Hei miten ajattelitye tulla toimeen kun suosikki puolueenne vie

Anonyymi-ap

Teidän elättäjienne tulot puoleen .
Ei riitä enää ravintoloille ja kaiken maailamnan kauppiaille ja remopamiehille mun rahat

Eilenkin olisin mennyt ravintolaan mutta ei ollut katetta

26

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onneksi nyt kokoomusvetoinen hallitus on nostanut ostovoimaa ensimmäisen kerran vuosikausiin. Työssäkäyvien verotusta on kevennetty, joten nettoa saa enemmän.
      Lisäksi työvoiman palkkausta on helpotettu, niin yhä useampi työhaluinen saa työpaikan ja helpottaa näin työvoimapulasta kärsiviä aloja ja näin yrittäjäkin uskaltaa palkata helpommin uutta työvoimaa. Lisäksi työhaluisia maahanmuuttajia toivon mukaan Suomi saa lisää. Siitä olen vähän huolissani, että maahanmuuttovastaisuus, jota valitettavasti hallituspuolue persujen piirissä esiintyy runsaasti, aikaansaa sen, että nämä valitsevat mieluummin jonkun toisen valtion.

      Nämä nyt meneillään olevat poliittiset lakot tosin uhkaavat orastavaa nousua, jota on ollut nähtävissä ja sen lisäksi tiski, että investoinnit menevätkin ulkomaillekaan sen myös tietysti työpaikatkin.

      • Anonyymi

        Kokoomus Nostanut ostovoimaa
        Oltps harhainen

        Kokoomus on laman tekijä


      • Anonyymi

        Aloituksen aihe oli iha että miten te meinaatte saada rahaa kun kansa köyhtyy


        Mulla kyllä rahaa vaikka en kävis töissäkään

        Koittaksaoa vastata.


      • Anonyymi

        Ehdon että pysyt aloituksen aiheessa vaikka asiasta sinulla ei hajuakssn

        Kysy äidiltä vaikka neuvoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloituksen aihe oli iha että miten te meinaatte saada rahaa kun kansa köyhtyy


        Mulla kyllä rahaa vaikka en kävis töissäkään

        Koittaksaoa vastata.

        Ainkin hallitus on aikaan saanut 35 000 työtöntä lisää

        Mitään muuta ei

        Ja kasokden


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainkin hallitus on aikaan saanut 35 000 työtöntä lisää

        Mitään muuta ei

        Ja kasokden

        SDP on saanut aikaan tämän 35000 työttömän lisäjoukon laittomilla lakoilla. Pysy totuudessa eläkä valehtele jatkuvasti. Jos saat lomautuksen tai peräti lopputilin syytä reilusti SDP:N demarijoukkoa siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokoomus Nostanut ostovoimaa
        Oltps harhainen

        Kokoomus on laman tekijä

        Verotus on pienentynyt kaikissa tuloluokassa. Eli käteen on palkasta jäänyt enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verotus on pienentynyt kaikissa tuloluokassa. Eli käteen on palkasta jäänyt enemmän.

        Joo, mihinkähän sen ylimääräisen 20€ työntäisi? Kulut on noussut samalla monta sataa. Mutta eihän vajakkikokkari sitä ymmärrä, kun itse vähentää kaikki verotuksessa. Jopa kusiset tenansa.


      • Anonyymi

        Esim työmatkakulijen vähennyskin poistuu.
        Terveuskeskumaksut kaksinkertaistuu

        Kaiki nosuee , vero kevennys puhe on urpon paska puhetta
        Tyhmälle kamsale


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Verotus on pienentynyt kaikissa tuloluokassa. Eli käteen on palkasta jäänyt enemmän.

        Kiinteistö berot nousset 50 pros kuin terbeyskeksusmaksutkin

        Samoin matkakulujen berovähennys oiskeusmalle 900 pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mihinkähän sen ylimääräisen 20€ työntäisi? Kulut on noussut samalla monta sataa. Mutta eihän vajakkikokkari sitä ymmärrä, kun itse vähentää kaikki verotuksessa. Jopa kusiset tenansa.

        Ja aurinko oameelit ja kehuu kun on halpaa sähköö

        Aurinkopaneeli söhkö verolle jis ostettu paneelit palkansaajie rahoilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP on saanut aikaan tämän 35000 työttömän lisäjoukon laittomilla lakoilla. Pysy totuudessa eläkä valehtele jatkuvasti. Jos saat lomautuksen tai peräti lopputilin syytä reilusti SDP:N demarijoukkoa siitä.

        Bai boisko kakot olla hallitusken bikaa ja sakmuudistaa neuotteluköytäntöä
        Kun se uudistus on tarpeen


    • Anonyymi

      Kannattais harkita työelämää. Se helpottaa taloudellista tilannetta merkittävästi.
      Nythän palkansaajien nettotulot ovat kasvanee verotuksen helpottamisen myötäkin ja työpaikkoja vähän alasta riippuen on runsaasti huolimatta näistä poliittisista lakoista,,jotka tietysti heikentävät työmarkkinatilannetta.

      • Anonyymi

        Ehdon että pysyt aloituksen aiheessa vaikka asiasta sinulla ei hajuakaan

        Kysy äidiltä vaikka neuvo

        Termospullo kokoomuslainen moni miljomääri loinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdon että pysyt aloituksen aiheessa vaikka asiasta sinulla ei hajuakaan

        Kysy äidiltä vaikka neuvo

        Termospullo kokoomuslainen moni miljomääri loinen

        Et siis usko, että taloudellista asemaasi ja parempia tuloja ansiotyöllä pystyy parantamaan?
        Parantuneen taloutesi ansiosta voisit käydä ravintolassa ja tehdä remonttikin helpommin.
        Kannattaa uskoa, että sosiaalituet eivät nosta elintasoa eivätkä pidä sitä edes nykytasolla, kun valtion velkaantumisen nousua on hillittävä.

        Tämä näinkin yksinkertainen totuus näyttää sinulta olevan täysin hukassa. Eipä siis ihme, että menee huonosti…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdon että pysyt aloituksen aiheessa vaikka asiasta sinulla ei hajuakaan

        Kysy äidiltä vaikka neuvo

        Termospullo kokoomuslainen moni miljomääri loinen

        Ei varaa työmatkaan se on 250 km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis usko, että taloudellista asemaasi ja parempia tuloja ansiotyöllä pystyy parantamaan?
        Parantuneen taloutesi ansiosta voisit käydä ravintolassa ja tehdä remonttikin helpommin.
        Kannattaa uskoa, että sosiaalituet eivät nosta elintasoa eivätkä pidä sitä edes nykytasolla, kun valtion velkaantumisen nousua on hillittävä.

        Tämä näinkin yksinkertainen totuus näyttää sinulta olevan täysin hukassa. Eipä siis ihme, että menee huonosti…

        Töissä ei kivas

        Työpaikka kiussttu

        Entinrn


    • Anonyymi

      Minäkin suosittelen keskustelun avaajalle töihin menemistä. Silloin ei tulevat karsinnat koske oikeastaan mitenkään. Ihan pienituloiset, jotka saavat sosiaalitukia, ehkä joutuvat karsintojen kohteeksi, mutta eipä he ravintoloiden vakioasiakaskuntaa ole olleetkaan, eikä remonttien tekijöitä, tähänkään ssti.

      • Anonyymi

        Ei kaikkien tarvii myydä vapaa aikaansa kapitalistille ilmaiseksi

        Lähden ennemmin kansrialle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien tarvii myydä vapaa aikaansa kapitalistille ilmaiseksi

        Lähden ennemmin kansrialle

        No jos työnteko ei maistu, niin ei sitten kannata pitää suurta meteliä omasta talouden tilanteestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos työnteko ei maistu, niin ei sitten kannata pitää suurta meteliä omasta talouden tilanteestaan.

        En halua maksaa beroja jitka vaan käytetää rikaiden yritystukiin kierosti


    • Anonyymi

      Nytkin 35 000 uutta ei maksukykyitä elättäjää poissa yritysten elättäkänä

      Hyvin mrner

      Kaukana ootte todellisuudesta.

      Samaa harhaa kuin urpolla

      • Anonyymi

        Niinpä. Yrittäjillä ja yrityksillä ei ole ollut rahaa pitää heitä ’maksukykyisinä’.


    • Anonyymi

      Ei rikkaat kaikkee osta ne sijoittaa rahansa saadakseen lisää rahaa

      Työläisen rahat palaa aina heti takas ksuppiaalle

      • Anonyymi

        Ehkäpä tuossa onkin yksi syy, että he ovat rikkaita ja pysyvät rikkaina.,


    • Anonyymi

      Ensinäkin olisi syytäelvyttää Suomalaisten maine Tee-se-itse kansanana, ennen olis perinne ja ylpeyden aihe ja kansalaistaito että omat talot ja mökit yms rakennetiiin ja remontoitiin itse, maalla jopa ovet ja ikkunat tehtiin itse kuten meillä on rintamamiestalossa itse tehdyt ovet ja ikkunta kunnon sydänpuusta ja hyvin on kestäneet, autot korjattiin ja huollettiin itse, samoin muut koneet ja laitteet, hillot ja mehut tehtiin itse, leipä leivottiin itse jneei käyty ravintelissa syömässä..itsehoidolla ja lunnon yrteillä itseän lääkittiin...oltiin omavaraisia ja siinä säästi ja tosin varallisuutta ei ollut mutta se olisi sutavaa jopa nykyisin, ihmettelen kun maine tee-se-itse kansana alkaa rapistumaan...jos ei osaa niin opettelee, netti on pullollaan hyvää tietoa täynnä itseopiskelun tueksi!!
      Itse olen autoni korjannut ja huoltanut vuodesta 1994 alkaen, kävin työn ohella huvikseni iltalinjan autokorimekaanikon tutkinnon joka antaa oppeja metallitöihin, korinkorjaukseen, tullilasin vaihtamisen ja maalaaukseen, olen ostanut pikkuviallisena autoni, osan autoista myös kolraivaurioisena ja tallissa kojannut kuntoon, taloni olen rempannut ja rakentanut yhden paritalon myytäväksi sekä osakehuoneistoja rempannut ja myynyt, marjassa käyn ja osan myyn kun ei viitsi muut kun rahdatut vinosilmät kerätä marjafirmoille(ilmaista rahaa metsät täynnä) ynnä muut asiat, ja rahaa säästää kun itse tekee kaiken, eipä tarvinnu lääkärissä käydä edes kynsisienen vuoksi, omenaviinietikalla ja raalla 100% desinfiointianeella sain sen hoidettua....verenpaineen sain alemmaksi myös omenaviinietikalla ja valkosipulilla sekä mustikoita syömällä....ei mene kalliisiin lääkkeisiin rahaa .....ihmisten olisi taas aika opetella omavaraiseksi ja onhan tästä hyviä esimerkkejä kuten pakettiautojen tuunaus retkeilyautoiksi joka kummasti innostaa itse tekemään kun saa halvalla matkailuton ja sitten on näitä asuntoflippaajia jotka netin kautta opetelleet remontoimaan...jotain positiivisia signaaleja on nähtävissä...näin meillä olisi työvoimaa riittävästi sille pikkuporukalle joka ostaa palvelunsa kuten ennenmuinoinkin....

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1800
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      81
      1437
    3. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      209
      1432
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1318
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1091
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1073
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      922
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      896
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      846
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe