Mannaa mannaa sataa pannaa saalemis pinnas sängyssä

Anonyymi-ap

Ja seuraavana päivänä se kansa, joka seisoi meren toisella puolella, näki, ettei siellä ollut toista venettä, paitsi se,
johon ne oppilaat nousivat, ja ettei Jeshua ollut mennyt heidän kanssaan veneeseen.
Jeshua siunasi kun leivän siinä söivät jotka se
Mutta toisia aluksia oli tullut Tiberiaan rannikolle, siihen paikkaan, jossa he söivät ne leivät, kun Jeshua siunasi
Jeshualle hänelle olivat etsivät ja Kaper-Nahum’lle tulivat ja alukset näille nousivat
Ja kun se kansajoukko näki, ettei Jeshua ollut siellä, eivätkä hänen oppilaansakaan, he nousivat näihin aluksiin, ja
he tulivat Kaper-Nachumiin, ja olivat etsimässä Jeshuaa.
Ja kun he löysivät hänet meren toiselta puolelta, he sanoivat hänelle, ”meidän rabbimme, milloin sinä olet tullut
tähän paikkaan?

söitte koska vaan merkit näitte että koska ollut ei minulle te
לחמא וסבעתון׃
ravitut ja leipää
Jeshua vastasi ja sanoi heille, ”amen, amen, minä sanon teille, että te olitte etsimässä minua, ei siksi, että näitte
ne merkit, vaan koska te söitte sitä leipää ja tulitte ravituiksi.”
לא תפלחון מאכולתא דאבדא אלא מאכולתא דמקויא 27
kestää joka syötävää vaan katoavaa joka syötävää palvelko älkää .
לחיא דלעלם אידא דברה דאנׁשא נתל לכון להנא גיר
sillä tämän teille antava ihmisen poikansa jota sellainen iankaikkinen elämälle
אבא חתם אלהא׃
Jumala sinetöinyt isä
Älkää palvelko syötävää, joka on katoavaa, vaan sitä syötävää, joka pysyy iankaikkista elämää varten, sellaista,
jota Ihmisen Poika on teille antava, sillä tämän on isä Jumala sinetöinyt.
He sanoivat hänelle, ”mitä meidän tulee tehdä, että papillinen palvelemisemme olisi Jumalan tekoja?”
Jeshua vastasi ja sanoi heille, ”tämä on se Jumalan teko, että te uskotte häneen, jonka hän lähetti.”
He sanoivat hänelle, ”minkä merkin sinä teet, että me näkisimme, ja uskoisimme sinuun? Mitä teet?”
Meidän isämme söivät mannaa erämaassa, niin kuin kirjoitettu on, että ”hän antoi heille syötäväksi leipää
taivaista.”
Jeshua sanoi heille, ”amen, amen, minä sanon teille, ettei Moshe antanut teille sitä leipää taivaista, vaan minun
isäni antoi teille sitä totuuden leipää taivaista.”
Sillä Jumalan leipä on hän, joka laskeutui taivaista, ja antoi elämän maailmalle.
He sanoivat hänelle, ”meidän Herramme, annatko meille koko ajan tätä leipää?”
Jeshua sanoi heille, ”minä, minä olen se elämän leipä. Joka tulee minun luokseni, ei ole nälkäinen, ja joka uskoo
minuun, ei janoa, iankaikkisesti.”
Vaan minä olen sanonut teille, että te näitte minut, ettekä uskoneet
Jokainen, jonka minun isäni on antanut minulle, on minun luokseni tuleva, ja joka tulee minun luokseni, häntä
minä en heitä ulkopuolelle
En minä ole tullut taivaista, että teen minun tahtoni, vaan että teen hänen tahtonsa, joka minut lähetti.
Mutta tämä on hänen tahtonsa, joka minut lähetti, että kaikki, jotka hän antoi minulle, eivät tuhoudu, vaan minä
nostan hänet siinä viimeisessä päivässä.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

        ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
        Tv-sarjat
        18
        946
      2. En koskaan

        Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
        Ikävä
        49
        840
      3. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        3
        783
      4. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

        Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        224
        731
      5. Nainen, olet kaipaillut seuraani

        Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
        Ikävä
        76
        727
      6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

        Että se olin minä.
        Ikävä
        46
        719
      7. Emme näe enää koskaan

        Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
        Ikävä
        34
        697
      8. Vornanen alkaa olla kusessa

        Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
        Joensuu
        82
        682
      9. Mitäs meinaatte vappuna

        ikävöivät ihmiset?
        Ikävä
        107
        673
      10. Pistetään panokset

        Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
        Ikävä
        35
        610
      Aihe