Mulla on tosi kova ikävä

Anonyymi-ap

Harmi kun et enää taida käydä täällä.

67

1153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa ajattelen söpöstä sinisilmäisestä miehestä

      • Anonyymi

        Minä ikävöin ihanaa M-naista. ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ikävöin ihanaa M-naista. ❤

        Niin minäkin. Eli meitä on jo kaksi sinisilmäistä miestä jonossa m-naisen ovella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin. Eli meitä on jo kaksi sinisilmäistä miestä jonossa m-naisen ovella.

        Niin minäkin...😪siispä jo kolme meitä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin...😪siispä jo kolme meitä..

        Mutta ei hän minusta halua mitään...vain sen 7 kuukautta...ja minä vaikka loppuelämän..


      • Anonyymi

        Minä Sinisilmäisestä naisesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei hän minusta halua mitään...vain sen 7 kuukautta...ja minä vaikka loppuelämän..

        Siis 7kk oot ollu ihastunu vai mihin toi aika liittyy? Ajallisesti täsmää. Laita mulle viestii, mut et taida uskaltaa.. ei oo sun numeoo ku hävis. Kinkkinen tilanne ja mulla vois olla joku oma fanikerho. Liikaa ihailijoita, ku haluu sen yhden joka vieny mun♥️ -m-nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis 7kk oot ollu ihastunu vai mihin toi aika liittyy? Ajallisesti täsmää. Laita mulle viestii, mut et taida uskaltaa.. ei oo sun numeoo ku hävis. Kinkkinen tilanne ja mulla vois olla joku oma fanikerho. Liikaa ihailijoita, ku haluu sen yhden joka vieny mun♥️ -m-nainen

        No hänellä on mun numero kuitenkin, eli ohi meni...


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        🍑 ­N­­y­­­m­f­­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😋 ­N­­­y­­­m­f­­o­m­­a­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Sinun takia voisin sinne tulla jos olisin varma, että oikeasti haluaisit minut sinne.

      • Anonyymi

        Kenen takia Minne ja kuka?


    • Anonyymi

      Sivusta.En halua asuntooni ketään.Minä tutustun joko yleisillä paikoilla tai toisen kotona ekaa kertaa olipa suhde ystävyys suhde tai muu.

      • Anonyymi

        Nämä julkiset paikat, kuten kauppakeskukset on kuulemma hyviä kohtaamispaikkoja tai ainakin monen eläkeläisen tai teinin mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nämä julkiset paikat, kuten kauppakeskukset on kuulemma hyviä kohtaamispaikkoja tai ainakin monen eläkeläisen tai teinin mielestä

        Terveyskeskus on myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terveyskeskus on myös.

        Näin on. Siinä voi vaihtaa terveystiedot ja esitellä vaikka suonikohjuja ja liikavarpaita.


    • Anonyymi

      Hän saa tulla luokseni jos vain uskaltaa! Keitän kahvit jne

      • Anonyymi

        Hyvä idea tarjota kahvit!


    • Anonyymi

      Tää vaan rikkoo.

      • Anonyymi

        Rikkoo niin niitä ketkä ei saa vastauksia.
        Portot ne vaan porskuttaa.


    • Anonyymi

      Ehkä kannattaa kuitenkin tosi elämässä yrittää kohdata. Toki täällä voi aina purkaa tunteita ja haaveilla. Sekin on ihan sallittua ja jopa hyväksi ihmismielelle toisinaan. Kaikkea hyvää!

      • Anonyymi

        Joo,Tosiaan rohkeasti vaan.Hyvää avioliittoa ei voi sotkea ulkopuolelta vaikka olisi millainen Casanova yrittämässä.....eli sen piikkiin ei kannata laittaa pelkuruuttaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,Tosiaan rohkeasti vaan.Hyvää avioliittoa ei voi sotkea ulkopuolelta vaikka olisi millainen Casanova yrittämässä.....eli sen piikkiin ei kannata laittaa pelkuruuttaan.

        Ok. No, tietysti avioliittoja ja perheitä ei kannata mennä hajottamaan. Kyllä varmaan ihan hyviäkin avioliittoja ihmiset ovat sotkeneet. Sotkeehan ihmiset muitakin hyviä asioita maailmassa.

        Seurusteluvaiheessa tietysti vo asiallisesti pistää pelin poikki, jos huomaa, ettei toimi pitemmän päälle.

        Voi hyvin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No, tietysti avioliittoja ja perheitä ei kannata mennä hajottamaan. Kyllä varmaan ihan hyviäkin avioliittoja ihmiset ovat sotkeneet. Sotkeehan ihmiset muitakin hyviä asioita maailmassa.

        Seurusteluvaiheessa tietysti vo asiallisesti pistää pelin poikki, jos huomaa, ettei toimi pitemmän päälle.

        Voi hyvin!

        Tarkoitin et jos käy pelkästään tunnustaan avioliitossa ta avoliitossa olevalle olevansa rakastunut siihen niin ei se hyvää suhdetta kaada viel.Eikös tässä ollut kyse siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,Tosiaan rohkeasti vaan.Hyvää avioliittoa ei voi sotkea ulkopuolelta vaikka olisi millainen Casanova yrittämässä.....eli sen piikkiin ei kannata laittaa pelkuruuttaan.

        Kerro ätmi sama juttu, mutta ns hitaammin, koska..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. No, tietysti avioliittoja ja perheitä ei kannata mennä hajottamaan. Kyllä varmaan ihan hyviäkin avioliittoja ihmiset ovat sotkeneet. Sotkeehan ihmiset muitakin hyviä asioita maailmassa.

        Seurusteluvaiheessa tietysti vo asiallisesti pistää pelin poikki, jos huomaa, ettei toimi pitemmän päälle.

        Voi hyvin!

        ” Seurusteluvaiheessa tietysti vo asiallisesti pistää pelin poikki, jos huomaa, ettei toimi pitemmän päälle.” Niin tai ylipäätää 👍😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin et jos käy pelkästään tunnustaan avioliitossa ta avoliitossa olevalle olevansa rakastunut siihen niin ei se hyvää suhdetta kaada viel.Eikös tässä ollut kyse siitä?

        Ok. No, puhuminen ja tunnustaminen ei vielä hajota mitään. Olet oikeassa. Harva varmaan kuitenkaan tuollaista tunnustaa, jos toinen varattu ja haluaa olla siksi hienotunteinen.


    • Anonyymi

      DAM!Mutta ainahan voi kiusata muita💞💕❤️💓💗💖💝💘💋💣💥

    • Anonyymi

      Se vasta ikävää on kun en näe sua enää siellä.
      Naiselle

    • Anonyymi

      Ei kosketa

    • Anonyymi

      Olit näköjään jo herännyt🤭

      • Anonyymi

        Nallen vierestäkö heräsit ???


    • Anonyymi

      Harvoin sä mut täällä tunnistat.

      • Anonyymi

        Totta. Yhden viestin voisin 67% varmuudella omia ja tästäkin on jo puoli vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Yhden viestin voisin 67% varmuudella omia ja tästäkin on jo puoli vuotta.

        Tälläiset olis kiva jos nostettaisiin niitä mitkä on ollut tunnistavinaan.
        Puolisen vuotta sitte oli paljonkin sellaisia kommentteja joita oisi voinut omia sekä tunnistaa mutta en uskonut niihin..
        Jostain kummallisesta/tietystä syystä. 🥺
        Senkin jälkeen kyllä on ollut siellä täällä joskus jotain..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tälläiset olis kiva jos nostettaisiin niitä mitkä on ollut tunnistavinaan.
        Puolisen vuotta sitte oli paljonkin sellaisia kommentteja joita oisi voinut omia sekä tunnistaa mutta en uskonut niihin..
        Jostain kummallisesta/tietystä syystä. 🥺
        Senkin jälkeen kyllä on ollut siellä täällä joskus jotain..

        Mä en löydä sitä aloitusta enää, enkä oikeen kunnolla muista mitä siinä luki. Jotain työstressistä ja muusta ja miten se vaikutti hänen käytökseen. Se oli suloinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en löydä sitä aloitusta enää, enkä oikeen kunnolla muista mitä siinä luki. Jotain työstressistä ja muusta ja miten se vaikutti hänen käytökseen. Se oli suloinen kommentti.

        Voi Katin kontit ei näi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en löydä sitä aloitusta enää, enkä oikeen kunnolla muista mitä siinä luki. Jotain työstressistä ja muusta ja miten se vaikutti hänen käytökseen. Se oli suloinen kommentti.

        Niin että oisko tullu ns järkiin sun muuta…🙄 juupa juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en löydä sitä aloitusta enää, enkä oikeen kunnolla muista mitä siinä luki. Jotain työstressistä ja muusta ja miten se vaikutti hänen käytökseen. Se oli suloinen kommentti.

        Oliko se missä puhuttiin pelttareiden käytöstä ja melusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se missä puhuttiin pelttareiden käytöstä ja melusta?

        Jatkan.Laitan nyt nukkuun kun on aikainen herätys ,arki puskee päälle.Saa nähä tarviiko nastoja huomenna.öitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin että oisko tullu ns järkiin sun muuta…🙄 juupa juu

        Voi tietty ollakin 😅 en tiedä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko se missä puhuttiin pelttareiden käytöstä ja melusta?

        Ei mitään tollasta ollut siinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä en löydä sitä aloitusta enää, enkä oikeen kunnolla muista mitä siinä luki. Jotain työstressistä ja muusta ja miten se vaikutti hänen käytökseen. Se oli suloinen kommentti.

        Oho, se oli varmaan minun kommentti. Tunnistan tuon. Täysin sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, se oli varmaan minun kommentti. Tunnistan tuon. Täysin sivusta.

        Niin niin. Ihan varmasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, se oli varmaan minun kommentti. Tunnistan tuon. Täysin sivusta.

        Kenelle kirjoitit sillon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan.Laitan nyt nukkuun kun on aikainen herätys ,arki puskee päälle.Saa nähä tarviiko nastoja huomenna.öitä

        Nallen viereenkö laittaudut?


    • Minä ainakin käyn.😅

    • Anonyymi

      Kellot käy ja kukkuu kyllä.. 🐦

    • Anonyymi

      Mitä väliä sillä on käynkö täällä vai en? Ota joku muu ja kuvittele minuksi. Ehkä itsekin löydän jonkun toisen jostain.

    • Anonyymi

      Olin lomalla en käynyt täällä itsehän sinä suutuit en minä onneksi olkoon vaan kun taas mokasit et opi ikinä olemaan

    • Anonyymi

      olen kuka olen, ehkä polkuni tuo uusia juttuja ja löydän luvatun rahalaatikon. nyt yritän saada tehtyä yhden jutun loppuun, toivottavasti jo saisi. häiriköintiä ja ajatukset ei kulje, viimeiset 4 - 12 kk "hakattu" armottomasti. vielä selkeä olo, mutta kun saan tuon yhden jutun tehtyä niin haen saikkua. kesällä oli lomaa mutta "hakkasivat koko loman ja kiusasivat". noiyatempit auttoi ja löytyi onneksi rahalle polkuja, toivottavasti en oo myöhässä. en tiedä kestänkö sitä, voi olla että en. mutta vielä aikaa on.

    • Anonyymi

      mutta sitten on yksi arkku lisää, ei tässä maassa tunnu missään. arkkupinot kasvaa, ja joukossa lapsia ja nuoria. ei sääliä haeta mutta nyt on vaan pakko keskittyä rahaan ja tulevaan ja poistettava väkisin noita jotka elämäämme ja rahojamme syö. kunnolla riesaksi ja helvetiksi asti olleet. Jumalan sanoma:" vapauttakas orjat ja olkaa ketä olette". niin se menee, ja ksilota srkuilta ei silti vältytä.

    • Anonyymi

      Käynhän minä koska tulet jutulle livenä niinhän sanoin etten ota enään yhteyttä saat tulla naamatusten juttelemaan

      • Anonyymi

        Ja sinä vaan odotat palvelua pistämättä itte tikkua ristiin. Huhhu


    • Anonyymi

      Käyn aina välillä. Ikävä miestä vanhaa ja mukavaa ❤️

      • Anonyymi

        Kuinka vanhaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanhaa?

        Itseäni vähän vanhempaa, ihan vähän vaan. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itseäni vähän vanhempaa, ihan vähän vaan. .

        Okei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei.

        Minkä ikäinen pitäisi naisen olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen pitäisi naisen olla?

        Minua nuorempi on. Kunhan täällä kulutan aikaa, ei hän täällä ole, enkä ikinä tule saamaan tunteisiini vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua nuorempi on. Kunhan täällä kulutan aikaa, ei hän täällä ole, enkä ikinä tule saamaan tunteisiini vastakaikua.

        Ok. No tässä olikin kyse vanhemmista ihmisistä jo. Enkä usko että tällä palstalla kumpikaan kauaa jaksaa viihtyä.
        Eikä tule vastakaikua tännekään 🥴


    • Anonyymi

      Mikähän paikka kyseessä,missä kaupungissa?

    • Anonyymi

      Välillä käynyt.

    • Anonyymi

      Käyn minä silloin kun en ole kuullut tai nähnyt häntä vähään aikaan. Pakko saada "sanottua" jonnekin nämä tunteet.

    • Anonyymi

      Käy hänen luona jos ikävä on.

    • Anonyymi

      Käyn joskus hänen vuoksi täällä, mutta en tiedä onko käynyt 💙

    • Anonyymi

      Koskaan en ole käynyt.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 151
      4305
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3904
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2671
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1531
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe