Hei olen Ruutanassa asuva kissa Therian ha etsin uusia Therian ystäviä läheltä. Minulla on 2 häntää ja monta maalia sekä tykkään hyppiä mutta tiedän etteivät ne tee minusta theriania. Kannustan jääkiekossa oulunkärppiä jos jota kita kiinnostaa. Käyn aina välillä katsomassa onko tullut uusia kommenteja joten voit kommentoida milloin itse haluat koska saat joka tapauksessa vastauksen jossain kohti siksi kannattaa käydä välillä katsomassa olenko vastannut tai onko joku muu vastannut kommenttiisi.
Onko Ruutanassa tai Kangasalla Therian laumoja
Anonyymi-ap
3
140
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla ei ole kuin yksi 31 cm pitkä jatke eli häntä. Ja olen tosiaan therian. Asun tampereella jäähallin kupeella joten olen viimeisen päälle therian.
- Anonyymi
Okei monkeybonkey
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446