Menin aamulla prismaan ja Prisman pihalta tuli musta henkilö auto aikeenaan poistua Aleksis kiven kadulle kunnes sivulta pysäytti matkailuauto kylkeen . En tiedä oliks henkilöauto kuski syyllinen kun matkailuauto kuski sanoi et sen naisen ois pitänyt väistää häntä kun hän tuli oikealta. Kauhee lommo tuli molempiin autoihin. Poliisia ei tullu paikalle ja matkailuauto oli sit taas jo kinon edessä kun tulin kotiin
Kumpi oli oikeessa
9
533
Vastaukset
- Anonyymi
Oikealta tulevaa väistetään risteyksessä, jos ei muuta liikennemerkkiä ole.
Parkkikselta tms. tielle tai kadulle liittyvä väistää.
Kaistaa vaihtava väistää. - Anonyymi
Mustan auton kuskilla väistämisvelvollisuus, koska tulee pihalta eikä liikennemerkit muuta osoita. Tossa risteyksessä on jatkuvasti ongelmaa, millon ajetaan eteen, milloin pysähdytään ja venataan suotta vaikka itse sais mennä
lajijasuris - Anonyymi
Joo niin on. Eilen kun lähdin sieltä pois niin vesikosken katua tuli valkoinen pieni auto ja eiku siitä vaan suoraan prismaan, vaikka on kieltotaulu.
Liikennevalotko siihen pitäs laittaa että ihmiset osaa ajaa.- Anonyymi
Prismalta tulijat väistää kaikkia.
- Anonyymi
Prismasta, eli pihalta tulija, väistää joka suunnasta tulevia. Koska loimaalaisten paksuun kalloon uppoaa, että pihalta tulija väistää ihan kaikkia!!!!!!!
Kaksi viikkoa sitten meinasi Lidlin pihalta tulija rysäyttää kylkeen. - Anonyymi
Sanoivat liikennemerkit tai -säännöt mitä tahansa niin loimaalaisia kannattaa väistää aina.
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18340947
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
En tunne ko paikkaa, mutta jos toinen tuli pihasta, niin käsittääkseni on väistämisvelvollinen vaikkei erikseen merkillä sitä kerrota.
Varmaan kaikkein entinen sattuu näitä kauppakeskuspeltikolareita (onneksi vain peltiä), ja näissä ajetaan kuin järkeä vailla "minä olen aina oikeassa" -asenteella.
Näihin voisi kyllä laittaa merkit, että tyhmimmätkin ymmärtäisi. Niitä merkkejä tehtaillaan ja laitetaan mitä älyttömämpiin paikkoihin, mutta ei sinne, missä niille olisi todellinen tarve.
Itse kun ajan jnäille ättiparkkiksille, niin olen oppinut todella varovaiseksi, kun koskaan ei tiedä, pysähtyykö vai ei se pihalta tulija. Lisäksi olen oppinut sen, että ajan myös kauemmaksi parkkiin, pääsee vähemmällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252548Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581923Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup221702Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua171241Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3011178- 2581013
- 601003
- 52925
- 146913
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110873