Pari haussa

Anonyymi-ap

48v eronnut ja kokeilun haluinen 196/120 mies etsii paria, olen kokeilun haluinen ja innokas kaikkeen uuteen!
Ikärajaa ei ole, mut kovin nuorista en ole kiinnostunut
Autoileva mies, pääsen mihin vain kunhan sovitaan paikka
Mailissa lisää juttelua!
[email protected]

13

676

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi! Huomioimme kirjoituksesi,päätimme että haluumme kuitenki ilmaista oman tuntemuksemme.
      Me oleme aviop m54v n49v, rva on brunette aivan jonkuse verra vartalo tanakka pyöreähkö pylly on,iso rintane tissit jämäkät, kuten pyllykin, on lyhyehko n 159cm n74kg.
      Olemme nyt eläneet vuosia sillei että olemme vailla olleet vieraita miehiä, vierastamiestä vaimolle, tunnemme sen tarpeen,tarvitsemme miestä vierasta.
      Olemme siistejä tiksuja luotettavia.
      Näin oma mielipeemme,rva on erittäi kiihkeä himokas miehen käsiteltäväksi. Aikaiste tosimiete nussittavaxi,naitavaxi,tämä on meille tärkeä juttu.
      Tämä ennenkaikea meitä kiinnosta haluttaa,mitkä ovat nää sinun miehiset ulkoiset mittasi,olisi aivan suurenmoista saada tollainen mies vieraaksemme.
      Emme halua sähköposti osoitteita julkisee käyttöö,löytyy varmaa muitaki tapoja.
      Toivomme jotai vihjettä, miten jatkamme.

      • Anonyymi

        Laita spostia, tee vaikka joku "Sala posti osote"
        Jutellaan siellä lisää.


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        🔞 ­N­y­­­m­f­o­­­m­­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Kyllä meitä pareja löytyy jotka haemme kolmatta. Löysimme juuri vaimolle rakastajan kesäksi mökille, vaikeempaa löytää pieneltä paikka kunnalta. Välimatkat esteenä miehille kun vakkaria haettiin koko kesäksi. Kokosi pisti vaimon silmään heti hyvällä tavalla. Ps. Olemme henkessä mukana, löydät hyvän parin jossa rouva saa nauttia kanssasi. T. Avoin pari.

      • Anonyymi

        Missä päin mökkeilette?
        Mä Oulun alueella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin mökkeilette?
        Mä Oulun alueella

        Itä- Suomessa mökki. Täältä löydettiin varattu mies, varmaan saattanut lukea viestittelyä. Olen itse aisuri sain vaimon kokeilee vierasta vuosia takaperin. Vaimo tykkääkin nykyään vieraasta kyrvästä enemmän kuin omastani. Vakkari nyt kesäksi kun yksin viettää kesän, loman jälkeen haetaan uusi mies syksyksi. Vaimo sun ilmoituksen näki aamulla, kommenti oli saisipa ton kokoista. Kiva kun kysyit nyt kesä kunnossa syksyllä voisimme palata jos liikkumaam pääset tänne etelään. Avoin pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itä- Suomessa mökki. Täältä löydettiin varattu mies, varmaan saattanut lukea viestittelyä. Olen itse aisuri sain vaimon kokeilee vierasta vuosia takaperin. Vaimo tykkääkin nykyään vieraasta kyrvästä enemmän kuin omastani. Vakkari nyt kesäksi kun yksin viettää kesän, loman jälkeen haetaan uusi mies syksyksi. Vaimo sun ilmoituksen näki aamulla, kommenti oli saisipa ton kokoista. Kiva kun kysyit nyt kesä kunnossa syksyllä voisimme palata jos liikkumaam pääset tänne etelään. Avoin pari

        Ok, kiitos vastauksista, maililla saa yhteyttä jos tulee tarvetta, ja pääsen kyllä eteläänkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiitos vastauksista, maililla saa yhteyttä jos tulee tarvetta, ja pääsen kyllä eteläänkin

        Vaimo otti talteen saman tein. Meille voi tulla viikon lopuksi asumme omakoti talossa poreilee pääsee ulko terassille. Tärkein että vaimo saa nauttia sun kanssa, vaimo jos laittaa viestii sähköisesti laita nimi muistiin " Kati" T. Avoin pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiitos vastauksista, maililla saa yhteyttä jos tulee tarvetta, ja pääsen kyllä eteläänkin

        Miheni vastasikin sinulle näin ilmoituksesi näytin miehelleni. Kesäksi minulla seuraa mökille, olisitko valmis tulee elokuussa viikon lopun viettoon mökille. Upeet kuutamo illat nauttia meillä hirsi aitan aisuri mieheni laittanut nauttimista varten. Laitteita myös eri nautintoihin tapaamilleni vieraille, kirjoitit haluat kokea kanssani onnostuu rajuimatkin leikit. Tykkään isoista miehistä siksi otin talteen tiedot. Pidän huolta terveydestä kesäloman harrastan seksiä varatun miehen kanssa päivittäin toden näköisesti. Käyn sitten tarkastuksessa samalla kierukka katsotaan. T. Kati


      • Anonyymi

        Mitäs paskot buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo otti talteen saman tein. Meille voi tulla viikon lopuksi asumme omakoti talossa poreilee pääsee ulko terassille. Tärkein että vaimo saa nauttia sun kanssa, vaimo jos laittaa viestii sähköisesti laita nimi muistiin " Kati" T. Avoin pari

        Kukaan koske tikullakaan siihen mätisäkkiin hyh hyh 🤢🤮


    • Anonyymi

      #kokeilunhaluinen

      • Anonyymi

        Mitäs olet onneton luuseri eunukki buaahaa


    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe