Mistä ihmeestä sait ajatuksen

Anonyymi-ap

Että tarvitsen susta pelastajaa?
Jos tarvitsisin pelastajaa niin miksi olisin näin kauan sinusta tykkällyt. Olisin tässä ajassa jo ehtinyt löytää parikin pelastajaa. Mutta en tarvitse sellaista. Pärjään hienosti yksinkin.

Haluan sinut koska minä rakastuin sinuun. Mitään muuta syytä ei ole eikä tule. En ymmärrä sitä itsekään mutta näin vaan kävi.

Luultavasti olet sotkenut irl juttuja ja muita palstalla ja ymmärtänyt lähes kaiken väärin. Olen tosi surullinen jos se kirjoittaja olisit sinä. Kirjoitan tämän varmuuden vuoksi koska en tiedä mitä hän ajattelee...

25

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitähän tämä nyt tarkoittaa?

      • Anonyymi

        Ei mitään. Mietin vaan voisiko joku viesti olla häneltä. Varmuuden vuoksi laitoin unisia ajatuksia tähän..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään. Mietin vaan voisiko joku viesti olla häneltä. Varmuuden vuoksi laitoin unisia ajatuksia tähän..

        Keneltä? Mieheltä, naiselta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keneltä? Mieheltä, naiselta?

        Ei vaan nyt nukkumaan. Liity palstan yöllisiin keskusteluihin. Miehelle tietty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan nyt nukkumaan. Liity palstan yöllisiin keskusteluihin. Miehelle tietty

        No ei sit mulle varmaan. Enpä ole kelleen edes jutellut.


      • Anonyymi

        Minusta kannattaisi panostaa laadukkaaseen yöuneen sen sijaan, että ratkoo trollaavan miehen aivoituksia yötä myöten. Kirjoitan tämän siltä varalta, että et ole ko heppu itse, ikäänkuin demontraationa miten ihminen voi ajautua huonoon happeen henkisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kannattaisi panostaa laadukkaaseen yöuneen sen sijaan, että ratkoo trollaavan miehen aivoituksia yötä myöten. Kirjoitan tämän siltä varalta, että et ole ko heppu itse, ikäänkuin demontraationa miten ihminen voi ajautua huonoon happeen henkisesti

        Mutta jos ei nukuta niin kiva että on jotain ajankulua. Mikä sinä olet muita neuvomaan kun olet palstan innokkain käyttäjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta kannattaisi panostaa laadukkaaseen yöuneen sen sijaan, että ratkoo trollaavan miehen aivoituksia yötä myöten. Kirjoitan tämän siltä varalta, että et ole ko heppu itse, ikäänkuin demontraationa miten ihminen voi ajautua huonoon happeen henkisesti

        Nainen ei ainakaan ole


    • Anonyymi

      Tiedätkö naisena esiintyvä mies, että mikäli sinulla on hoivaamisen ja hyysäämisen tarve, esim marsu tai undulaatti voi olla aivan hyvä

      • Anonyymi

        Ps en löytänyt tälle eksoottiselle narsismin muodolle parempia adjektiiveja ny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ps en löytänyt tälle eksoottiselle narsismin muodolle parempia adjektiiveja ny

        Ei haittaa ettet löytänyt. En lukenut koko kommenttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa ettet löytänyt. En lukenut koko kommenttia.

        Jassoo, olet niitä miehiä, jotka pistää räpylät korville jos tieto ei miellytä


    • Anonyymi

      Kyllä sä täältä pian poistut palstalta
      Luulitko tosiaan ,että sinua on täällä joku oikeasti kaipaillut?
      Kaikki on harhaa! Pidä hyvää huolta terveydestäsi

      • Anonyymi

        Hienoa yksäri, että jaksat juontaa miespuolisen aloituksissa, olet erittäin rakastettu yksilö ulkomaailmassa


      • Anonyymi

        En ole poistumassa palstalta nyt. Minua ei voi ahdistaa pois mistään. Hukkaat aikaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole poistumassa palstalta nyt. Minua ei voi ahdistaa pois mistään. Hukkaat aikaasi.

        Hienoa muista mies korostaa käänteisesti omaa tärkeyttäsi


    • Anonyymi

      Haluut kirjeitä kirjoittaa sydänkuvia raapustaa sweet little girl.

      • Anonyymi

        No en mutta yöllä tuli unissaan laitettua. Olen enempi lyhyiden viestien nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en mutta yöllä tuli unissaan laitettua. Olen enempi lyhyiden viestien nainen.

        Olet mies joka leikkii naisten osaan eläytyen jotain pöpiä valtatrippiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mies joka leikkii naisten osaan eläytyen jotain pöpiä valtatrippiä

        Kirjoitat tosi epäselvästi. Onko kaikki kunnossa?


      • Anonyymi

        Joku tekee näin vielä pitäisi selvitellä osoitteita

        ♡ ♡ ♡


    • Anonyymi

      Ehkä ei kannata kiinnittää huomiota yhden ns. miehen kirjoituksiin. Voi olla suurella todennäköisyydellä henkilö, joka ei sinua ap kirjoituksessaan tarkoittanut.

    • Anonyymi

      Tein aloituksen ja kadun että tein sen.

    • Anonyymi

      Oletko kertonut tuolle henkilölle, että rakastuit häneen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      426
      2981
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2306
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      351
      2026
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1913
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1777
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1062
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe