Männiksi tulossa vastaavat kuin nämä
https://www.bar-tek.com/forged-pistons-kit-mahle-race-v2-2-0-l-tsi-ea888
Tämän tyyliset hakusessa onko hyvät n'mä tarvitsee paremmat pultit varmasti?
https://www.bar-tek.com/2.0l-tsi-ea888-conrods-motorsport-144x21mm-k1
On se hyv' et VW autoihin saa hyvi' osia kun kaikkiin autoihin ei saa.
Mitkä kiertksngrt kannattaa laittaa 2.0 TSI moottoriin?
14
268
Vastaukset
- Anonyymi
https://newsroom.mahle.com/press/en/press-releases/mahle-develops-the-most-durable-electric-motor-91264
Mahle on myös maailman paras polttomoottoreiden kehittäjä.
Mahle on kehittänyt lähes kaikki hyvät polttomoottorit.
Ja parhaat osat samalla polttomoottoreihin.
Tätä ei tietysti kaikki tiedä.- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Vie Kuusakoskelle paalattavaksi äläkä laittele mitään.
- Anonyymi
Hyvät autot kannattaa korjata.
Toyotia ei ehkä kannata kun osatkin ovat aivan järjettömän hintaisia auton arvoon nähden.
- Anonyymi
Suoli on ihan paras paikka kysellä tuollaisia asioita.
- Anonyymi
Eiks täällä ole joka alan parhaat asiantuntijat?
- Anonyymi
Kyllä on ehdottomasti Esko Kiesi.
- Anonyymi
Sitten mikä olisi paras turbo kun tavoitteena noin 550HP teho eli vähän yli 400Kw
- Anonyymi
Tässä riittää tojopapoilla hetki ihmettelemistä.
- Anonyymi
https://tammerdiesel.fi/blogi/oljynkulutus/
antaisivatko apua asiaan?- Anonyymi
Mitä apua luulet saavasi öljynsyönnistä puhumiseen ehkä sun kannattas spykitrilla käyntiä harkita tai lääkitystä harhoihin.
Ei noissa VW moottoreissa ole ongelmia kun niistä poistaa turhat järjestelmät pois käytöstä.
1.8T koneesta mitattu dynamometrissä 597HP renkaalta se kyllä hajosi kokeilun aikana. mutta se on aika paljon tehoa ja se myös kestää tehoa hyvin jos ei koita ihan niin paljon siitä repiä tehoa orti väkisin. Toki sitä voidaan ottaa noin paljon mutta vaatisi vähän parempia osia tiettyihin kohtiin kuten kiertokanget ja kannenpultit ja kannentiiviste.
Nämä VW moottorit on kuitenkin edullisia korjata koska ne voi porata ja hoonata ja vaihtaa männät yms aina tarpeen mukaan. Esimerkiksi Toyotan lokoa ei voi koneistaa siinä kun kuluu sylinterit niin uusi lohko aina. Eikä se ole halpa. Niitä muuten Toyota vaihtaa ahkerasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä apua luulet saavasi öljynsyönnistä puhumiseen ehkä sun kannattas spykitrilla käyntiä harkita tai lääkitystä harhoihin.
Ei noissa VW moottoreissa ole ongelmia kun niistä poistaa turhat järjestelmät pois käytöstä.
1.8T koneesta mitattu dynamometrissä 597HP renkaalta se kyllä hajosi kokeilun aikana. mutta se on aika paljon tehoa ja se myös kestää tehoa hyvin jos ei koita ihan niin paljon siitä repiä tehoa orti väkisin. Toki sitä voidaan ottaa noin paljon mutta vaatisi vähän parempia osia tiettyihin kohtiin kuten kiertokanget ja kannenpultit ja kannentiiviste.
Nämä VW moottorit on kuitenkin edullisia korjata koska ne voi porata ja hoonata ja vaihtaa männät yms aina tarpeen mukaan. Esimerkiksi Toyotan lokoa ei voi koneistaa siinä kun kuluu sylinterit niin uusi lohko aina. Eikä se ole halpa. Niitä muuten Toyota vaihtaa ahkerasti.kysy moottorihiomolta asiaa...älä hermostu vaikka onkin paska TSI allah
mekaanikot sanoo että toyotan moottorit on teknisesti yksinkertaisia ja siksi kestää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä apua luulet saavasi öljynsyönnistä puhumiseen ehkä sun kannattas spykitrilla käyntiä harkita tai lääkitystä harhoihin.
Ei noissa VW moottoreissa ole ongelmia kun niistä poistaa turhat järjestelmät pois käytöstä.
1.8T koneesta mitattu dynamometrissä 597HP renkaalta se kyllä hajosi kokeilun aikana. mutta se on aika paljon tehoa ja se myös kestää tehoa hyvin jos ei koita ihan niin paljon siitä repiä tehoa orti väkisin. Toki sitä voidaan ottaa noin paljon mutta vaatisi vähän parempia osia tiettyihin kohtiin kuten kiertokanget ja kannenpultit ja kannentiiviste.
Nämä VW moottorit on kuitenkin edullisia korjata koska ne voi porata ja hoonata ja vaihtaa männät yms aina tarpeen mukaan. Esimerkiksi Toyotan lokoa ei voi koneistaa siinä kun kuluu sylinterit niin uusi lohko aina. Eikä se ole halpa. Niitä muuten Toyota vaihtaa ahkerasti."Nämä VW moottorit on kuitenkin edullisia korjata koska ne voi porata ja hoonata ja vaihtaa männät yms aina tarpeen mukaan."
Olen autoillut 39 vuotta ja omistanut aika montakin autoa. Yhtäkään autoni moottoria ei ole tarvinut porata tai hoonata tai siihen ei ole tarvinut vaihdella mäntiä.
Edullisempaa on siis se, ettei tarvitse korjata, kuin porautus, hoonautus ja mäntien ostelu.
- Anonyymi
Jaloterästä täytyy olla kanki Kukkonen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768922Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593321- 422718
- 272241
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151763- 681705
- 181639