Olemme heränneet pääsiäisaamun riemuun!

Anonyymi-ap

Hetki on tullut, Ihmisen Poika kirkastetaan :').

Karoliina

19

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juutalaisillehan se oli kauhea pettymys, kun he olivat saaneet kovalla työllä Jeesuksen tuomittavaksi vaikka jumalattomat roomalaiset eivät halunneet tuomita eikä heille voinut selittää että tämä mies pitää tappaa kun ei vietä sapattia, niin olivat kuitenkin huutoäänestyksellä saaneet Jeesuksen ristille ja olivat hetken olleet tyytyväisiä että päästiin siitä sapatinrikkojasta eroon ja kansanvillistijästä, joka ei kunnioittanut juutalaisia tapoja.

      Sitten Jeesus nousikin ylös kuolleista, ne jotka olivat uskoneet Häneen enemmän kuin sapatilla kiihkoileviin fariseuksiin, saivat uuden toivon siitä, että he tosiaan saattoivat olla uskossaan vapaita, saattoivat elää Jumalan yhteydessä ilman fariseusten kyyläämistä mitä oikein teette ja saada aivan oikeita hengellisiä lahjoja Jumalalta.

      Pääsiäisaamu oli monelle huojennuksen hetki sekä uuden uskonnollisen elämän alku. Fariseuksille se oli karvas pettymys. Mutta kääntyivätkö he, tekivätkö he parannuksen ja uskoivat Jeesukseen myöntäen että oli väärin tuomita Hänet sapatista. Ei, mutta tärkeintä oli se, että se oli uuden liiton vahva alku siitä miten Jumala oli lahjoittanut todellisen pelastuksen ihmisille ja pyyhkinyt pois vanhan liiton syytöksineen niiltä, jotka uskovat.

      • Kirjoitat uskosta joka kohdistuu Jeesukseen,-oikein teit. Mutta tiedätkö ettei se sovi alustaja Karoliinan pirtaan?

        Joh. 12
        44 Mutta Jeesus huusi ja sanoi: "Joka uskoo minuun, se ei usko minuun, vaan häneen, joka on minut lähettänyt.
        45 Ja joka näkee minut, näkee hänet, joka on minut lähettänyt.
        46 Minä olen tullut valkeudeksi maailmaan, ettei yksikään, joka minuun uskoo, jäisi pimeyteen.


      • Anonyymi

        Hieman pieleen jeeesus tuomittiin laintaulujen varastamisesta Jeesus ei tehnyt mitään ja nää judevarkaat yritti tuomita sen varastamisesta suutelemalla "me rakastetaan "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman pieleen jeeesus tuomittiin laintaulujen varastamisesta Jeesus ei tehnyt mitään ja nää judevarkaat yritti tuomita sen varastamisesta suutelemalla "me rakastetaan "

        666 plus yksi emo poloisten caustilla 666 666 666 plus yksi emo kun kennelavioliitto päätty yksi juderakki synnyttää sata lammasta plus yhden valkolakin


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­N­y­­m­­f­­o­­m­a­­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Milloin Karoliiinalle kirkastuu se, että sinun täytyy uskoa Ihmisen Poikaan pelastuaksesi

      • Anonyymi

        Kuka herätti saaleman rhusdien
        Nyt alkaa tuomion kellot soimaan


    • Anonyymi

      Ei meistä ole kenenkään henkilökohtaista uskoa arvioimaan kun se on Jumalan lahja ja sen hetken jälkeen kun arvioimme, se voi jo armosta muuttua.

      Mutta sen voi yleisellä tasolla arvioida, että jos uskossa ei halua oikein puhua pääsiäisen merkityksestä eikä siitä miten Jeesus tuomittiin, miten Jeesusta syytettiin ja mistä sekä miten tuomitseminen meni, sekä miten Hän nousi ylös kuolleista, mikä merkitys sillä on uskonelämässä ja sillä että Hän nousi taivaaseen luvaten ihmiselle Puolustajan taivaasta kaikkea pahaa vastaan, niin silloin liikutaan harhaopin liepeillä. Kun joku muu asia on paljon tärkeämpi kuin se mitä Jeesukselle tapahtui, niin silloin kannattaa hälytyskellojen soida.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nykypäivänä ei uutisten mukaan läheskään kaikki ihmiset Suomessakaan edes tiedä, miksi heillä on nyt 4 vapaapäivää, eli miksi pääsiäistä vietetään. Kouluissa ei enää opeteta uskontoa samassa mittakaavassa kuin vuosikymmeniä sitten. Kuuluu yleissivistykseen tietää kirkollisten juhlapyhien alkuperä. Itselleni juuri pääsiäisen merkitys tuntuu vielä suuremmalta juhlalta kuin joulu (vaikka sitä ei tietenkään ilman joulua olisi). Pääsiäisen on todella suuri juhla!

      • Oikeassa olet, Pääsiäinen on kristillisyyden suurin juhla!


      • Anonyymi

        Tietenkin Jeesuksen syntymä on tärkeä juhla, ei olisi pääsiäistä jos ei Jeesus olisi syntynyt, mutta pääsiäiseen huipentuu se mitä uusi liitto tulee olemaan ja miten vanha liitto on kuopattu, miten laki ja synti on naulattu ristille ja alkaa uusi liito Hengessä ja totuudessa.

        Hyvin pitkälle voi olla niin ettei tätä opeteta koulussa eivätkä koululaiset edes sitä tiedä, kun se ei ole kirkastunut edes kaikille uskoville mikä on pääsiäisen todellinen merkitys, miten tosiaan silloin kuopattiin lakiliitto ja miten alkoi hengen liitto Jumalan ja ihmisen välillä Jeesuksen ristintyön ansioista siinä että purettiin erottava väliseinä vihollisuus-lainkirous-ihmisen ja Jumalan väliltä. Tosin vain niiltä, jotka siihen uskovat.

        Tosin sehän olisi koululaisille liian tunnuksellista ja siitä saisi kauheat sakot jos sen menisi koululaisille kertomaan. Loukkaisi heidän uskonvapauttaan sekä kaikkea muuta eikä mikään heidän elämässään olisi enää siten ennen jos kuulisivat pääsiäisen sanoman.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin Jeesuksen syntymä on tärkeä juhla, ei olisi pääsiäistä jos ei Jeesus olisi syntynyt, mutta pääsiäiseen huipentuu se mitä uusi liitto tulee olemaan ja miten vanha liitto on kuopattu, miten laki ja synti on naulattu ristille ja alkaa uusi liito Hengessä ja totuudessa.

        Hyvin pitkälle voi olla niin ettei tätä opeteta koulussa eivätkä koululaiset edes sitä tiedä, kun se ei ole kirkastunut edes kaikille uskoville mikä on pääsiäisen todellinen merkitys, miten tosiaan silloin kuopattiin lakiliitto ja miten alkoi hengen liitto Jumalan ja ihmisen välillä Jeesuksen ristintyön ansioista siinä että purettiin erottava väliseinä vihollisuus-lainkirous-ihmisen ja Jumalan väliltä. Tosin vain niiltä, jotka siihen uskovat.

        Tosin sehän olisi koululaisille liian tunnuksellista ja siitä saisi kauheat sakot jos sen menisi koululaisille kertomaan. Loukkaisi heidän uskonvapauttaan sekä kaikkea muuta eikä mikään heidän elämässään olisi enää siten ennen jos kuulisivat pääsiäisen sanoman.

        Miksi sinulle on mahdotonta tunnustaa uskosi Jeesukseen?
        Et ole kristitty jos et sitä tee!

        Usko Jeesukseen ( Suun tunnustus) ja sitten kaste.


      • Anonyymi

        Vaeltava aave mustanaamio


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaeltava aave mustanaamio

        Mark. 8:38
        Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Luuk. 9:26 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.


      • Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

        Mark. 8:38
        Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani tässä avionrikkojassa ja syntisessä sukupolvessa, sitä myös Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."

        Luuk. 9:26 Sillä joka häpeää minua ja minun sanojani, sitä Ihmisen Poika on häpeävä, kun hän tulee omassa ja Isänsä ja pyhäin enkelien kirkkaudessa.

        Sillä sinut tuomitaan millä tuomitset ja isä häpeää


    • Anonyymi

      Yön uhka on karkoittumassa pois........................ Vihan aika on väistymässä.

      Se on valtava ilo meille uskovaisille.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1609
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1301
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1079
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1058
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1051
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    7. 4
      942
    8. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      924
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      922
    Aihe