Muistatteko?

Anonyymi-ap

Muistatteko kun Pekka ja Lauri tulivat alalle 2012 ja katkaisivat paronien/LAL:n kuuman linjan liikenneministeriöön? Siihen loppui viranomaisten ja poliitikkojen menestyksekkäät lahjonnat/uhkailut (menestymätöntä lahjontaa/uhkailua paronit/LAL toki jatkoivat häpäisten itsensä). Sukuoikeusimperiumi romahti! Huvittavinta oli, että aluksi paronit eivät edes ymmärtäneet kuinka vaarallisia nerot Pekka ja Lauri heille olivat, vaan pilkkasivat Pekkaa ja Lauria! Paronit olivat houkkia ja joutuivat suohon! Ja suureen julkiseen häpeään/nöyryytykseen! KHO:ssa tuomittaviksi!

32

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Todellisia neroja. Toinen tajusi itse lähteä muihin hommiin ja toinen aiheutti ensin työnantajilleen miljoonien tappiot ja sai ansaitusti monon kuvan takapuoleen. Ansiolistalle voidaan vielä lisätä, että onnistuivat tuhoamaan koko maan aikaisemmin hyvin toimineen bussiliikenteenlaajasti ja samalla aiheuttivat myös yhteiskunnalle suuret ylimääräiset kulut. Todellisia bisnesneroja!

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        💋 ­­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Muistatteko kun tamponipojat kuvittelivat olevansa liikennöitsijöitä ja tekivät voittavan tarjouksen Jyväskylän paikallisliikenteestä?

      • Anonyymi

        Tuohan oli korskea voimannäyttö jota paronit eivät lainkaan osanneet odottaa ja tuolloin juuri paronit todella alkoivat tajuta keiden kanssa he ovatkaan tekemisissä. Paronit purivat järkytyksestä sikarinsa poikki. Onnibussin tuomaa raikkautta ei ummehtuneella sisäänpäinlämminneellä alalla oltu koskaan koettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli korskea voimannäyttö jota paronit eivät lainkaan osanneet odottaa ja tuolloin juuri paronit todella alkoivat tajuta keiden kanssa he ovatkaan tekemisissä. Paronit purivat järkytyksestä sikarinsa poikki. Onnibussin tuomaa raikkautta ei ummehtuneella sisäänpäinlämminneellä alalla oltu koskaan koettu.

        Oli todella korskeaa meininkiä. Tuntui varmaan pojista aika korskealta kertoa kaupungille, että ei meillä ole rahaa eikä kykyjä edes aloittaa liikennettä.
        Varmaan paukuttelivat myös henkseleitään korskeana mennessään häntä koipien välissä Tommolan puheille anomaan armoa.
        Ja kun olivat nöyristelemään tottuneet, niin muutamia vuosia tuon jälkeen tie vei taas samalle ovelle ja armoahan sieltä taas aneltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli todella korskeaa meininkiä. Tuntui varmaan pojista aika korskealta kertoa kaupungille, että ei meillä ole rahaa eikä kykyjä edes aloittaa liikennettä.
        Varmaan paukuttelivat myös henkseleitään korskeana mennessään häntä koipien välissä Tommolan puheille anomaan armoa.
        Ja kun olivat nöyristelemään tottuneet, niin muutamia vuosia tuon jälkeen tie vei taas samalle ovelle ja armoahan sieltä taas aneltiin.

        Näinhän se meni. Tommolat pelastivat nämä "bisnesmiehet" kahteen kertaan. Siinä välillä Souter myös pelasti heidät pinteestä. Miten Lauri sitten osoitti kiitollisuutensa Koivistolle? Kyllä, aiheutti koko konsernin itsenäisyyden menetyksen ja vielä lisäksi kymmenien miljoonien persneton. Näin moukka ilmaisee kiitollisuutensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan oli korskea voimannäyttö jota paronit eivät lainkaan osanneet odottaa ja tuolloin juuri paronit todella alkoivat tajuta keiden kanssa he ovatkaan tekemisissä. Paronit purivat järkytyksestä sikarinsa poikki. Onnibussin tuomaa raikkautta ei ummehtuneella sisäänpäinlämminneellä alalla oltu koskaan koettu.

        Jyväskylän voiton ansiosta Souterin mielenkiinto heräsi, syntyi OnniBus.com ja paronit pantiin polvilleen. Suomen bussien kaukoliikenne tervehtyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylän voiton ansiosta Souterin mielenkiinto heräsi, syntyi OnniBus.com ja paronit pantiin polvilleen. Suomen bussien kaukoliikenne tervehtyi.

        Ja tänä aikana Onnibusin tilikausien yhteenlaskettu muhkea kertymä on..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jyväskylän voiton ansiosta Souterin mielenkiinto heräsi, syntyi OnniBus.com ja paronit pantiin polvilleen. Suomen bussien kaukoliikenne tervehtyi.

        Souter olikin pitkään, oli kuitenkin sen verran bisnesmies, että taisi tehdä jopa voittoa omaan taskuunsa höynäämällä rahoitusyhtiöt ottamaan nuo dubbelit kontoltaan.


    • Anonyymi

      Hei ja WÄKEWÖ YLISTYS JOUKKOLIIKENTEEN TOTEUTRAJILLE!! Ai että muistanko todellkin muistan!!! Muistan!! Muistan!! En ole dementikko!! Ei ole alzheimerin taudista MITÄÄN viitteitä!! Sanonpahan eain!! Muistan myös paronit GUSTAV, ERIK, JOHAN, MAGNUS!! Kaikki hienoja miehiä!! Visst!! Sukuoikeuso kallihin on ja tolkutota että tä pyritään säälittämättä rikkomaan!! Sanonpahan wain että en olemmikään herkkä eläkeläisneitokainen van siedän kowempiakin kyytejä SAAPI OTTAA KOKEILUUN KYYTIIN SIISPÄ NIMIÄ ALLE WAIN TÄHÄN Yst. terv. Käpylän Kaarina pääsiäisenä muistetaan ylösnousutta Kristusta kaikki bussiin kyytiin ja kovaa ajoa!!

    • Anonyymi

      Aloittaja puhuu soopaa. Ainoatakaan paronia ei ole KHO:ssa tuomittu.

      • Anonyymi

        Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja, molemmat Pohjolat,...

        Jätetään historian uudelleenkirjoittaminen itärajan tuolle puolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja, molemmat Pohjolat,...

        Jätetään historian uudelleenkirjoittaminen itärajan tuolle puolen.

        Mihin listasta "unohtui" kaikista suurin paroni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin listasta "unohtui" kaikista suurin paroni?

        Pyhä Lauri armahti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhä Lauri armahti

        Ja oikeuslaitos myöskin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja, molemmat Pohjolat,...

        Jätetään historian uudelleenkirjoittaminen itärajan tuolle puolen.

        "Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja, molemmat Pohjolat,...
        Jätetään historian uudelleenkirjoittaminen itärajan tuolle puolen."

        Jaa, minä kun olen ollut luulossa, että paroneilla on vuosien varrella tarkoitettu henkilöitä, kuten Matti Vainio, Martti Paunu ynnä muut, mutta olen ollutkin väärässä.

        Laitetaan nyt tähän lista kaikista paroneista.
        J. Vainion L ikenne Oy
        Jyväskylän L ikenne Oy
        Koiviston Auto Oy,
        Koskilinjat Oy
        Kuopion Li ikenne Oy
        Porvoon L ikenne Oy – Borgå Trak Ab
        Satakunnan Liikenne Oy
        Metsäpietilä Oy
        Länsilinjat Oy
        Oy Pohjolan L ikenne Ab
        VR-Yhtymä Oy
        Pohjolan Turistiauto Oy
        Koillismaan Turistiauto Oy
        Antti Kangas Oy
        Savon Turistiauto Oy
        Savonlinja Oy
        Linja-Karjala Oy
        Vauhti-Vaunu Oy
        Autolinjat Oy
        Etelä-Suomen Linjaliikenne Oy
        SL-Autoyhtymä Oy
        Väinö Paunu Oy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja, molemmat Pohjolat,...
        Jätetään historian uudelleenkirjoittaminen itärajan tuolle puolen."

        Jaa, minä kun olen ollut luulossa, että paroneilla on vuosien varrella tarkoitettu henkilöitä, kuten Matti Vainio, Martti Paunu ynnä muut, mutta olen ollutkin väärässä.

        Laitetaan nyt tähän lista kaikista paroneista.
        J. Vainion L ikenne Oy
        Jyväskylän L ikenne Oy
        Koiviston Auto Oy,
        Koskilinjat Oy
        Kuopion Li ikenne Oy
        Porvoon L ikenne Oy – Borgå Trak Ab
        Satakunnan Liikenne Oy
        Metsäpietilä Oy
        Länsilinjat Oy
        Oy Pohjolan L ikenne Ab
        VR-Yhtymä Oy
        Pohjolan Turistiauto Oy
        Koillismaan Turistiauto Oy
        Antti Kangas Oy
        Savon Turistiauto Oy
        Savonlinja Oy
        Linja-Karjala Oy
        Vauhti-Vaunu Oy
        Autolinjat Oy
        Etelä-Suomen Linjaliikenne Oy
        SL-Autoyhtymä Oy
        Väinö Paunu Oy

        Suomessa on monia muitakin vanhoja ja suurehkoja alan yrityksiä, esim. Pekola, Eskelinen, Ingsva, Oulaisten Liikenne, Ventoniemi, Korsisaari ym. Miksi näitä ei kutsuta ns. paroneiksi? Miten siis pääsee paroniksi. Onko se jokin vapaamuurareita vastaava kerho?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Vainio, Paunu, Länsilinjat, Savonlinja, molemmat Pohjolat,...
        Jätetään historian uudelleenkirjoittaminen itärajan tuolle puolen."

        Jaa, minä kun olen ollut luulossa, että paroneilla on vuosien varrella tarkoitettu henkilöitä, kuten Matti Vainio, Martti Paunu ynnä muut, mutta olen ollutkin väärässä.

        Laitetaan nyt tähän lista kaikista paroneista.
        J. Vainion L ikenne Oy
        Jyväskylän L ikenne Oy
        Koiviston Auto Oy,
        Koskilinjat Oy
        Kuopion Li ikenne Oy
        Porvoon L ikenne Oy – Borgå Trak Ab
        Satakunnan Liikenne Oy
        Metsäpietilä Oy
        Länsilinjat Oy
        Oy Pohjolan L ikenne Ab
        VR-Yhtymä Oy
        Pohjolan Turistiauto Oy
        Koillismaan Turistiauto Oy
        Antti Kangas Oy
        Savon Turistiauto Oy
        Savonlinja Oy
        Linja-Karjala Oy
        Vauhti-Vaunu Oy
        Autolinjat Oy
        Etelä-Suomen Linjaliikenne Oy
        SL-Autoyhtymä Oy
        Väinö Paunu Oy

        Kaiken saivartelun, hiustehalkomisen ja hämmennysyritysten keskellä on hyvä pitää keskeinen totuus kirkkaana mielessä: Pekka + Lauri = alan aivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken saivartelun, hiustehalkomisen ja hämmennysyritysten keskellä on hyvä pitää keskeinen totuus kirkkaana mielessä: Pekka Lauri = alan aivot.

        Hmm.. minkä alan? Megalomaanisten tappioiden tekemisen ala? Avun rukoilemisen alan?
        Puutavaran lastauksen alan junanvaunuihin? MaaS-alan? Tuup-alan? Lähijuna-alan?
        No ehkä tässä tarkoitetaan satujen kertomisen alaa, siihen heillä oli aivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmm.. minkä alan? Megalomaanisten tappioiden tekemisen ala? Avun rukoilemisen alan?
        Puutavaran lastauksen alan junanvaunuihin? MaaS-alan? Tuup-alan? Lähijuna-alan?
        No ehkä tässä tarkoitetaan satujen kertomisen alaa, siihen heillä oli aivoja.

        Tätä minäkin ihmettelen. Kyseiset henkilöt ovat saaneet aikaan kymmenien miljoonien tappioita, savuavia raunioita, konkursseja ja paljon muuta pahaa. Suun piekseminen, valehtelu, juonittelu tms. on näiden ydinosaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä minäkin ihmettelen. Kyseiset henkilöt ovat saaneet aikaan kymmenien miljoonien tappioita, savuavia raunioita, konkursseja ja paljon muuta pahaa. Suun piekseminen, valehtelu, juonittelu tms. on näiden ydinosaamista.

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!

        "Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!"
        On sinullakin jäänyt jokin bitti poikittain aivoissasi, kun tuota hurmoshenkeäsi vuodesta toiseen pakkomielteenomaisesti toistat, hakisit jostakin apua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Onnibus on YLISTETTY liikennöitsijä!"
        On sinullakin jäänyt jokin bitti poikittain aivoissasi, kun tuota hurmoshenkeäsi vuodesta toiseen pakkomielteenomaisesti toistat, hakisit jostakin apua.

        Tuntuu olevan, että kun argumentit loppuvat, niin muuta eivät keksi kuin tuon kulahtaneen valheen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken saivartelun, hiustehalkomisen ja hämmennysyritysten keskellä on hyvä pitää keskeinen totuus kirkkaana mielessä: Pekka Lauri = alan aivot.

        "Kaiken saivartelun, hiustehalkomisen ja hämmennysyritysten keskellä on hyvä pitää keskeinen totuus kirkkaana mielessä: Pekka + Lauri = alan aivot."

        Eiköhän Lauri antanut kaiken antamisen arvoisen alalle, kun sai kengän kuvan ahteriinsa, ja poistui kuvioista.
        Pekka taasen on yritellyt kaikenlaista, missään oikein onnistumatta.
        Saas nähdä miten tuo Afrikan valloitus onnistuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kaiken saivartelun, hiustehalkomisen ja hämmennysyritysten keskellä on hyvä pitää keskeinen totuus kirkkaana mielessä: Pekka Lauri = alan aivot."

        Eiköhän Lauri antanut kaiken antamisen arvoisen alalle, kun sai kengän kuvan ahteriinsa, ja poistui kuvioista.
        Pekka taasen on yritellyt kaikenlaista, missään oikein onnistumatta.
        Saas nähdä miten tuo Afrikan valloitus onnistuu.

        "Miten siis pääsee paroniksi. Onko se jokin vapaamuurareita vastaava kerho?"

        Ei varmaankaan, koska vapaamuurarit ovat luonnollisia henkilöitä, paronit ovat oikeushenkilöitä, osakeyhtiöitä, joista joillekin on markkinaoikeus tuominnut seuraamusmaksun kartellista, joka näin todistaa, että paronit eivät ole luonnollisia henkilöitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miten siis pääsee paroniksi. Onko se jokin vapaamuurareita vastaava kerho?"

        Ei varmaankaan, koska vapaamuurarit ovat luonnollisia henkilöitä, paronit ovat oikeushenkilöitä, osakeyhtiöitä, joista joillekin on markkinaoikeus tuominnut seuraamusmaksun kartellista, joka näin todistaa, että paronit eivät ole luonnollisia henkilöitä.

        Edelleenkään ei selvinnyt, miksi jotkut yritykset luokitellaan ns. parooneiksi, mutta toisia taas ei. Mikä on siisjakokriteeri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään ei selvinnyt, miksi jotkut yritykset luokitellaan ns. parooneiksi, mutta toisia taas ei. Mikä on siisjakokriteeri?

        No ne liikennöitsijät, jotka eivät uskoneet Tamponipoikien höpöpuheita, on leimattu paroneiksi.
        Nämä ns. paronit ovat edelleen linja-autobisneksessä, mutta punapöksyt ovat jo lähteneet/lähetetty muihin hommiin, koska katetta suurille sanoille löytynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään ei selvinnyt, miksi jotkut yritykset luokitellaan ns. parooneiksi, mutta toisia taas ei. Mikä on siisjakokriteeri?

        Lauri armahti Antin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lauri armahti Antin

        Antti armahti Laurin pelastamalla hänet suurelta nöyryytykseltä kahteenkin kertaan. Ensimmäinen kerta oli Jyväskylän surullisen kuuluisa paikallisliikennefarssi ja toinen kerta oli Onnibussin ostaminen kun punapöksyjen luotto ja rahat olivat lopussa. Antti vielä suuressa laupeudessaan antoi Laurille mahdollisuuden ja työllisti hänet ennakkoluuloista huolimatta. Mitä tekikään Lauri? Hän hoiti työnsä siten, että Antille aiheutui kymmenien miljoonien tappiot ja lopuksi Antin yrityksen ajautuminen muiden huomaan. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että kiittämättömyys todella on maailman palkka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antti armahti Laurin pelastamalla hänet suurelta nöyryytykseltä kahteenkin kertaan. Ensimmäinen kerta oli Jyväskylän surullisen kuuluisa paikallisliikennefarssi ja toinen kerta oli Onnibussin ostaminen kun punapöksyjen luotto ja rahat olivat lopussa. Antti vielä suuressa laupeudessaan antoi Laurille mahdollisuuden ja työllisti hänet ennakkoluuloista huolimatta. Mitä tekikään Lauri? Hän hoiti työnsä siten, että Antille aiheutui kymmenien miljoonien tappiot ja lopuksi Antin yrityksen ajautuminen muiden huomaan. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että kiittämättömyys todella on maailman palkka.

        KA myytiin CapManille käyttövoimasiirtymän vuoksi.

        Jyväskylässä pelastettiin Jyväskylän Liikenne, siksi KA osti Onnibussin voittaman liikenteen eikä tietenkään Helkeen ja Mötön pelastamiseksi.

        Souter osti sitten Onnibussin koska oli nähnyt sen perustajien kyvyt. Koiviston Autolle Onnibus myytiin armosta, kun Helke oli armahtanut Norrlinin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antti armahti Laurin pelastamalla hänet suurelta nöyryytykseltä kahteenkin kertaan. Ensimmäinen kerta oli Jyväskylän surullisen kuuluisa paikallisliikennefarssi ja toinen kerta oli Onnibussin ostaminen kun punapöksyjen luotto ja rahat olivat lopussa. Antti vielä suuressa laupeudessaan antoi Laurille mahdollisuuden ja työllisti hänet ennakkoluuloista huolimatta. Mitä tekikään Lauri? Hän hoiti työnsä siten, että Antille aiheutui kymmenien miljoonien tappiot ja lopuksi Antin yrityksen ajautuminen muiden huomaan. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että kiittämättömyys todella on maailman palkka.

        Nyt oli veikeitä selityksiä! Souter huomasi aika pian punapöksyjen kyvyt ja onnistui luikahtamaan pakoon.
        Tamponipoikien mielestä asia meni siis näin: Antti tuli polvillaan anomaan armoa Lauri I Suurelta ja Suurin Armo lankesi Antin ylle ja Suurin Kaikista antoi Antille sitten luvan ostaa YLISTETTY Onnibus.
        Oi perkele, että kyllä mielikuvitus laukkaa iloisesti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KA myytiin CapManille käyttövoimasiirtymän vuoksi.

        Jyväskylässä pelastettiin Jyväskylän Liikenne, siksi KA osti Onnibussin voittaman liikenteen eikä tietenkään Helkeen ja Mötön pelastamiseksi.

        Souter osti sitten Onnibussin koska oli nähnyt sen perustajien kyvyt. Koiviston Autolle Onnibus myytiin armosta, kun Helke oli armahtanut Norrlinin.

        Eli tilinpäätöksiin saa vielä uuden kikan koronakorjauksen lisäksi, käyttövoimasiirtymäkorjaus. Nerokasta!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe