Ranska on ainoa EU maa,joka kateudessaa Pomitti Libyaa, Obaman kanssa,jossa Nato vieläkin !?

Anonyymi-ap

Nämä kateussodat sais loppua ja rosvo Netanhnäu kansaiväliseen oikeuteen !?
Yhdysvaltain Vietnamin sodasta jo 55 vuotta ja vieläkin siellä kuolee räjähteisiin,kuin Myrkkyihin !? Tämän parasliittolainen Suomi !?

12

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lakkaa puhumasta paskaa kateudesta, venäjä se on itse kateellinen muille ja pitää itseään kaikkien yläpuolella olevana maana!

      • Anonyymi

        Eihän tuossa ollut mitään mainintaa edes venäjästä,mitä höpäjät?


    • Anonyymi

      Väärä palsta.

    • Anonyymi

      Ei ihme jos länsi ei ollut Libyalle kateellinen,kun sosiaaliedut,oli huippuluokkaa,johon ei Suomi niminen koskaan pysty !? Mutta missä ne valtavat ulkomaille sioitetutvara on,jenkki ryöstön jälkeen !?

    • Anonyymi

      Suomikin on Libyassa sotilaillaan, vaikka Tarja ei luvannutm se on valehteloa Saulin aikaansaannosta !?

    • Anonyymi

      Libyassa ei uskonto sodan syy,perinteisesti, vaan talous ja valuutta kateus,joka pääsi pitkällä ajalla pulpahtamaa pintaan ja yliäyräiden !?

    • Anonyymi

      Mied än Rysien milesta Sumi ei koss Kan yllä smalle tasole kun Venjä so timisesa ?! Mei dän tigtaatori Vladidolf Putler kykene tapppa man la pSia ja civilejä paljon pe remmin kun kukan muuu ?!

    • Anonyymi

      Eu on ihme liitouma, sen jäsenet tekee mitä haluaa, hyökätä ja liittoutua samoin !?
      Yhteistä heille on Venäjä vihollisuus ja kateus taloudessa ja liittolaisista !?

      • Anonyymi

        Milloin muka EU on hyökännyt mihinkään? Älä jauha pappa paskaa! Eikä EU ole kateellinen, varsinkaan hylkiövaltio venäjälle!


    • Anonyymi

      Kun ydiase koekielto loppui ja Neuvostoliitto halusi sitä jatkaa, niin heti Yhdysvallat ja ranska, alkoi tehdä rärjähdyskokeita,Mururua Atolilla,Tyynellä merellä !?

    • Anonyymi

      Ranska on kehaissut utseään,viimesotien voittajana,vaikka antautui Saksallr ja oli miehitettynä !? Ei kunnioita Neuvostoliiton osuutta voittoon,kuin ei pohjoismaatkaan !?

    • Anonyymi

      Ranska on aina ollut isottelia ja pommittaissa presidentti Sarkozy !?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe