Olin pyydellyt vaimoa kimppanaiseksi

Anonyymi-ap

Olin pyydellyt vaimoa kimppanaiseksi jo useita kertoja ja tänään onnistuttiin toteuttamaan tämä.
Vaimo halusi ekana olla meidän kaverimme kanssa kaksistaan.
Vaimo meni kaverin kotiin ja sanoi lähtiessä antavansa kaverille jos tämä vain haluaa.
Kaverin kanssa oltiin jo aiemmin sovittu että hän yrittää iskeä vaimoni ja panevan jos suinkin mahdollista.
Kun vaimo lähti kaverille niin soitin hänelle ja lerroin vaimoni olevan valmis olemaan hänen kanssa.
Kerroin kaverille hänen olevan avainasemassa saadaanko vaimoa panna kimpassa jatkossa.
Vaimo kotiutui muutaman tunnin jälkeen.
Kaverin viestissä vaimo oli hänen sängyssä alastomana eli olivat panneet.
Vaimo kertoi kaverilla olleen menoa tänäyönä ja hän tulee vasta lauantaina meille.
Vaimo lysyi saako he panna myös kaksistaan kun kerran aletaan porukalla naimaan?
Hämmästyin kysymystä ja tuli annettua lupa myös kaksistaan panna.
Mitä siihen olisi muuta osannut vastata.

18

2174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri noin pitääkin. Noin saatte parempaa kimppaa kun vaimo osaa olla rennosti molempien seurassa. Pyydät vain mahdollisimman usein tulemaan suoraan kotiin mällit pimpissä niin pääset nauttimaan ihanan irstaasta vaimosta irstaalla pimpillä.

      • Anonyymi

        Meilläkin on päädytty vapaaseen seksiin vaimon ja vakkarin kanssa.
        Vakkarimme asuu 0,5km meiltä ja tapaamme usein.
        Tulen töistä yleensä muutamaa tuntia myöhemmin kuin kaverimme jolloin kaveri on pannut vaimoani tai juuri panemassa.
        Vaimostani on tullut täysin kahden miehen nainen ja kumpikin saa seksiä häneltä halutessaan.
        Suosittelen muillekkin.
        Vaimoni mielestä minä rakastelen enemmän ja kaveri panee kiimassaan useimmiten.
        Kaveria kìihoittaa ilmeisesti myös kun saa panna kaverinsa vaimoa ilman että joutuisi vastuuseen tästä.
        T. M28v


      • Anonyymi

        Vaimoni ilmoitti tulevansa myöhässä kotiin tänä iltana.
        Poikkeaa kuulemma kaverin luona kotimatkalla.
        Kysyin vaimoltani aikooko hän panna kaverin kanssa?
        Vaimo totesi etteikö se ole todennäköistä kun aletaan olemaan kolmistaan seksisuhteessa ja kyllä hän suostuu jos kaveri haluaa.
        Saan siis kaverini panemaa vaimoani kunhan tulee kotiin.


      • Anonyymi

        Kun on kaikkien toive että valmo antaa myös kaverille niin ei ole huora.
        Onneksi pillu ei kärsi nussimisesta.
        Vaimoni tulee tosi kiimaiseksi ja kyltymättömäksi toisenkin miehen pantua häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kaikkien toive että valmo antaa myös kaverille niin ei ole huora.
        Onneksi pillu ei kärsi nussimisesta.
        Vaimoni tulee tosi kiimaiseksi ja kyltymättömäksi toisenkin miehen pantua häntä.

        Minun vaimoni on käynyt useita kertoja kaverini luona panemassa kun halusi ensin tutustua kaverin kanssa.
        Jossain välissä päästään kimpassa panemaan, nyt saan vain kaverin panemaa vaimoa panna.
        Vaimo kertoo kyllä koko tapaamisesta kun tulee ja minä saan panna häntä siinä samalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun vaimoni on käynyt useita kertoja kaverini luona panemassa kun halusi ensin tutustua kaverin kanssa.
        Jossain välissä päästään kimpassa panemaan, nyt saan vain kaverin panemaa vaimoa panna.
        Vaimo kertoo kyllä koko tapaamisesta kun tulee ja minä saan panna häntä siinä samalla.

        Minun vaimo kävi aikoinaan myös kaverimme kanssa kahdestaan panemassa. Aika useastikin touhuivat. Kaverimme luuli että panee häntä salaa kunnes vaimo ,uutaman kerran jälkeen kertoi minun tietävän asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun on kaikkien toive että valmo antaa myös kaverille niin ei ole huora.
        Onneksi pillu ei kärsi nussimisesta.
        Vaimoni tulee tosi kiimaiseksi ja kyltymättömäksi toisenkin miehen pantua häntä.

        Älä vastaa tuolle häirikölle koskaan mitään.

        Kyse on botista, joten se ei ymmärrä mitään siitä mitä kirjoitat vaan se vain reagoi tiettyihin triggerisanoihin ja esittää muka keskustelua.

        Kommentin sijasta ilmoita vain nuo häirikköviestit samantien poistoon heti kun niitä näet.


    • Anonyymi

      Mun vaimoni on antanut kaverille 8 kertaa ja illalla lupasi meille kummallekkin.
      Jännittää ja kiihoittaa kun vaimo antautuu meille molemmille.

      • Anonyymi

        Miltähän tuntuu katsoa kun omaa vaimoa pannaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltähän tuntuu katsoa kun omaa vaimoa pannaan?

        Muistatko nuorena sen hetken kun ensimmäinen tyttöystäväsi oli alastomana edessäsi ja halusi sinun kanssa rakastella. Muistele sitä niin elävästi kuin vain pystyt.

        Se tunne on samanlainen, mutta siirrä se nyt heidän välilleen. Siinä hetkessä näet vaimollasi ja kaverillasi samanlaisen tunnemyrskyn heidän välillään. He eivät enää siinä hetkessä mieti sinua, koska tilanne on heidän välillään mennyt jo sen pisteen yli missä he voisivat vielä perääntyä. Olit sinä siinä tai et, he aikovat rakastella ja nauttia yhdynnästä. Vaikka sinä perääntyisit, he tulevat tekemään sen, joko nyt tai huomenna, tai viikon päästä ja sinulta ei enää lupaa kysellä. Sinun vaimosi tulee ottamaan sen kaverisi siittimen emättimeensä koska hän haluaa sen purkautuvan sisäänsä.

        Sinulla seisoo aivan kivikovana koska siihen, että vaimosi tulee seuraavan viikon ajan kantamaan kaverisi siittiöitä kohdussaan, liittyy se sama salaisuuden jakaminen kuin silloin ensimmäisen tyttöystäväsi kanssa.

        Ja tuo on vain pieni osa siitä kiihotuksen tunteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltähän tuntuu katsoa kun omaa vaimoa pannaan?

        Meillä vaimoni kävi tutustumassa kaverini kanssa seksiin kaksistaan muutaman kerran.
        Vaimollani oli pieni siisti karvoitus kunnes tulivat yhdessä perjantai iltana kimppaseksi mielessä.
        Kaveri nosti vaimoni hameenhelmaa ja kysyi mitä tykkään?
        Kaveri oli tehnyt vaimolleni posliini pillun kun vaimoni oli pyytänyt häntä leikkaamaan mieleisekseen karvoituksen.
        Vaimo oli menettänyt pikkarit ja rintsikat kaverin luona poiketessaan.
        Meillä kaveri pääsi omille liukkaille ensimmäisenä ja minä hänen jälkeensä.
        Kaverin ja vaimoni tutustuminen oli onnistunut kun panivat kuin olisivat aina panneet yhdessä ilman arastelua tai häirintää vaikka olin mukana heti alusta alkaen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltähän tuntuu katsoa kun omaa vaimoa pannaan?

        Minulla kalu seisoo täysin kun ajattelee kaverin panemassa omaa vaimoa.
        Miltä naisesta tuntuu kun oma mies on vieressä ja toinen mies alkaa panemaan?
        Kiihoittaako naista alkaa panemaan toista kun oma mies on vieressä katsomassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä vaimoni kävi tutustumassa kaverini kanssa seksiin kaksistaan muutaman kerran.
        Vaimollani oli pieni siisti karvoitus kunnes tulivat yhdessä perjantai iltana kimppaseksi mielessä.
        Kaveri nosti vaimoni hameenhelmaa ja kysyi mitä tykkään?
        Kaveri oli tehnyt vaimolleni posliini pillun kun vaimoni oli pyytänyt häntä leikkaamaan mieleisekseen karvoituksen.
        Vaimo oli menettänyt pikkarit ja rintsikat kaverin luona poiketessaan.
        Meillä kaveri pääsi omille liukkaille ensimmäisenä ja minä hänen jälkeensä.
        Kaverin ja vaimoni tutustuminen oli onnistunut kun panivat kuin olisivat aina panneet yhdessä ilman arastelua tai häirintää vaikka olin mukana heti alusta alkaen.

        Minua ei niinkään mietitytä vaimon pillun antamisen kaverille kuin vaimoni pyyntö karvoituksen leikkaaminen kaverin mieleiseksi.
        Onkohan miten yleistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua ei niinkään mietitytä vaimon pillun antamisen kaverille kuin vaimoni pyyntö karvoituksen leikkaaminen kaverin mieleiseksi.
        Onkohan miten yleistä?

        Omaan kokemukseen perustuen aika harvinaista. Skenessä tuo ylläoleva on ainoa kerta kun olen tuollaisesta kuullut tapahtuneen oikeasti. Yleensä tuo on aviomiehen toive, jonka sitten esittänyt vaimolleen ideana että kysy vieraalta.

        Mutta ensin pitää ottaa huomioon vaimon mielipide, toiseksi vierasta ei useinkaan kiinnosta tuollaiset asiat, koska he kunnioittavat naista, ja kolmanneksi naiset myös kyllä tunnistaa sen pilaisiko se kysymys tunnelman vai ei. Ja vielä harvemmin tulee tositilanteessa tuollaisia mieleen, kun on vähän muutakin mielessä kuin parturoinnit.

        Liittyy kuuleman mukaan siihen että vieras ottaa vaimon omakseen ja merkkaa ja sekös jos mikä kiihottaa aisuria.

        Eli kyllä tuollaisia fantasioita parturoinneista on joillakin miehillä, mutta käytännössä tuo ylläleva on ainoa joka on väitetysti tapahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaan kokemukseen perustuen aika harvinaista. Skenessä tuo ylläoleva on ainoa kerta kun olen tuollaisesta kuullut tapahtuneen oikeasti. Yleensä tuo on aviomiehen toive, jonka sitten esittänyt vaimolleen ideana että kysy vieraalta.

        Mutta ensin pitää ottaa huomioon vaimon mielipide, toiseksi vierasta ei useinkaan kiinnosta tuollaiset asiat, koska he kunnioittavat naista, ja kolmanneksi naiset myös kyllä tunnistaa sen pilaisiko se kysymys tunnelman vai ei. Ja vielä harvemmin tulee tositilanteessa tuollaisia mieleen, kun on vähän muutakin mielessä kuin parturoinnit.

        Liittyy kuuleman mukaan siihen että vieras ottaa vaimon omakseen ja merkkaa ja sekös jos mikä kiihottaa aisuria.

        Eli kyllä tuollaisia fantasioita parturoinneista on joillakin miehillä, mutta käytännössä tuo ylläleva on ainoa joka on väitetysti tapahtunut.

        Korostan että kyse on omista kokemuksista, enkä väitä tuota valheeksi koska noita haaveita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaan kokemukseen perustuen aika harvinaista. Skenessä tuo ylläoleva on ainoa kerta kun olen tuollaisesta kuullut tapahtuneen oikeasti. Yleensä tuo on aviomiehen toive, jonka sitten esittänyt vaimolleen ideana että kysy vieraalta.

        Mutta ensin pitää ottaa huomioon vaimon mielipide, toiseksi vierasta ei useinkaan kiinnosta tuollaiset asiat, koska he kunnioittavat naista, ja kolmanneksi naiset myös kyllä tunnistaa sen pilaisiko se kysymys tunnelman vai ei. Ja vielä harvemmin tulee tositilanteessa tuollaisia mieleen, kun on vähän muutakin mielessä kuin parturoinnit.

        Liittyy kuuleman mukaan siihen että vieras ottaa vaimon omakseen ja merkkaa ja sekös jos mikä kiihottaa aisuria.

        Eli kyllä tuollaisia fantasioita parturoinneista on joillakin miehillä, mutta käytännössä tuo ylläleva on ainoa joka on väitetysti tapahtunut.

        Vaimoni sanoo että käsien paljous vartalolla on parasta kimppajutuissa.
        Hän kertoi nauttineensa vieraan (kaverin) koskettelusta häpykummulla.
        Vaimoni kanssa usein ollaan kyljellään 69 asennossa ja toinen panee takaapäin.


    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      344
      3591
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      232
      2198
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1722
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1617
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1444
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1315
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1149
    9. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      986
    Aihe