Pääsiäiskysely

Anonyymi-ap

Minkälaisesta läheisyydestä pidät suhteessa ollessasi?
Oletko mielummin satunnainen läheisyyden tavoittelija vai kokoajan kiinni.

50

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No kuka se haluaa olla kokoajan kiinni? Toki, kun mieltä painaa joku niin silloin syli ja turva on parhainta. Kaikki edes sitä ymmärrä.

      • Anonyymi

        Kyllä se juuri noin on. Tietenkin usein ihan alkuvaiheessa pyritään olemaan toisessa kiinni vähän ememmänkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se juuri noin on. Tietenkin usein ihan alkuvaiheessa pyritään olemaan toisessa kiinni vähän ememmänkin ;)

        Joo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo.

        Sitä se on kun toinen vaan täyttää ajatukset joka hetki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se juuri noin on. Tietenkin usein ihan alkuvaiheessa pyritään olemaan toisessa kiinni vähän ememmänkin ;)

        NO NIINPÄ😅... toki, jos ei pelkää toista 😂


    • Anonyymi

      Normaalia läheisyyttä mitä joskus koin parisuhteessa. Ei koko ajan kiinni voi, eikä edes kuulu olla mielestäni, mutta läheisyyttä esim. Iltaisin tv:n ääressä toinen kainalossa. Huoh...

    • Anonyymi

      En halua olla koko ajan kiinni. Ehkä suhteen alussa kun hormonit on kympissä niin tavallista enemmän haluaisin.

    • Anonyymi

      Kyllä minä hänen läheisyyttä kaipaan. Ei tietysti kokoajan tarvitse olla kiinni, mutta aluksi se voi mennä siihen etenkin jos ei näe niin usein toista

    • Minun mielestä pitää olla riittävästi myös omaa aikaa ja tilaa. Sekä sitä kiinni olemista sopivassa suhteessa. Ei kumpaakaan liikaa.

      • Anonyymi

        Sulla jani on se pakkomielle nettaan niin paraskin puhumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla jani on se pakkomielle nettaan niin paraskin puhumaan

        Sulla kun on toi perskärpänen kimpussa kaiken aikaa niin vaikeaa varmaan. Otan osaa koko palstan puolesta 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla kun on toi perskärpänen kimpussa kaiken aikaa niin vaikeaa varmaan. Otan osaa koko palstan puolesta 🤨

        Aattele jos se onkin netta, joka vaan haluaa muistuttaa itsestään, eihän tollaselle mitään muuta syytä voi olla, jotenkin niin ummehtuneen toksista, ihan kun ääni jostain haudan takaa..


    • Anonyymi

      Pääsiäisenäkin on hyvä muistaa ottaa lääkkeet.

    • Anonyymi

      Vierihoitoa vain 🥳

    • Anonyymi

      Ja toiset tykkää läheisyydestä enemmän ja toiset taas vähemmän. Jossain määrin sitä on kuitenkin oltava. Ainakin mulle. Ja kumpaakin, sekä fyysistä, että henkisen puolen läheisyyttä, kaipaan ainakin mä.
      -ja mies olen

      • Anonyymi

        Samoin sanoin nainen täältä 👍🏻


    • Anonyymi

      En kumpaakaan noista. Kyllä mä kaipaan parisuhteessa läheisyyttä enemmän kuin satunnaisesti, mutta en kuitenkaan tykkää jatkuvasta yhdessä kiehnäämisestä.

      • Anonyymi

        Ai niin ja toisin kuin muutama aiempi vastaaja, mä en tykkää jatkuvasta yhdessä kiehnäämisestä edes suhteen alussa. Mun läheisyyden tarpeeni pysyy melkolailla vakiona, oltiin sitten oltu yhdessä kymmenen päivää tai kymmenen vuotta.


    • Anonyymi

      Haluaisin paljon seksiä ja syvää, intiimiä läheisyyttä. Ei kuitenkaan sellaista kokoajan yhdessä ja yhteydessä olemista, vaan oikeina hetkinä.

      Ihan painajaista nykyajan viestintäkulttuuri, kun kokoajan pitäisi viestitellä, eikö ihmisillä ole mitään tarvetta keskittyä omiin tekemisiinsä ja tajua, että toinen haluaa niin ehkä tehdä...

      Jatkuva huomiontarve on kuin olisi jotain muurahaisia iholla, eroon ja äkkiä🫨

      • Anonyymi

        En kyllä enään parisuhteessa viestittele millään laitteella omalleni.
        Vain kauppalistan laitan jos itse en pääse kauppaan mukaan ja on unohtunut aikasemmasta listasta jotain.


      • Anonyymi

        Ei mitään viestittelyä, vaan ihan oikeassa elämässä tapahtuvaa kanssakäymistä. Toki voi muistaa toista silloin tällöin viestillä, kun ollaan erossa ja se on ihan toivottavaakin mielestäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään viestittelyä, vaan ihan oikeassa elämässä tapahtuvaa kanssakäymistä. Toki voi muistaa toista silloin tällöin viestillä, kun ollaan erossa ja se on ihan toivottavaakin mielestäni.

        Enkä puhu nyt mistään palstaviesteistä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä enään parisuhteessa viestittele millään laitteella omalleni.
        Vain kauppalistan laitan jos itse en pääse kauppaan mukaan ja on unohtunut aikasemmasta listasta jotain.

        Mulla on psras kaveri se ei ikinä viesti, meidän tekstariketju on pelkkää mun yksinpuhelua kriisitilanteissa ja eläinvideoita mitä lähetän😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään viestittelyä, vaan ihan oikeassa elämässä tapahtuvaa kanssakäymistä. Toki voi muistaa toista silloin tällöin viestillä, kun ollaan erossa ja se on ihan toivottavaakin mielestäni.

        Sama. Tykkään ihan old school puhelimessa puhumisesta, kun kuulee toisen äänen ja siten oikeat tunteet.

        Viesteistä ei voi varmalla edes ymmärtää, mitä toinen tarkoittaa.

        Ite tykkään joskus kyllä viesteillä hetken, mutten jatkuvasti heruttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Tykkään ihan old school puhelimessa puhumisesta, kun kuulee toisen äänen ja siten oikeat tunteet.

        Viesteistä ei voi varmalla edes ymmärtää, mitä toinen tarkoittaa.

        Ite tykkään joskus kyllä viesteillä hetken, mutten jatkuvasti heruttaa.

        Sivusta totean, että olen samoilla linjoilla. Oli kiva saada yksi puhelu tällä viikolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta totean, että olen samoilla linjoilla. Oli kiva saada yksi puhelu tällä viikolla.

        Oli enemmän kuin kiva soittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli enemmän kuin kiva soittaa.

        Minustakin oli kiva jutella ja nauraa tilannekomiikalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minustakin oli kiva jutella ja nauraa tilannekomiikalle.

        Kiva juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva juttu.

        Kertakaikkiaan kivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertakaikkiaan kivaa.

        Ensi viikolla uusiks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla uusiks.

        Toivotaan näin.


    • Anonyymi

      Tarviin kyllä päivittäin syliä ja halia sekä kainalossa oleskelua.

      • Anonyymi

        Joo.


    • Anonyymi

      Hassuttelusta. Välillä tarvitsee toki omaa aikaa ja tilaa normaalisti. Mutta kyllä mä oon semmonen lähelle pyrkivä fyysisesti. Istun syliin, hyppään viekkuun, kutittelen, halaan.
      Se fyysinen yhteys on tärkeää, eikä pelkästään "sen" osalta. Se on se omin kieli, kosketus. Ja nimen omaan niin, ettei ole mitään muuta, kuin luonnollista yhdesä viihtymistä, eli en varsinaisesti tavoittele tai pyri sillä mihinkään. Se vaan tulee luonnollisesti. En ole tarkka omasta fyysisestä tilastani, kun olen läheinen jonkun kanssa, saati suhteessa. "Siitä läheisyydestä" en nyt enempää viitsi tänne kirjoittaa.
      Vastasin näin yleisesti vaan kysymykseen.

    • Anonyymi

      joka päivä on ihana olla kiinni toisessa, mutta muutakin elämää hyvä olla, yhdessä ja omaakin.

    • Anonyymi

      Minun täytyy sanoa, että kun olen ollut parisuhteessakin, niin tykkään pussailla, halailla ja osoittaa kiintymystä. Olen avoin, iloinen ja leikkisä. Jos toinen on jörrikkä eikä osoita tunteita, niin joudun aika paljon pienentämään tunteitani, mutta perusluonteeni on toisenlainen. 👍😃

    • Anonyymi

      Ne tietää, jotka ovat kokeneet. Ne, jotka tosiaan haluaa tietää, ottaa selvää. Kyllä lähelle pääsee niin henkisesti kuin fyysisesti, kun on oikea ihminen.

    • Anonyymi

      Hyi olkoon jos joutuisi jonkun palstalaisen kanssa ottamaan lähikontaktia. Oksennus lentää

      • Anonyymi

        Voi kiitos. Olis kiva nähdä millainen sä olet, kun palstalla näyt olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kiitos. Olis kiva nähdä millainen sä olet, kun palstalla näyt olevan.

        Täältä saa hyvät naurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältä saa hyvät naurut.

        Ihan tosissani olin. 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan tosissani olin. 🙂

        En oikeasti halua nähdä ketään joka täällä on.


    • Anonyymi

      häivy

    • Anonyymi

      Suhde kehittyy symbioosista kohti erillisyyttä. Ihan kuin lapsilla. Jotkut jäävät koukkuun ja hakevat symbioosia yhä uudestaan uusista ihmisistä.

      • Anonyymi

        Symbioosia tai ihastumisen tunnetta. Uutuuden viehätystä.


    • Anonyymi

      Kun muurit on murrettu ja henkinen yhteys on löytynyt omaan rakkaaseen niin tottakai haluan antaa ja vastaanottaa kaikenlaista ihan läheisyyttä… Silloin ei ole ns rajoja kun henkinen yhteys on syvä. Fyysisyys tuottaa silloin paljonkin mielihyvää, se on turvallista ja luonnollista.
      Kosketusta ja omaa tilaa molempia koen tarvitsevani

      • Anonyymi

        ihanaa*


    • Anonyymi

      En pidä jatkuvasta läheisyydestä.Sponttaanit ,harvat lähestymisyritykset on kivempiä.Yhdessä tekeminen on nautittavampaa ,pelata vaikka shakkia.

    • Anonyymi

      Nää on niin henkilökohtaisia juttuja, miten sen läheisyyden kokee. Itselleni, se fyysinen läheisyys ei nimenomaan ole mitään pakonomaista kyhnäämistä tai tarpeen ajamaa. Vaan hyvin luonnollista ja turvallista viihtymistä.
      Sitä toki tietää, että elämässä voi tulla, tuleekin kaikkea, niin se kevyt oleminen ja hassuttelu olisi sitäkin tärkempää, jos olisi suhteessa. Näin sitä mietin. Ja koen, että vaikka pystyisin puhumaan ihan mistä vaan ja olisi kuinka syvälinenkin henkinen yhteys, niin siitäkin on hyvä osata levätä rennossa olemisessa. En koe fyysisyyttä ahdistavana, tai vähäpätöisempänä muotona ollenkaan. Joskus se voi toimia paljon paremmin, kuin sanat. Ja itselleni on tärkeää, että lähelläni olevat myös tietävät, että luokseni voi ihan fyysisesti tulla. Ei tarvitse miettiä, uskaltaako, tai voiko näyttää tarvitsevansa halausta tai miettiä ylipätään, saako niin lähestyä. Se on juurikin rentoa turvallisuutta.

      • Anonyymi

        Oletko itse halaaja tyyppi?Jos olet muista ettei kaikki tykkää halata .Joskus kaveritkaan ei kehtaa sanoa ettei loukkaa halailijaa.En pidä halailusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe