Jos eka sairaspäivä tulee palkattomaksi , niin minä kyllä ajan rekkaa sairaana !

Anonyymi-ap

Yksinhuoltaja olen ja meiltä muutenkin leikataan pirusti !

15

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja minä trukkia.

      • Anonyymi

        mäki ajan mopoo

        mutten saa mitään tukii

        mä oo ollu sairaseläkkeellä jo 40 vuotta

        jalmar sundman


    • Anonyymi

      Minäkin olen yksinhuoltaja. Pidän yksin itsestäni huolta, vaikka Petteri-Purra tekeekin sen kovin vaikeaksi. Ei siksi, että leikkaisi minulta mitään tukia, kun en niitä saa, mutta lista näyttää olevan pitkä, joka tulee vaikeuttamaan muilla tavoin minun elämääni.

    • Anonyymi

      Kotvasen kun vielä lakkoillaan niin ei tarvitse kaikkien edes ajaa, oli saikulla tai ei.

      • Anonyymi

        Se olisi hallituksenkin hyvä tajuta, sehän se toimillaan lakot aiheutti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi hallituksenkin hyvä tajuta, sehän se toimillaan lakot aiheutti.

        J. Häkämies ohjailee 250 000 euron tuloillaan hallitusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J. Häkämies ohjailee 250 000 euron tuloillaan hallitusta.

        400 000 euroa on .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J. Häkämies ohjailee 250 000 euron tuloillaan hallitusta.

        Taitaa olla SAK:n Eloranta 300 000 ja Teollisuusliiton Aalto 400 000 vuosiansioilla, jotka näitä ansioitaan tässä perustelevat duunareiden menettäessä työpaikkansa ja firmojen mennessä nurin. Hienoa vassari-toimintaa näiltä. AKT:n partajorma aivan samanlainen hylkiö paitsi pienemmillä ansioilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        400 000 euroa on .

        Laitoin vähän alakanttiin, ettei Hjalmar ala huutamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla SAK:n Eloranta 300 000 ja Teollisuusliiton Aalto 400 000 vuosiansioilla, jotka näitä ansioitaan tässä perustelevat duunareiden menettäessä työpaikkansa ja firmojen mennessä nurin. Hienoa vassari-toimintaa näiltä. AKT:n partajorma aivan samanlainen hylkiö paitsi pienemmillä ansioilla.

        Tuotahan sinä hoet, mutta hoe vaan.

        :D


    • Anonyymi

      Tuo palkaton saikku aiheuttaa kaksi asiaa, eli ihmiset menevät töihin sairaana ja tartuttavat muita ja kun yksi päivä on palkaton, niin sitä ollaan pois sitten niin pitkään kun on omalla luvalla tai lääkärin kirjoittamat päivät

    • Anonyymi

      Minä joudun menemään syöpäosastolle sairaana. Pitää syödä buranaa ja duactia ettei kukaan huomaa että ompi sairaana.

      • Anonyymi

        Minäkin söin joskus Duactia, lääkäri määräsi muistaakseni hengitysvaikeuksiin, se oli jotain pseudoefedriiniä (keinoefedriiniä).
        Stig Wetzell ei sellaista tarvinnut, hänhän sai efedriinit banaaneista.)))


    • Anonyymi

      Riskaabelia hommaa, mutta sitähän ei ajopiirturi noteeraa, jos kuskilla on kehon lämpö 40 astetta Celsiusta.

    • Anonyymi

      Sinun pitäsi ensin päästä lepositeistä eroon ap jos rekkaa jaa aiot,,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6579
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      531
      3770
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      193
      3677
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      173
      2856
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2549
    6. 292
      2327
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1623
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      114
      1530
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1459
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1240
    Aihe