Putinin G20 kokoukseen, mikäli muut valtiot sen sallivat. Eipä pahempaa nuoleskelu ja raukkamaisuutta voi paljon esittää. "En minä ole paha vaan nuo muut, jos ne eivät sinua hyvöksy". Voi tuota lapamaisuutta ja ryhdittömyyttä.
Macron piileksii muiden takana ja nuoleskelee Putinia. Macron on valmis päästämään
3
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ranska ja Saksa samoin kuin Italia, Espanja, Portugali pettävät kaikki pienet valtiot aina siihen saakka kun heitä itseään ei suoraan uhata. Ja kun uhataan, huutavat USA apuun. niin kuin se olisi USAn tehtävä. Sen sijaan itäisen euroopan valtiot ja valitettavasti siellä ei ole enään muita suurvaltoja kuin Puola (mistähän sekin johtuu ryssistäkö?) tietävät mistä todellinen uhka tulee. Unkarikin tulee kääntämään kelkansa siinä vaiheessa kun se havaitsee, että sehän on ainoastaan kuorrutettu ja hyvin marinoitu makupala ryssille.
Länsen johtajat ovat kasvaneet liian hyvissä oloissa eikä heille mene tajuntaan se, että uhka on todellinen. Ovat kuin pupuja, jotka pistävät päänsä pensaaseen ja heiluttavat tupsuhäntäänsä, että ethän huomaan, että minä en pelkää uhkaa. - Anonyymi
Siellähän Putin voitaisiin pidättää ja toimittaa Haagiin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346