Appiukko vs vävypoika

Anonyymi-ap

Mitenkäs suhtaudutaan, jos

- appiukolla on vävypoikaa huomattavasti julmempi mulkku?

- vävypojalla on appiukkoa huomattavasti mahtavampi kulli?

- jommallakummalla on säälittävän pieni?

Niin miten suhtaudutaan? Omia kokemuksia tai kuultua?

Ennen kun on ollut joillain seuduilla ihan perinne, että appiukko saunottaa vävykokelaat tarkastaakseen näiden munat.

12

963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaisin että appiukolla on näyttöä lisääntymiskyvystään, mutta aika harvalla vävypojalla.

      • Anonyymi

        Jos appiukolla on pieni, silloin tiedetään että joku kyläläinen on lisääntymiskykyinen ja appiukko on hyväksyvää ja avarakatseista, hauskaa sorttia, samoin kuin hänen vaimonsa.

        Jos vävypojalla on pieni, sehän tietää sitä että talon tyttären täytyy olla hauskaa ja iloittelevaa sorttia, tai pihtari.

        Saunan lauteilla julmamulkkuinen vävypoika pääsee heittämään löylyä.


      • Anonyymi

        Hehehehee mitäs olet hähähähähhää


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Isomunaisemmalla aina yliote. Voi vihjailla pienimunaisemmalle sanallisesti taikka eleillä ja vihjeillä. Parempihan se olisi appiukon olla isommalla varustettu taikka menee äijähierarkia nurinpäin. Parempi aina jos kaluilla ei liian suurta kokoeroa olisi. Mutta kyllähän niitä on.

    • Anonyymi

      Minulla on selkeästi isompi kalu, kuin ex-appiukolla ja anopin nykyisellä miesystävällä.
      Ainakin minun anoppi on selvästi kiinnostunut, että minulla on selvästi isompi nuija, kuin hänen ex:llä ja nykyisellä on.
      Nämä kaksi on ns.nysämulkkuja, kalut lyhyemmät kuin pallit ja minulla levossakin sellaiset 10cm eli ero on valtava.
      Anoppini vuosia vilkuillut kaluani ja on melko kunkku olo, kun on nykyisenkin ukkonsa kanssa vaikka terassilla vilvoittelemassa saunan jälkeen munasillaan ja anoppi ’sattuu’ juuri silloin tuomaan oluet, limsat ja mitä milloinkin.
      Ei pysty anoppi olemaan katsomasta kaluani, kyllä silloin on äijä olo.

      • Anonyymi

        Ihan mahtava kuulla tällaista. Hehe, nysämunaiset apet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mahtava kuulla tällaista. Hehe, nysämunaiset apet.

        Noin se menee ja suosittelen kaikille kaltaisilleni nysämunille hyväksymään paikkansa koska se tekee elämästä onbellisempaa. Koko ikäni olen miettinyt miksi minulla on "huono tuuri". Useimmat ystäväni saivat melkein kaiken minkä kehtasi pyytää. Minä en koskaan saanut mitään sellaista. Esimerkiksi me käytiin kaveriporukalla opiskeluaikana säännöllisesti eräässä ravintolassa ja tutustuttiin työntekijöihin. Sitten olin yhden ainoan kerran pois ja muut kaverit saivat vip passit joilla sai -20% kaikista hinnoista pois! He eivät edes pyytäneet niitä, vaan ne annettiin heille virallisesti. Sitä passia ei annettu minulle edes sen jälkeenkään!

        Arvatkaa kenellä on pienin mulkku.

        Myöhemmin elämässä alkoi vakavammat suhteet. Minulla ei ollut siihen mennessä kuin muutama lyhyt suhde ilman seksiä, kun kavereilla oli ollut seksisuhteita ja naisia jotka olivat pyytämättäkin ottaneet esimerkiksi suihin. Tapasin sitten nykyisen vaimoni ja seksiä oli, mutta harvoin ja vain minun aloitteesta. Kavereiden esimerkin perusteella olin odottanut jotain ihan muuta ja aihe aiheutti skismaa.

        Jatkoin kuitenkin suhdetta ja tapasin appivanhemmat ja kävin appiukon kanssa saunassa. Appiukko kirjaimellisesti hymähti ymmärtäväisesti. En sitä ensin ymmärtänyt, mutta vuoden sisällä kun me kaksi tutustuimme ja ystävystyimme tuli häneltä selvä viesti että pitkän liiton salaisuus olisi että antaisin vaimoni "tehdä mitä haluaa". Appi tiesi jo meidän ongelmista, mutta ei sitä paljastanut alkuun. Ja seuraavan vuoden sisään appiukko paljasti tarkoittavansa muita miehiä ja samalla paljasti että anoppi vierailee muiden miesten kainalossa välillä. Apella ei myöskään ole mikään iso ja appi pelasti suhteemme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin se menee ja suosittelen kaikille kaltaisilleni nysämunille hyväksymään paikkansa koska se tekee elämästä onbellisempaa. Koko ikäni olen miettinyt miksi minulla on "huono tuuri". Useimmat ystäväni saivat melkein kaiken minkä kehtasi pyytää. Minä en koskaan saanut mitään sellaista. Esimerkiksi me käytiin kaveriporukalla opiskeluaikana säännöllisesti eräässä ravintolassa ja tutustuttiin työntekijöihin. Sitten olin yhden ainoan kerran pois ja muut kaverit saivat vip passit joilla sai -20% kaikista hinnoista pois! He eivät edes pyytäneet niitä, vaan ne annettiin heille virallisesti. Sitä passia ei annettu minulle edes sen jälkeenkään!

        Arvatkaa kenellä on pienin mulkku.

        Myöhemmin elämässä alkoi vakavammat suhteet. Minulla ei ollut siihen mennessä kuin muutama lyhyt suhde ilman seksiä, kun kavereilla oli ollut seksisuhteita ja naisia jotka olivat pyytämättäkin ottaneet esimerkiksi suihin. Tapasin sitten nykyisen vaimoni ja seksiä oli, mutta harvoin ja vain minun aloitteesta. Kavereiden esimerkin perusteella olin odottanut jotain ihan muuta ja aihe aiheutti skismaa.

        Jatkoin kuitenkin suhdetta ja tapasin appivanhemmat ja kävin appiukon kanssa saunassa. Appiukko kirjaimellisesti hymähti ymmärtäväisesti. En sitä ensin ymmärtänyt, mutta vuoden sisällä kun me kaksi tutustuimme ja ystävystyimme tuli häneltä selvä viesti että pitkän liiton salaisuus olisi että antaisin vaimoni "tehdä mitä haluaa". Appi tiesi jo meidän ongelmista, mutta ei sitä paljastanut alkuun. Ja seuraavan vuoden sisään appiukko paljasti tarkoittavansa muita miehiä ja samalla paljasti että anoppi vierailee muiden miesten kainalossa välillä. Apella ei myöskään ole mikään iso ja appi pelasti suhteemme.

        Hienoa ja avointa pienimunaisten yhteyttä ja suvaitsevuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa ja avointa pienimunaisten yhteyttä ja suvaitsevuutta.

        Olen huomannut sen, varsinkin nuoruusvuosien jälkeen, että isolla varustetut miehet ovat enemmän oman tiensä kulkijoita. Heillä elämässä on toki muita ihmisiä, mutta he ovat selvästi riippumattomia ja itsenäisiä. Eivät itsepäisiä ja yksinäisiä, vaan nimenomaan itsenäisiä ja riippumattomia. Voisi sanoa että välillä muut tarvitsevat heitä ja he ovat oppineet olemaan vastuussa. Työpaikoilla huomaa sen keillä on pieni kulli kun vain vilkaisee että ketkä hakeutuvat joukkoon. Pienikullisilla on yleensä vähintään kolmen ryhmä, riipouen tietenkin työntekijöiden määrästä Ei työryhmä, vaan nimenomaan ystävyysryhmä joka tukee toisiaan. Ei siis mikään ihme että itsenäiset ja riippumattomat päätyvät ylennyksiin helpommin. Heille on ikäänkuin väylä ollut jo valmiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa ja avointa pienimunaisten yhteyttä ja suvaitsevuutta.

        Appiukon kanssa on hyvä suhde. Tuossa muutama vuosi sitten istuimme autossa kun anoppi ja tytär kävivät kaupassa. Radiosta tuli jokin seksuaalisuuteen ja suhteisiin liittyvä ohjelma jossa puhuttiin isomunaenergiasta. Kyllä se pitää paikkansa ja appi sen totesikin ennen minua.

        Mutta vastaavasti on myös pienimunaisten energia ja se tulee juuri tuossa ryhmäytymisessä esiin. Mutta väittäisin että se tulee vain juuri ryhmäytymisestä esiin. Yksittäinen nysämuna ei sitä tuo esille kuin esimerkiksi saunoessa, jolloin kaikki sen munan jo näkevät. Mutta kun on isompi ryhmä, silloin se nysien energia alkaa korostumaan. Voin sanoa sen että tuollaisessa ryhmässä, ei kukaan tule saamaan piparia keneltäkään naiselta. Se on kunnon cockblocker-energiaa. Se on hankalaa jopa isomunaisille. Sen ryhmän energia saa kaikki naiset kaikkoamaan. Sen sijaan, isomunaisten ryhmä esimerkiksi ravintolassa, saa useamman naisen huomion. Esimerkiksi minä pääsin tapaamaan vaimoni isomunaisten "siivellä". Mutta se ei, kuten jo sanoin, ei tarkoita että seksiä olisi. Aikaisemmat suhteeni olivat täysin platonisia, kun muut kaverini harrastivat seksiä naisten kanssa jotka halusivat heitä. Sitten kun tapasin rakkaan vaimoni joka suostui seksiin kanssani, päätin pitää hänestä kiinni. Mutta suhteen hyvä olo on vaatinut isompaa munaa. Kaikki puhuvat siitä että naiselle täytyy tarjota turvaa. Isomunaiset tuottavat turvaa jo itsessään. Pienimunaiset taas voivat tarjota turvaksi kodin joka toimii kuin tukikohtana, johon nainen voi reissuiltaan palata.


    • Anonyymi

      U­­­us­­­i s­­eksi­­tea­­tteri ava­­utu­­­u Su­ome­­en! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i­­. Il­­mo­­it­­tau­tum­inen ryhmä­­­ämm­­e tääl­­l­ä 👉 http://aram-us.com/H/E2o2W9

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe