Pelkään Purraa

Anonyymi-ap

Niin tuijottava katse. Miksi aina niin vihaisen näköinen? Kirjoittanut pahoja nettiin.

50

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kylmä ihminen. Ei ole hänellä ongelmaa viedä köyhiltä ja antaa rikkaille.

      • Anonyymi

        Keksitkö tuon ihan itse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keksitkö tuon ihan itse

        Saman keksin minäkin. Ei tarvi, ku kuunnella Purraa puoli minuuttia.


      • Anonyymi

        Se on sairas, tunteeton zombie, mt-lääkkeet vieneet viimeisetkin tunteet.


      • ¨Riikka Purran äiti oli ja on. jos vielä elää, alkoholisti. Runsas, ja varsinkin rankka alkoholin juominen aiheuttaa sikiölle haittoja, tietysti myös aivovaurioita.
        Esimerkiksi tunne-elämän häiriöt ovat tällaisia kuten, empatia, myötäelämisen puute on yksi, toinen on sadistisuu, kuten heikkonsa asemassa olevien pilkkaaminen ja iloitsemisen siitä, että voi kurjistaa alapuolella olevien elämää. Riikka Purra nauttii siitä, kun voi ajaa ihmisiä köyhyysrajan alapuolelle ja siitä kun voi jakaa rahaa ja verokevennyksiä rikkaille!


    • Anonyymi

      Silmät ovat sielun peili.

    • Anonyymi

      Hänen tekonsa persujohtajana ovat tuotakin pahempia

    • Anonyymi

      Huumeiden käyttäjän katse.

      • Anonyymi

        Niinkö meinaat kun katsoit omaa kuvaa peilistä


      • Anonyymi

        Joka ilta vetää alkoholia, jos siihen ottaa vielä jotain särky-, tai unilääkkeitä tai lihasrelaxantteja, niin ei ihmekään, että silmät seisoo päässä.


      • Persut saavat huumeita, aivan sisäpiiristä., ex-puoluesihteeri ja hänen poikansa järjestää.


    • Anonyymi

      MT-ongelmia?

      • Anonyymi

        Sillä on mt-ongelmia, juopon tytär.


    • Anonyymi

      Hoitoon heti

      • Anonyymi

        No mene hyvä ihminen älä odottele


    • Anonyymi

      Joko vasulle on tullut haaste raastuvanoikeuteen Purran herjauskirjoituksista .
      Kun olet esiintynyt "Riikana" ?
      Puolikkaan romaanin kokoinen raapustus iltalehdessä/ sanomissa ?
      Siihen kun lisätään Kelasta "kääntämäsi" rahat, tulee kakkua vuosikaupalla.
      RIKOSREKISTERI.
      Se on vasulle hieno keksintö !

      • Anonyymi

        No joo vankilassa kai nykyisin parhaiten tienaa.


      • Anonyymi

        Raastuvanoikeuksia ei enää ole. Et sitäkään tiennyt, tyhmä kun olet.


    • Anonyymi

      Mielenterveys tuolla horats..la heittää, lisää viinaa.

      • Anonyymi

        Alakouluikäisenä jo poikakavereita paljon...varmaan siksi kun kotona ei välitetty.


      • Anonyymi

        Viinaa ja jakelua... vaikka oma ukkokin ois...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viinaa ja jakelua... vaikka oma ukkokin ois...

        Äiti-ihminen ja tollanen elämäntyyli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti-ihminen ja tollanen elämäntyyli!

        Herpes noussut jo naamaan asti, silmien alle.


    • Anonyymi

      Otahan persu lisää viinaa ja rauhoitu!

      • Anonyymi

        Rauhoitu isäs kanssa
        Timppa Harakka
        sdp
        Verot alas !


      • Anonyymi

        Kiitos just avasin salmiakki kossun 👍👍😋


    • Anonyymi

      Katsooko purra minusta hän pälyilee niin kuin epärehellinen ihminen.

      • Anonyymi

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Varsinaisen harhaluuloisuushäiriön tärkein oire on pysyvä harhaluulo, joka muistuttaa lähinnä päähänpinttymää eli pakkomiellettä.

        Häiriö (PERSUPAKKOMIELLE) on psykoottinen tila, 

        ...ja kaikki s24 palstat persujen maalittamiselle valjastanut persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen trolli kyseessä.

        Persu hermostui.


    • Anonyymi

      Se haluaakin, että sitä pelätään, se nauttii siitä, se on sadisti.

      • Riikka Purran äiti on ollut, tai on, jos on vielä hengissä, alkoholisti. Rankka ryyppääminen tuhoaa sikiön aivoja.
        Räyhä-Riikan ilakointi siitä, että hän voi syökseä 100 000 suomalaista kohti toivotonta köyhyyttä ja kurjuutta, on juuri sellaista millaiseksi alkoholistiäidin lapset tulevat , kun joutuvat huonoon, pahaan ja säälimättömään seuraan. ja saavat valtaa ajaa Perussuomalai-puolueen keskeisiä tavoitteita.
        Luulisi jopa typerienkin persujen ymmärtävän mihin persut tähtää. Suomi olisi vapaampi osanza


      • Osmium76 kirjoitti:

        Riikka Purran äiti on ollut, tai on, jos on vielä hengissä, alkoholisti. Rankka ryyppääminen tuhoaa sikiön aivoja.
        Räyhä-Riikan ilakointi siitä, että hän voi syökseä 100 000 suomalaista kohti toivotonta köyhyyttä ja kurjuutta, on juuri sellaista millaiseksi alkoholistiäidin lapset tulevat , kun joutuvat huonoon, pahaan ja säälimättömään seuraan. ja saavat valtaa ajaa Perussuomalai-puolueen keskeisiä tavoitteita.
        Luulisi jopa typerienkin persujen ymmärtävän mihin persut tähtää. Suomi olisi vapaampi osanza

        jatku, osana Venäjää kuin EU:N jäsenenä.


    • Anonyymi

      On kaikkien kansalaisten kannalta traagista, että hallitukseen on äänestetty henkisesti sairaiden puolue. Traumojensa ajamina sotivat koko demokraattista hyvinvointiyhteiskuntaa vastaan. Mikä ihmisiä vaivaa?

      • Anonyymi

        Suomea suhteellisen nuorta itsenäistä maata vaivaa krooninen heikko itsetunto, jota pönkitetään ääripäitä äänestämällä.


    • Anonyymi

      RAATO-DEMARIT.

    • Anonyymi

      Väsynyt ja onhan Purralla jo ikää.Ei ole mikään tyttö enää vaan lähempänä eläkettä.Vanheneva nainen kuten moni muu ja töitä pakertaa. Nuoremmat jaksaa paremmin ja tietenkin näyttävät paremmalta.Voivat valvoa eikä se näy kuten vanhemmassa naisessa.

      • Mutta säälimätön viha, kauna ja kateus Suomea ja suomalaisia kohtaan kasvaa päivä päivältä.
        Sakset ja leikkuulaudat- ja julkinen ilakointi siitä, että saa ajaa 100 000 somalaista kohti äärimmäistä köyhyyttä ja kurjuutta. Mutta muutama miljardia Iisää rikkaille. Näin toimii persjt. Aivan äärioikeistolaisen ohjelmansa mukaan.


    • Anonyymi

      Vegaaninen ruokavalio on haitallista aivoille! Ihminen on sekasyöjä. Hitler oli tästä hyvä esimerkki. Ilmeisesti ei ole historiasta opittu mitään...

    • Anonyymi

      Mäkelä leikkaa eläkkeistä vastoin ennakkolupausta. Tyypillistä populismia.

    • Jos oikein pelottaa niin ihan virallisenakin ohjeena on kehoitettu kilistelemään kovaan ääneen avainnippua, koita sitä ekaksi.

      • Miten voi olla noin käsittämättömän tyhmä?
        Olet tyhmä kuin persu.


      • Osmium76 kirjoitti:

        Miten voi olla noin käsittämättömän tyhmä?
        Olet tyhmä kuin persu.

        Onneksi en sentään niin tyhmä kuin vasemmistolainen sosiaalidemokraatti, sellaiseksi tullakseen persun tyhjään päähän pitäisi nousta silkkaa paskaa.
        Lovenin Japelle jaksuhalit.


    • Anonyymi

      Kukapa ei fasisteja pelkäisi.

    • Anonyymi

      Natseja kannatta pelätäkin. Muistelkaa miten kävi Saksassa 1930-luvulla.

    • Anonyymi

      Mäkelä ja Purra ovat populisteja.

    • Anonyymi

      jos olisin ruskeasilmäinen matu niin varmasti pelkäisin 🤣
      Kumma kun minä en pelkää vaan ihannoin , mistähän johtuu ? geeneistäpä tietenkin

      • Anonyymi

        Taantumuksellisuus velvoittaa kulkemaan IKL :läläisen sukuperinteen jalanjälkiä.


    • Anonyymi

      Pelkäät varmaan muijaasikin, demarihiirulainen?

    • Anonyymi

      Yrittäjät ne luxus hinnoilla pöllii soten kuiviin.Ja nyt keräävät mummonkin rahat uusilla lakiesityksillä.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe