Oletko sitten koskaan ollut

Anonyymi-ap

Kiinnostunut minusta mies?

52

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka sinä olet? Et kai halua että vastaan kuin hänelle ja valehtelen sinulle?

      • Anonyymi

        Eli et ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole ollut.

        En tiedä oletko hän. Et varmaan ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oletko hän. Et varmaan ole.

        Ei ollut sinun hän -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sinun hän -sivusta

        Tuo ei ole asiallista. Et ole sinä sen enempää kuin hänkään. Minä kirjoitin nyt tuolle aloittajalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ole asiallista. Et ole sinä sen enempää kuin hänkään. Minä kirjoitin nyt tuolle aloittajalle.

        Sinä et ole sen enempää hän kuin minäkään enkä minä ole sen enempää sinä kuin hän minä...eiku..mitensenytmeni. 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole sen enempää hän kuin minäkään enkä minä ole sen enempää sinä kuin hän minä...eiku..mitensenytmeni. 🥴

        Kunhan ylläpidät mies tolvanoille näitä pitkiä feikkivuoropuheluita yllä


      • Anonyymi

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        😍 ­N­­­y­­m­f­­­o­m­a­­­a­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😍😋😍😋😍😋😍😋

        ❤️ ­N­­­y­m­­f­o­m­­­a­­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi kysyt, olen.

      • Anonyymi

        En kysykään. Luotan sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kysykään. Luotan sinuun.

        Et ole aloittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole aloittaja.

        En tietenkään koska en kysy noin. Luotan häneen.


    • Anonyymi

      Riippuu kuka olet.

    • Anonyymi

      Miksi oletat että tunnistaisin ilman mitään tunnisteita. TroIIaatko sinä?

      • Anonyymi

        En trollaa. En tykkää laittaa tunnisteita kun niillä aletaan sitten trollaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En trollaa. En tykkää laittaa tunnisteita kun niillä aletaan sitten trollaamaan.

        Mutta kukaan ei voi näin vastata tosissaan sinulle. Leikkimiseltä tuo tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta kukaan ei voi näin vastata tosissaan sinulle. Leikkimiseltä tuo tuntuu.

        Kannattaako sitä iso mies sekottaa omaa päätään provoilevan miehen takia


    • Anonyymi

      Ei mun tarvi tätä kysyä. Eikä toivottavasti hänen miehenkään.

      • Anonyymi

        Minun mielestä kaikkien ikäväpalstalaisten ois hyvä kysyä tuota. Miksi muuten palstalla olisivat, jos tunteet molemminpuolisia.


      • Anonyymi

        Sinun varsinkin pitäisi kysyä sitä. Vaikutat epätasapainoiselta ja sekavalta aina. sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun varsinkin pitäisi kysyä sitä. Vaikutat epätasapainoiselta ja sekavalta aina. sivu

        Se on jännää kyl mustamaalaaja, että jos et tartu miehen aloitukseen, niin etsit kyllä jonkun muun samaisen hepun kommentin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun mielestä kaikkien ikäväpalstalaisten ois hyvä kysyä tuota. Miksi muuten palstalla olisivat, jos tunteet molemminpuolisia.

        J
        0
        0


    • Anonyymi

      Jos juteltiin kasvotustenkin äskettäin niin jep. Muuten ohi.

      • Anonyymi

        Mikä on äskettäin? Kirjoitit tuon maanantaina. Milloin juttelitte?


    • Anonyymi

      Kyllä olen vieläkin

    • Anonyymi

      Olenhan minä mutta se kaikkoaa aina kun rupeat pahalle päälle

    • Anonyymi

      Ei en ole kiinnostunut saman sukupuolen edustajista. Helvetin tylsiä elukoita

    • Anonyymi

      Olen tietysti aina silloin kunnet hermostu

    • Anonyymi

      Onko nainen mielessä, on. Onko se mielessä olo terveellistä pitemmän päälle, ei.

      • Anonyymi

        TOTTA turiset.


      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä sä oikein puhut?


      • Anonyymi

        Hyvä idea ottaa vierelle, on. Sivusta


    • Anonyymi

      Ei tarvinne toistaa sama kaava on loppuun asti. Mikään ei muutu.

    • Anonyymi

      Oma kokema sellainen näissä, hyvin voinut alussa olla kiinnostunut, ehkä liikaakin, mut sitten nostaa päätään se epäilijä, joka epäilee vähän kaikkea ympärillä vaikuttavia tekijöitä, onko minusta mihinkään sellaiseen, olenko riittävä toiselle?

      Onko toinen riittävä minulle ja pahoitanko toisen mielen, jollei tunnukaan hyvältä yhdessä olo? Ymmärtääkö toinen minua oikein vai alkaako mustamaalaamaan minua, kun en ollutkaan sellainen kuin oletti minun olevan? Olettamukset yleensä epävarmoissa tilanteissa vähemmän hyvään uskovia.

      Naiset osaavat olla pahoja, jos pettyvät odotuksiinsa. Nämä voivat olla syitä, miksi uskallus puuttuu ja kiinnostuskaan ei näy ulospäin niin kuin toinen haluaa? Epävarmuus ja epätoivo ei lähennä ihmisiä. Samoin uskon ja luottamuksen puute. Ikävät kokemukset jää muistiin.

      • Anonyymi

        Sä et ymmärrä toisia ihmisiä lainkaan ton perusteella. Se kusee kyllä kaikki hommat voin sanoa jo etukäteen. Ei siksi että se olisi ongelma, vaan koska toi on sellainen asia joka itsessään tulee kusemaan koko asian. Miksi muuten ajattelet että nainen alkaisi mustamaalaamaan jos pettyy suhun?! Itse voisit toimia noin?!


    • Anonyymi

      Valehtelisin jos väittäisin ettet sä kiinnosta mua ollenkaan. Valehtelisin jos väittäisin mun mielenterveyden olevan enää tätä nykyä kunnossakaan 🥁

      • Anonyymi

        Mikäs sulla on? Etkö sä elä normaalissa elämässä? Ainiin, en tiedä mitään eikä mikään olen mulle todellista. Mutta yleisesti, jos elät normaalissa elämässä sulla on kaikki mahdollisuudet toimia ja olla terve.


    • Anonyymi

      Tuskin oikeasti on koskaan ollut

      • Anonyymi

        Tai mikä tarkoitus sillä on ollut jos on ollut kiinnostunut ei ainakaan hyvä


      • Anonyymi

        Sitä sun kannattaa toitottaa tälle naisena esiintyvälle äijälle ahkerasti, niin on sinullakin joku mikä pitää elämänsyrjässä kiinni


    • Anonyymi

      Jos olet hän niin veikkaisin sun jo tietävän vastauksen tohon kysymykseen, mutta ihan vaan selvennykseksi...
      Olin, oon, ja tuun olemaan vielä pitkän aikaa, vaikka ajaisitkin mut pois.
      Sä oot nainen kaunis, ainutlaatuinen, ja sanoinkuvaamattoman upea, muista se AINA.

      Suhun retkahtanut onneton pikku apina.

      • Anonyymi

        En oo ajamassa pois. Jos olet hän. Hymyilit niin leveesti vaikka mulla oli huono päivä. Sait paremmaksi päivän hyvin nopeesti, jännä vaikutus sulla muhun. En oo kokenu ennen tällasta. Vähän pelottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oo ajamassa pois. Jos olet hän. Hymyilit niin leveesti vaikka mulla oli huono päivä. Sait paremmaksi päivän hyvin nopeesti, jännä vaikutus sulla muhun. En oo kokenu ennen tällasta. Vähän pelottavaa.

        Miks en nää sua enää? Äsken kävin ennen töitä mutta en nähnyt sua :(


    • Anonyymi

      Älä viitsi kysellä. Asia selviää muutenkin, toista kautta.

    • Anonyymi

      Kuka hullua haluaa

      • Anonyymi

        Oliko sinulla jo jokin tiukempi analyysi tästä naisena esiintyvästä äijästä? Tämä on jo vähän tylsähköä vaikuttamistyötä🥱


    • Anonyymi

      Kuka sairasta haluaa, ei hullua, mutta Suomessa hoidetaan sairaita kuin hulluja, joten, elämäni tilanne on nyt tämä, Suomessa on yksinkertaisesti sanottuna, täysin onneton ja alueellinen skitsofrenian hoito, jota lääke, tehtaat ja lääkärit sanelevat täysin, Avoin Dialogi, länsi, keroputaan kuuluisasta mallista, ei olla kuultu Suomessa sanaakaan, N

    • Anonyymi

      En ole koskaan ollut kiinnostunut.

    • Anonyymi

      En enää hutsu!

    • Anonyymi

      Kyllä sen itse aina tietää onko joku kiinnostunut vai ei. Mitä siis itse luulet?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2803
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      73
      2576
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2121
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1449
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1413
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe