Joka ikinen

Anonyymi-ap

koiran ulkoiluttaja on potentiaalinen lähelle tunkeutuja! Ette ole pystyneet kertomaan mitään uuttaa viiteen vuoteen, joten arvatkaapa kuinka paljon ns. esitykseb näkeminen missä tahansa saa aikaan ahdistavia tunteita! Siitä on kauan kun viimeksi olen sanonut rumasti päin naamaa, mutta nyt tuntuu siltä että tietylle henkilölle tulen sen tekemään kaikkien niiden menetettyjen hyvien vuosien takia!

5

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Muista että se oli sinun oma syysi kun et pystynyt suutasi avaamaan jo vuosia sitten. Sinut olen poistanut mahdollisena kaverina jo melkein viisi vuotat sitten. Kun tässä talossa showesitykset alkoivat se oli sillä selvä. Siitä lähtien inho tiettyä henkilöä kohtaan on päivä päivältä vain syventynyt ja tulee syvenemään jos show yhä jatkuu!

    • Anonyymi

      Vaihdan aina kadun toiselle puolelle jos näen koiranulkoiluttajan tulevan vastaa samalla jalkakäytävällä!

      • Anonyymi

        Ajattelet vain omaa elämääsi, mutta et yhtään tunnu ymmärtävän sitä mitä minä elämältäni haluan ja sellainen ajattelutapa on itsekkään vain omaa etua ajattelevan tapa ajatella! Hyi olkoon! Siellä ensimmäisen oman asunnon alueella aloit jo stalkkaamisen, vaikka en vielä tiennyt kuka olit, en tunnistanut sinua! Stalkkaaminen aiheuttaa kauan kestävää pahaa oloa ja siksi joka ikinen joka on pituudeltaan stalkkerin pituinen saa aikaan ahdistusreaktion!


      • Anonyymi

        No sun kans mulla ei ainakaan ois sit mitään ongelmaa, kun sunnuntai-iltaisin esim tulee ulkoilutettua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelet vain omaa elämääsi, mutta et yhtään tunnu ymmärtävän sitä mitä minä elämältäni haluan ja sellainen ajattelutapa on itsekkään vain omaa etua ajattelevan tapa ajatella! Hyi olkoon! Siellä ensimmäisen oman asunnon alueella aloit jo stalkkaamisen, vaikka en vielä tiennyt kuka olit, en tunnistanut sinua! Stalkkaaminen aiheuttaa kauan kestävää pahaa oloa ja siksi joka ikinen joka on pituudeltaan stalkkerin pituinen saa aikaan ahdistusreaktion!

        Onko sulla ollu mies sit tää sama tunne joka alueella?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      219
      1871
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      67
      1689
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      68
      1485
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1179
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1090
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1065
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1046
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      2
      970
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      940
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      871
    Aihe