TH:n toimesta tämmöistä keikkaa Vihdistä Lohjalle.
(tai siis olin Vihdissä ja poka Lohjalla, ei kerrottu mihin menossa)
Tossa voi olla helposti hakumatkaa 25-40 kilometriä
Onneksi olin kaupassa etten mennyt kuittaamaan tarjottua kyytiä.
Vai olisiko se ollut fiksua kuitata?
Siis selvennykseksi, ei mitään tietoa noista Kelankeikkojen hinnoittelusta
(eikä luokseajostakaan, ei ole tarvinnut perehtyä..........)
Tais olla TH:lla kusi puserossa ja sanktiot tulossa, kun piti
ihan normaali hetero Suomalaiselle autoilijalle yrittää KELA-kyytiä
tuputtaa ympäri Uuttamaata?
Kela, luokseajokorvaus, selventekää tätä, en kuulu Kelavälitykseen mutta tarjottiin
Anonyymi-ap
5
752
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta huumeiden käyttö, niin harhat häviävät.
- Anonyymi
Minkä hintainen oli hillomunkki Vihdissä ?
- Anonyymi
Halvempi kuin siinä Jakomäen ostarilla missä asioit itse.
- Anonyymi
Hyvä tarjota kilpailutuksessa pöytälaatikko osakeyhtiöllä kun ei tarvitse itse ajaa, mutta provikat voi ottaa välistä. Kelakyydit ovat hanurista. Aikaa menee ja kilometrejä tulee. Palkka jää onnettomaksi.
- Anonyymi
Joka puolella niitä keloja myydään villien keskuudessa. Yhdellä villillä on sopimus ja kymmenet kaverit ajavat omilla autoillaan, kaikilla ei ole edes ajokorttia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512