Miksi Marcus Grönholm puhuu "rallienglantia", vaikka hän on suomenruotsalainen?

Anonyymi-ap

Eikös hänen pitäisi kaiken järjen mukaan puhua parempaa englantia, koska ruotsi on englannin läheinen sukulaiskieli?

20

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei se kyllä oo. Kaukana ovat sukulaisista

• Anonyymi

😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

🍒 ­­­N­y­­­m­­f­­o­­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Ei aavistustakaan, koska en tunne häntä. Pitäisikö kysyä häneltä itseltään?

• Anonyymi

Ruotsin läheisimmät sukulaiskielet ovat muut pohjoisgermaaniset eli skandinaaviset kielet tanska, norja, islanti ja fääri
      Englanti on kaukana ruotsinkielestä .

• Anonyymi

Englanti kuuluu indoeurooppalaisen kielikunnan germaanisten kielten läntiseen haaraan. Samaan haaraan kuuluvat nykykielistä muun muassa skotti, friisi, saksa, hollanti ja afrikaans

• Anonyymi

Voi kauhiaa. Puhuuhan englantilaisetkin ihan pas.aa Suomea. Ja ruotsalaiset vieläkin huonompaa Suomea.

• Anonyymi

Suomen kieli ja englannin kieli pn vakio Rallikansankieli,ei edes Ruotsalainen ralliautoilija puhu omaa kieltä mm-rallikisoissa!ku ei sitä kuukaan ymmärrä!

• Anonyymi

On siinä taas aloittajalla vaikea ongelma. Ei varmaan pää kestä elämää.

• Anonyymi

Joo pienet on ongelmat..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo pienet on ongelmat..

Pienet on eräät muutkin kun ongelmat.

• Anonyymi

Marcus Grönholm ja Harri Rovaperä ajavat samassa rallissa. Ei riitä Grönholmin aika managerin hommiin.

• Anonyymi

Grönholm on (ex-)rallikuski, joten totta kai hänen pitääkin puhua rallienglantia. Katu-uskottavuus nimittäin.

• Anonyymi

Ei ole mikään ex kun ajaa vieläkin Rovaperän kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään ex kun ajaa vieläkin Rovaperän kanssa!

Ex ammattilainen palikka!

• Anonyymi

No siksi, koska se kuitenkin on suomalainen, ja suomalaiset puhuvat yli 90 prosenttisesti rallienglantia, koska eivät ole natiiveja englanninpuhujia.

• Anonyymi

Ruotsin kieli pohjautuu Saksan kieleen.

• Anonyymi

Eihän englantilaiset puhu hyvää suomea..mix meidän pitäis

• Anonyymi

Suomenruotsi on suomalaisella aksentilla puhuttavaa ruotsia, joten on ihan loogista, että sitä äidinkielenään puhuvilla on myös englannin aksentti suomalainen. Myös ruotsalaisilla on oma, riikinruotsalainen aksenttinsa.

• Anonyymi

Eikö oo muuta mietittävää🤣🤣

• Anonyymi

On muutakin mietittävää. "Kuka varasti nuotit'?

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2879
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      367
      2037
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1767
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      37
      1722
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1411
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      328
      955
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe