Runkkaako naiset linnassa? Some-tähti saa harjotella vähän lisää

Anonyymi-ap

Jenna Julia Tossavainen masturboi seuraavaksi linnassa. Siitä olen varma. Ellei saa sormea vähän muiltakin.. Mahtaako lla yleistä muutenkin noi linnassa runkkailut?

18

1720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin runkkaa 😀 Eihän siellä muutakaan...

• Anonyymi

Työntää koko sellin perseeseen poikittain

• Anonyymi

Miksi vastaat itsellesi ja yrität esittää että solvaat akaisin?

Kaikki täällä tietävät että häiriköit vastailemalla noihin omiin solvauksiisi!

Olet vielä niin tyhmä että ketjun lopussa lähetit solvausviestin asialliseen kommenttiin.

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

❤️ ­­­N­­­y­­m­­­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi
    • Anonyymi

Varmasti runkkaavat linnassakin. Miksi eivät runkkaisi?
      Missä on ihmisiä, on myös itsetyydytystä.

• Anonyymi

Sikailevat keskenään

• Anonyymi

Sinne ei vissiin saa viedä leluja. Oon kuullu jotakin talouspaperitelineistä 🤔😁

• Anonyymi

Kyllä vartijat kiikuttaa löylykauhoja

• Anonyymi
    • Anonyymi

Muovipulloja saa viedä selliin sanoi yks tuttu vartija. Kokis on siellä naisten puolella suosittu juoma.. 👌

Sanoi muuten myös että kyllä ne ”lainailee” sormia siellä niin tulee seksikokemusta väliin. Sormijutut huoneessa on niin peruskamaa että vaihtelua. Siis myös heteronaiset runkkaa väiillä toisiaan kun tilaisuus tulee

• Anonyymi

Kyllä spede niuvanniemestä tietää buaahaa

• Anonyymi

No SIELLÄ varmaan kuule 👌👇👅

• Anonyymi

Uu­­si s­ek­­si­teatteri ava­­utu­­u Su­­­ome­­en! Ku­­tsumme kaikk­­i­­­. Il­­mo­­ittautumine­n ry­­hmä­ämm­e tääll­­­ä 👉 http://amisagroup.net/H/G8i3O1

• Anonyymi

Erilaiset sooloseksiäänet on selleissä vakiotavaraa. Koska leluja ei saa viedä niin tyynyt, tuolin ja pöydän reunat, erään tietyn sipsimerkin putkimallinen purkki, hiusharjat ja muovipullot on käytössä. Kertoi henkilökuntaan kuuluva. Varmaan se talouspaperitelinekkin

• Anonyymi

H­­­ei! Om­­a str­­eam. Sisää­nkäynti k­aiki­­­lle, jotk­­a haluav­­at pi­­tää ha­uskaa 👉 http://aepgcorp.com/H/N6w9T8

• Anonyymi

Tutkimuksen mukaan kaksi kolmasosaa naisista ”masturboi” linnassa myös kesboseksillä. Vastaajia oli noin kaksisataa joten aika hyvä otos. Itse en tiedä lähtisinkö tuolle linjalle, uskoisin että omat sormet ja suihkut riittäisi : ))

• Anonyymi

Pirjo Heikkilä itsetyydytti yksin sormi pillussa rinnat Kauniit

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1529
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1325
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      211
      1299
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1275
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1090
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1039
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      953
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      933
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      838
    Aihe