ikinä (enää) avaa, pelkkiä koristeita hyllyillä? Kauniita sinänsä, usein kullanvärisiä kirjaimia nahkaselässä. Itselläkin on ehkä metrin verran. Minne ne saa dumpata, Lehtikeräyssäiliöönkö?
Mitä teette kirjasarjoille, joita ette
21
253
Vastaukset
Todella sääli mutta minulla noita on mennyt saunan kiukaaseen hiilloksen päälle.
Hiilloksen päällä polttaen paperin ja pahvin savunmuodostus on pientä.
Jos dumppaa paperinkeräykseen, niin vissiin kannet pitäisi laittaa sekajätteeseen?- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minulla ei sellaisia kirjasarjoja ole.
Jopa Hertta-sarjan olen lukenut läpi, samoin Päätalon Iijoki-sarjan. - Anonyymi
Itse siivosin viime kesänä kuolinpesän. Satoja kirjoja aina tietosanakirjoja myöten heitimme siirtolavalle, eli jätteisiin.
- Anonyymi
Kirjoja ei arvosteta ja kansa tyhmentyy. Kaikki ulkoistetaan tekoälylle ja sen seuraukset huomataan pian.
- Anonyymi
Onko telkkarikin on päällä vaan tuomaan tausta hälyä ja sellaista ambiansia.
- Anonyymi
Kalliit tietosanakirjasarjat olivat lähes pakollinen hankinta joka kotiin 1970-luvulla. Täysin arvottomia nykyään.
- Anonyymi
Yritin kaupitella kuolinpesän kirjoja, ei ottaneet divarit edes ilmaiseksi,
- Anonyymi
Olen hävittänyt kuolinpesän vanhoja tietosanakirjasarjoja. Tietyt kirjasarjat säästin ja en henno niitä hävittää.
Jos hävität kirjoja, niin tee näin. Revit kirjojen kannet pois ja laitat sisälmykset paperinkeräykseen. Kannet laitoin sekajätteeseen. Tosin tuolloin ei ollut vielä pahvien ja kartonkien keräystä, joten kuuluukohan ne kannet nykyään pahveihin ja kartonkeihin. - Anonyymi
Meillä on kirjastossa huone, johon voi viedä kirjoja joita ei tarvitse. Toimii hyvin vaihtohyllynä. Ihmiset käyttävät sitä runsaasti. Tuovat omia kirjojaan, ja ottavat sieltä mielenkiintoisia, joita haluavat lukea.
Se ovat myös huomanneet kirjoista hyötyvät. Eräskin huppupäinen käy monesti päivässä mättämässä reppunsa, ja muovipussinsa täyteen kirjoja. Joku niistä varmaan jotain maksaa.- Anonyymi
Hienompi homma..
- Anonyymi
Entä jos lueskelee näitä vanhoja kirjasarjoja? Eukko haluais viedä kiertoon, minä en, eivätkä sinänsä ole minkään tiellä. Keittiön kaapit taas piukassa värkkiä ja astiaa joita ei todella kukaan käytä ja ne on tiellä mutta ei niitä saa kuulemma laittaa kiertoon, jos vaikka tarttis joskus. Tämmöttiä meillä.
- Anonyymi
voi hyvin olla että huomenna tarvitsee .
sähköt poikki tuli tuhoaa tehtaat seisoo häiriö maailmalla tietokoneet jumittaa ym.
kirjat arvossa. - Anonyymi
Kirjaistoissa on tosiaan noita vaihtopisteitä joihin tuoda tarpeettomia kirjoja.
Kirjastot myös poistavat omia kirjojaan, joista voi löytyä melkoisia helmiä. Löysin itseäni kiinnostavan historianteoksen joka oli pakko "ostaa" Poistettavia on pitkät hyllyrivit ja yksi kirja maksaa euron, ja muovipussillinen kaksi euroa. Sillä saisi Päätalon sarjat, ja ennen niin kalliit tietosanakirjat. Joten vanhoilla kirjoilla ei ole rahallista arvoa. Tunnearvoa ainoastaan.- Anonyymi
Tunnearvon sinetiksi, lorautan aina virtsaa kirjan päälle, ennen tuonne viemistä. Varmasti arvoistavat kultaista kirjaani maanantai-aamuna töihin tullesaan kun eteinen tuoksuu minulle sii s
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnearvon sinetiksi, lorautan aina virtsaa kirjan päälle, ennen tuonne viemistä. Varmasti arvoistavat kultaista kirjaani maanantai-aamuna töihin tullesaan kun eteinen tuoksuu minulle sii s
Tossa vois olla hyvä bisnes. Pikkasen virtsaa, tietysti kauniin ja himokkaan naisen aamusellasta ja ei kun myyntiin alan myyntipalstoille.
- Anonyymi
Eipä nuo 1600 luvuilla eläneet linnarouvatkaan paljon kirjoista välittäneet, vaikka huoneellisia kirjastoja naimakaupoilla saivat. Kaikki jäivät sijoilleen tai homehtuivat paikoilleen kun linnat tyhjenivät. Ei niitä kuitenkaan roskalavoille ole tänäkään päivänä heitetty.
- Anonyymi
EMP.n jälkeen kirjat ovat kultaakin arvokkaampia.
- Anonyymi
Meillä hävitin kirjat heti kun tuli nainen taloon, koska se kuulema tietää kaiken...
- Anonyymi
Mitä enemmän tietää, sitä vähemmän huomaa tietävänsä. Naisilla harvemmin tätä ongelmaa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍑 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18339495
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442847- 442307
- 932069
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771392
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131316Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61246