen ja kasvaviin lasten ongelmiin. Ja sitten some paine ja henkilökohtaisen elämän paine. Mutta estetään koko ajan, ja tehdään muutoksia koska mahdoton näin päästä takaisin siihen etteivät vie. Kyllä haluan itse normijutut takaisin.

      • Anonyymi

        No jos kerran isoa miestä noin ahdistaa päivittäisten asioiden hoito, niin älä hoida ollenkaan


    • Anonyymi

      Älä jaksa troIIata naikkonen.

      • Anonyymi

        Älä sinäkään jaksa trollata, naikkonen yksisarvinen, ei se fanaattinen kateuden kohteesi näitä kirjoittele vaikka kuinka unelmoit yksiössäsi


    • Anonyymi

      Minä troIIasin siinä kuin sinäkin ap. En tunne sinua eikä kiinnosta. Vastailin vain kuvitellen että olisit kaivattuni. Mutta et ole!

    • Anonyymi

      Niin se on. Jos ihminen haluaa sympatiaa ja sääliä muilta ihmisiltä kannattaa kertoa kaikki likaisimmatkin yksityiskohdat omasta elämästään.
      Eikö ole perusasioita kohdella ihmistä samoin aina tietämättä toisesta mitään.

    • Anonyymi

      Millaisia vaikeuksia ja huonoja aikoja?
      Ikäväni on totta. Ei se ole pelkkää iloa ja hauskanpitoa palstalla kuten sinulla ilmeisesti. Olen rakastunut häneen!

    • Anonyymi

      Ei ole. Kaikki on hyvin. Tykkään kirjoitella ja teen sitä kunnes se mies on minun. Voi mennä loppuelämä. 😁

      • Anonyymi

        Onko sinulle itsestäsi kirjoitteleva mies jäänyt joku trauma edellisistä oikeista ihmissuhteista, että kukaan ei ole välittänyt oikeasti tai jotain? En ihmettele, loppu on varmasti ollut lentävä leppäkeihäs. Mikä saa miehen korostamaan itseään aamusta iltaan…


    • Anonyymi

      Arvuuttelu ei ole järkevää ja olettaa ei kannata. Jos ei ole kysynyt suoraan häneltä ei todennäköisesti tiedä yhtikäs mitään.

    • Anonyymi

      Rakastan sitä miestä. Minä rakastan sitä miestä. Enkä uskalla kysyä tulisko kahville...

      • Anonyymi

        Kysy…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy…

        Minä teen sen kuukauden sisällä. Kerran se kirpaisee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä teen sen kuukauden sisällä. Kerran se kirpaisee.

        Siitähän voi seurata elämänmittainen kahvittelu 🙂


      • Anonyymi

        Älä ikävä palstan perusteella kysy häneltä mitään
        Huolenpitoa vain 🥳
        PS. Olen tämän ketjun aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä teen sen kuukauden sisällä. Kerran se kirpaisee.

        Hyvä odotan sitä kulta.
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ikävä palstan perusteella kysy häneltä mitään
        Huolenpitoa vain 🥳
        PS. Olen tämän ketjun aloittaja

        En tee mitään palstan perusteella. Kirjoitin sen tuohon koska muuta ei päähän mahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitähän voi seurata elämänmittainen kahvittelu 🙂

        Sehän siinä vähän olisi taka-ajatuksenakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä odotan sitä kulta.
        Sivusta

        Kiva, minä rohkaisen mieleni jossain välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ikävä palstan perusteella kysy häneltä mitään
        Huolenpitoa vain 🥳
        PS. Olen tämän ketjun aloittaja

        Sinä olet tyhmä pikkutroIIi joka kuvittelee voivansa säikäyttää jonkun herkän ihmisen täältä pois. Vastailin sinulle tahallani yöllä kuin olisin muka tosissani. Sinä esität jotain joten niin tein minäkin. En ole herkkä. Ei kiinnosta vttuakaan joku vappuhattuinen miestä esittävä horo täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet tyhmä pikkutroIIi joka kuvittelee voivansa säikäyttää jonkun herkän ihmisen täältä pois. Vastailin sinulle tahallani yöllä kuin olisin muka tosissani. Sinä esität jotain joten niin tein minäkin. En ole herkkä. Ei kiinnosta vttuakaan joku vappuhattuinen miestä esittävä horo täällä.

        Sinä murrut ja poistut palstalta alle kahden viikon. Se mies ei ollut täällä koskaan. V...u te olette hölmöjä 🥳


      • Anonyymi

        Badumtssss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä murrut ja poistut palstalta alle kahden viikon. Se mies ei ollut täällä koskaan. V...u te olette hölmöjä 🥳

        Minäkö? No en varmasti poistu täällä enkä ole murtumassa. Kenen kanssa sinä kuvittelet juttelevasi? Otetaan matsi keskenkasvuinen horatsu. Katsotaan kuka lähtee. Mutta mulla on muutakin tekemistä oli en ehdi täällä koko päivää viettää kuten sinä. Palaan illalla taas, Pusi pusi siihen asti vappuhattuinen maniapeIIe.


    • Anonyymi

      No heh heh

      • Anonyymi

        Eikö ole köyhä elämä vatvoa päivät pitkät jonkun narratiiviäijän tekstejä ja mumista ns viimeinen sana, että tämä on näin ja näin, koska ottaa kupoliin muiden kommentit, joissa on suhteellisuudentaju tallella ja yrittää teeskennellä itselleen, ettei muka ole niitä rekisteröinyt? Näkyy läpi nääs tämä


    • Anonyymi

      Ei sillä pitäisi olla vaikutusta koska oikeasti ei voi ottaa enempää vaikka menisi hyvin, koska se estää kasvun. Eli minun kohdalla ei toimi tuossa jutussa mitenkään, missä elämän alueella.

    • Anonyymi

      Hyvätkö ajat sitten olisivat oikeuttaneet vähemmän ymmärtäväisen kohtelun. Jos tarkoituksesi oli palauttaa maan pinnalle niin eipä siinä mitään. Ulospäin ei aina näe miten menee, etenkään jos on jo tottunut koviin aikoihin. Kannoit oman kortesi kekoon mutta et nyt sentään ollut mikään ratkaiseva tekijä siinä miten alas tulin vajonneeksi.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa psykoottiselta kirjoitella täällä "syvällisiä" jonkun kanssa, jonka toivoo olevansa joku jonka tuntee. Tunnuksena käy näköjään "sinä mies", tai "sinä nainen, tiedät kyllä" jne. Tuskin tietää. Harva tällaisia epämääräisiä horinoita jaksaa lukea.

      Kaveri ruvennut puhumaan tuolleen ääneenkin. "kun olin tuolla yhdessä paikassa, ja siellä oli sellanen mies". Oon täysin kyllästynyt pumppaan ja tinkaan, että missä paikassa, mitä siellä tehtiin ja tapahtui, mikä mies, millainen jne.

      Ei vaan kiinnosta enää. Tollaselle hämäräviestinnällä ei voi mennä kuin seinään.
      Aina se löytyy se uus mies jne. Mutta sittenhän sen kanssa pitäis sopia ja jutella asioista suoraan, eikä hämärävertauksilla niin kohta voi taas vihjailla suhteista epämääräisesti ja olla kertomatta mitään varsinaista.
      Hämärää näköjään. Mikä siellä päässä nykii, ettei voi viestiä suoraan mitään.

      • Anonyymi

        Ja suoraan kohteelle. Kai tämä palstaviestintäkin on jotain fantasiaa... Että nyt mun rakkaani näkee tän tekstin ja miettii mua, iiikkikkiikki...


      • Anonyymi

        Mikä on että vaadit toisen aloittaan viestinnän???
        Ole sinä hänen kanssaan se kuka määrää tahdin.


    • Anonyymi

      Ei ole ollut hyviä aikoja ollenkaan. Aina kouluhelvettiä tai työhelvettiä.

      • Anonyymi

        tuo minulle ainakin puhelin


    • Anonyymi

      Haista sinäkin aloittaja ihan vaan vttu! Ketään kiinnosta keharin palstalekit.

      • Anonyymi

        Poika, äiti pesee varpaat kohta! Mars Mars!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika, äiti pesee varpaat kohta! Mars Mars!

        Minua ahdistaa lääkeaddiktiosi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poika, äiti pesee varpaat kohta! Mars Mars!

        Mikä vtun poika. Naisia ollaan kaikki. Mene hoitamaan pääsi kuntoon NYT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä vtun poika. Naisia ollaan kaikki. Mene hoitamaan pääsi kuntoon NYT!

        No no, äiti pesee suusi saippualla, poika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No no, äiti pesee suusi saippualla, poika!

        Mene sinä hoitamaan ne aviottomat lapsesi ja jätä palstalaiset rauhaan.
        Sitten illalla etsimään uutta isäuhria 3. lapsellesi. Hus hus avohoitotapaus. Menehän jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä hoitamaan ne aviottomat lapsesi ja jätä palstalaiset rauhaan.
        Sitten illalla etsimään uutta isäuhria 3. lapsellesi. Hus hus avohoitotapaus. Menehän jo.

        Oletpa sinä sinnikäs poika! Nyt brenkkua vähemmälle ja äitin kanssa kertaamaan vaikka tuleviin sanakokeisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinä sinnikäs poika! Nyt brenkkua vähemmälle ja äitin kanssa kertaamaan vaikka tuleviin sanakokeisiin.

        Valitettavasti äitini ehti kuolla. Jos sopii niin käväisen haudalla tässä välissä. Jatketaan toiste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti äitini ehti kuolla. Jos sopii niin käväisen haudalla tässä välissä. Jatketaan toiste.

        Mieti matkalla typerää jankkaamistasi näillä palstoilla, poika!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieti matkalla typerää jankkaamistasi näillä palstoilla, poika!

        En oikeasti ole menossa äitini haudalle tänään. Hänet on haudattu satojen km päähän kotoani. Mutta rakas äiti toki näin pääsiäisenä aina mieleen tulee. Nainen olen edelleen. Ihan ulkoilemaan vaan lähdössä tässä kunhan kaveri ehtii mukaan. 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti ole menossa äitini haudalle tänään. Hänet on haudattu satojen km päähän kotoani. Mutta rakas äiti toki näin pääsiäisenä aina mieleen tulee. Nainen olen edelleen. Ihan ulkoilemaan vaan lähdössä tässä kunhan kaveri ehtii mukaan. 😀

        Menehtyneitä läheisiä mietin minäkin äsken ja tuli melkein tippa linssiin. Hetki heidän muistolleen! Hauskaa ulkoilua ja pääsiäistä!
        Samat mietteet itsellä- -mies sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menehtyneitä läheisiä mietin minäkin äsken ja tuli melkein tippa linssiin. Hetki heidän muistolleen! Hauskaa ulkoilua ja pääsiäistä!
        Samat mietteet itsellä- -mies sivusta

        Kiitos samoin. Tykkään pääsiäisestä koska ilmassa tuoksuu jo kevät. t. tuo kenelle vastasit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos samoin. Tykkään pääsiäisestä koska ilmassa tuoksuu jo kevät. t. tuo kenelle vastasit

        Kiitän ja tykkään keväästä myös - mies sivusta


      • Anonyymi

        Aloittaja onnistu täydellisesti,oli kuka oli. Sai sinutkin kuitenkin kommentoimaan,koska olet kiinnostunut aiheesta ja haluat että aloitusta lukisi mahdollisimman moni.
        Aloitus on ,jatkuvassa nosteessa,paljon kommentteja ja katseluita, se kertoo aina ihmisen uteliaisuudesta ja draamaan hakeutumisesta
        Mitään todenperää aloituksessa ei ole.
        Tiedän sen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja onnistu täydellisesti,oli kuka oli. Sai sinutkin kuitenkin kommentoimaan,koska olet kiinnostunut aiheesta ja haluat että aloitusta lukisi mahdollisimman moni.
        Aloitus on ,jatkuvassa nosteessa,paljon kommentteja ja katseluita, se kertoo aina ihmisen uteliaisuudesta ja draamaan hakeutumisesta
        Mitään todenperää aloituksessa ei ole.
        Tiedän sen!

        Minä käyn täällä laittamatta kiusaajille kampoihin. Meitäkin on ja siinä samalla purkaa omaa mieltään kun saa haukkua niitä jotka sen ansaitsee. Kivoihinhan ei voi mieltään purkaa.
        Minä sama kävin tähän silloin yöllä kommentoimassa varmaan parikymmentä kommenttia. Esitin huvikseni aloittajan "uhria". Aloitus ei oikeasti liity minuun mitenkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn täällä laittamatta kiusaajille kampoihin. Meitäkin on ja siinä samalla purkaa omaa mieltään kun saa haukkua niitä jotka sen ansaitsee. Kivoihinhan ei voi mieltään purkaa.
        Minä sama kävin tähän silloin yöllä kommentoimassa varmaan parikymmentä kommenttia. Esitin huvikseni aloittajan "uhria". Aloitus ei oikeasti liity minuun mitenkään.

        *laittamassa* unohdin oikolukea

        Tässä on oikeasti minulta monta kommenttia. Enkä oleta että liittyy oikeasti minuun.
        Lupasin kerran, että kun en enää itse jaksa kirjoitella lempeitä niin jään troIIiks jai kohteena kiusaajat. Aloittaja on kiusaaja pahimmasta päästä. Niille voi ensin antaa siimaa "uhriutumalla" ja sitten kovat piippuun ja kimppuun. Kiusaajat on itse heikkoja itse. Säikähtävät helposti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeasti ole menossa äitini haudalle tänään. Hänet on haudattu satojen km päähän kotoani. Mutta rakas äiti toki näin pääsiäisenä aina mieleen tulee. Nainen olen edelleen. Ihan ulkoilemaan vaan lähdössä tässä kunhan kaveri ehtii mukaan. 😀

        Onko sinulla kaksisuuntainen? Haet selvästi poika jotain sääliä, kun jankkauksesi ei menekään läpi. Ensin keulitaan ja sitten säälin hakua. Voi voi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaksisuuntainen? Haet selvästi poika jotain sääliä, kun jankkauksesi ei menekään läpi. Ensin keulitaan ja sitten säälin hakua. Voi voi...

        Älä sääli minua. Äidin kuolemasta on niin kauan ettei se enää sillä tavalla satuta. Mutta kiitos kun välitit. Olen nainen kylläkin. Varmaan nyt lähdettävä. Pitäkää palsta pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla kaksisuuntainen? Haet selvästi poika jotain sääliä, kun jankkauksesi ei menekään läpi. Ensin keulitaan ja sitten säälin hakua. Voi voi...

        Niin ja tietääkseni ei ole kaksisuuntaista minulla. Ihan terveen paperit on tällä naisella 😁


    • Anonyymi

      Tämä ei liity meihin rakas. Nähdään taas ja laitan jossain vaiheessa sitä kahvikutsuakin. Rakastan sinua maailman ihanin. 😁

      • Anonyymi

        Tiedän 🧡


    • Anonyymi

      Aion nusssia miestäsi juhannukseen mennessä.
      Revi siitä naikkonen!

    • Anonyymi

      Tosielämässä ne asiat selvitetään jos selvitetään. Jos ihastuksellani olisi mt-ongelmia tai muita ongelmia
      olisin satavarmasti hänen tukena. Jos tykkään jostakusta tykkään samalla lailla oli niitä ongelmia tai ei. Palstalla ei selviä juuri mikään asia.
      -Erään miehen miete

    • Anonyymi

      Kaikilla on varmaan joskus vaikeuksiakin. Tuskin kukaan normaalista käytöksestä pahastuu. Jos tahallaan loukkaa, niin silloinhan vain itsellä on oppimisen paikka.

    • Anonyymi

      Et ole oikeasti pahoillasi. Kiusaat samalla tavalla kuin kaikki muutkin.

    • Anonyymi
      UUSI

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      😋 K­u­­­u­­m­a­t­ ­­t­­­y­t­ö­­­t­­ ­­o­­­d­­­o­­­t­­t­a­­­v­­­a­­t­ ­­­s­­­i­­­n­­u­a­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18335918

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      2231
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      65
      1873
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      53
      1695
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1621
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1594
    6. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      144
      1539
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1504
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1347
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1311
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1208
    Aihe