Et tehnyt oikein

Anonyymi-ap

Kun annoit asioiden mennä näin

31

492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin. Olen kyllä miettinyt sitä usein. Kaikki meni ihan pieleen.

      • Anonyymi

        Luulis että Jeesus Krsitus ei tee koskaan virheitä


      • Anonyymi

        Mitäs tarkoitat tällä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulis että Jeesus Krsitus ei tee koskaan virheitä

        No mä oon nyt ihminen kuitenkin. Ihminen on erehtyväinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tarkoitat tällä?

        Tarkoitan sitä miten asiat nyt on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä oon nyt ihminen kuitenkin. Ihminen on erehtyväinen.

        No mut mitä teit väärää ja kenelle?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä oon nyt ihminen kuitenkin. Ihminen on erehtyväinen.

        Et sä voi olla ihminen kun sä olet Jeesus Kristus kuten pari päivää sitten sanoit olevasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs tarkoitat tällä?

        Kun Jani sanoi pari päivää sitten että hän on Jeesus Kristus


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mut mitä teit väärää ja kenelle?

        Kirjoittelin tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mut mitä teit väärää ja kenelle?

        Jeesus ei ikinä tehnyt mitään väärää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kun Jani sanoi pari päivää sitten että hän on Jeesus Kristus

        Tuo lähti kyllä ihan jonkun muun toimesta. Sanoitte että minä kuvittelen olevani Jeesus, sen yhden runon perusteella.... Ei siinä runossa Jeesuksesta puhuttu mitään, mutta te tulkitsitte sen niin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirjoittelin tänne.

        Niin puhut Netasta nyt. Onkohan raamatussa ketään Nettaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo lähti kyllä ihan jonkun muun toimesta. Sanoitte että minä kuvittelen olevani Jeesus, sen yhden runon perusteella.... Ei siinä runossa Jeesuksesta puhuttu mitään, mutta te tulkitsitte sen niin.

        Sinä kirjoitit runossa itsestäsi ja asioista jotka tapahtui Jeesukselle. ja kun kysyin luuletko olevasi Jeesus vastasit et vaan että olet Jeesut


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kirjoitit runossa itsestäsi ja asioista jotka tapahtui Jeesukselle. ja kun kysyin luuletko olevasi Jeesus vastasit et vaan että olet Jeesut

        No mä en voi sille mitään, että tekoälypäätti tehdä prinssistä jeesuksen kaltaisen. Halusin vain tehdä pääsiäirunon jossa on prinssi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kirjoittelin tänne.

        Jaa. Sinäkin olet taas aloittanut jokailtaisen naukumisesi olemattomasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin puhut Netasta nyt. Onkohan raamatussa ketään Nettaa

        Kai siellä joku vähävarainen tytönhupakko lie...kun ilkkuivat ja huusivat hänelle torilla p.a nettaa p.a nettaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä en voi sille mitään, että tekoälypäätti tehdä prinssistä jeesuksen kaltaisen. Halusin vain tehdä pääsiäirunon jossa on prinssi.

        sä olisit voinut sanoa ettet ole jeesus. mutta ei sä menit sanoo että olet Jeesus


    • Anonyymi

      Ainoa mikä tuntui oikealta sydämessä. Tuntuu että aika tahmeeta tosin ollut alku ainakin

    • Anonyymi

      Et niin, kun et älynnyt lähteä ansiotyöhön.

      • Anonyymi

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Saan only fanssila tuhansia.


    • Anonyymi

      Ja mitä sinä osaltasi teit ohjataksesi häntä näkemyksesi mukaiseen 'oikeaan' suuntaan?

    • Anonyymi

      Vierihoitoa vain 🥳

    • Anonyymi

      Et voi sysätä vastuuta vain toiselle. Mikään ei oikeuta sitä. Et voi piiloutua sukupuolen tai älyn tai minkään muunkaan taakse. Sinulla on silti vastuu itselläsikin vaikka olisit kuinka vajavainen.

    • Anonyymi

      Minun osaltani asiat eivät ole näin menneet, koska siihen ei ikinä mukaan lähdetty, minun päätöksestä ei lähdetty, miksi luuleet että päästiin niin huipputuloksiin kaikessa? Tehtiin omalla tietoisuudella ja nykyisin menetelmin, kaikki muut tykkäsi paitsi L. Koska se ei halunnut työtä vaan sitä hehkutusta, ei halunnut opiskella vaan pelkkää tietoisuutta, ei ymmärrä itse ettei ollut mukana missään hyvässä onnistumisessa ja teki ihan eri juttuja. Ei ketään kiusattu vaan ei lähdetty siihen mukaan, ja ei annettu syödä. Eikä maksettu siitä että pienessä tehdään mitään myytävää johtohommaa. Ei halua sitä nytkään vain minun kauttani, ja sitten on se lääkejuttuja skitsoferniajutut. Halusi jotain muuta, ja sai siihen jotain mukaan, mutta ratkaisevin päätös puuttui ja se oli minun. Kiusaa toki saatiin jo silloinkin, mutta kun tekee itse niin saa tehtyä ja tietää mitä tekee. Ja jää aikaa muuhunkin. Voihan siinä jotain pientä tehdä mutta se hehkutus pilaa kaiken, joka asiassa. Se on silloin pilalla jos kaikki ei tee sitä hommaa mitä pitäisi, ja ei pysty tai ole samassa tasossa. Siksi jatkossa teen itse vain kun saan määrätä itse itseäni.

    • Anonyymi

      En mä tämmöisiä kirjoittele. Kyllä asiat pitää ottaa vastaan ja hyväksyä. Ikävätkin päätökset tai lopputulokset.

    • Anonyymi

      No syytä vain itseäsi itsehän sinä rupesit minulle raivoamaan tule sitten puhumaan kun osaat olla raivoamatta kiitos

      • Anonyymi

        Jokohan se syyttely pikku hiljaa riittäisi. En tosin ole raivonnut.


    • Anonyymi

      Eikä haluta siihen mukaan, koska minun kohdalla se ei onnistu. Siinä on liikaa naisia jotka arvostaa itseään liian korkealle tai matalalle, ja haluaa enemmän kuin itse pystyy saamaan, eli "syövät" normaaliinkiin arkeen liikaa, ja sitten haluavat vielä enemmän. Miten vaan asiaa katsoo niin ei onnistu kuin että jotain ihan pientä. Ja sitten jos mukaan otetaan työkyvyttömiä niin osa suorastaan kuolee. Ja siinä pitää käyttää omaa tietoisuutta mahdollisimman paljon, eikä odottaa että asiat vaan tulee. Ei ole tyhmiä vaan homma ei vaan toimi, ja jos toimii niin ihmisarvossa on aukkoja tai jotkut sairastuu. Korkeintaan joillakin 50 - 70 toimii, jotka on tehnyt sitä koko ikänsä ilman suurempaa draamaa, ovat ehkä varakkaita ja nousseet pikkuhiljaa, ovat älykkäitä ja hyväluontoisia. Itse esim toimii parhaiten jos olen parisuhteessa ja perhe-elämässä, teen töitä omana itsenä suurelta osin ja hoidan perhettä niin että jää vähän yli tai voin sieltä täältä lahjoittaa. Yksinhuoltajilla ei toimi, jos ei ole rahaa tai on oltava töissä. Luulisi että työstä maksetaan niin sanotusti eniten mutta itseltä paras tulos niin sanotusti tulee kotoa jos on parisuhteessa ja toinen hoitaa myös. Sekä lisätuloista, päätyö toimii parhaiten tähän yhdistelmään jos ei viedä paljoa tai anneta paljoa. Jokaisella toimii eritavoin. Jos on varkaita ja alistajia kummassakin, tulos on hirveää.

    • Anonyymi

      Mitä olisi pitänyt tehdä?

    • Anonyymi

      En tainnut tehdä, enkä kyl uskonut mahdollisuuksiinkaan paremmasta omalla kohdallani. Tällaista tää elo on välillä, kun on liikaa epävarmuuksia pinnalla, usko epäonnistumiseen on päällimmäisenä. Silloin aloitteisiin ei kannata lähteä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3023
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      418
      2878
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2272
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      93
      2164
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1864
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1848
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      338
      1794
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1672
    Aihe