Paljonko teille jää käteen kuussa ylimääräistä kaikkien kulujen jälkeen?
Kuinka paljon teille jää käteen kuussa
11
425
Vastaukset
- Anonyymi
-500e. Eli ulosottoon menee kohta. Vuoden aikana mennyt 6000e miinukselle. Kiitos hallitukselle
- Anonyymi
Kolme-neljä vuotta sitten jäi 7000e ylimääräistä vuodessa kaikkien lainojen ym. kulujen jälkeen. Nyt ei yhtään, kun kaikki on kallistunut.
- Anonyymi
Minulle jää 1000e kk käteen kaikkien kulujen jälkeen. Vaimo kaupan kassa. Hänellä menee kaikki mitä tulee. Kolmikymppisiä ollaan talo ja autot eikä euroakaan enää velkaa. Itse yötyö turvallisuusala. Pääomatuloja on ja osinkoja. Muuten jäisi miinukselle ja reippaasti.
- Anonyymi
Kolme tonnia jää kumpaankin käteen. Vaimo vetää isoa tiliä vaan minä se vaan tapan kärpäsiä.
- Anonyymi
Autot vaihtuu uusiin 2v välein. 2 ulkomaan matkaa vuodessa. Noin 5000e jää yhteensä kulujen jälkeen vuosittain. T. Inssipariskunta
- Anonyymi
Työllä ei ole tarkoitus tulla toimeen. Näin sanoo moni yli 200te vuodessa tienaavat.
- Anonyymi
Liikaa ei kannata tienata ettei menetä korvauksia😂
- Anonyymi
Minulla jää käteen palkasta 20000e kk. Menot kuukaudessa 5000e. Pärjäisin kyllä tonnillakin kuussa. Haluaa kuluttaa, kun rahaa on. Säästöön jää vuodessa noin 180te. Poikamiehenä elelen. Ei ole koskaan ollut naista. Ei ole aikaa sellaiseen. Elämä kuitenkin jo ehtoo. puolella. Ikääkin jo 37v.
- Anonyymi
Toiset tienaa. Minunkin yksi entinen luokkatoveri tienaa Spondalla yli 300te vuosi ja nelikymppinen kaveri. Koulussa kaveri oli keskiverto. Hänen tavoitteenaan oli jo lukiossa tehdä rahaa ja kunnolla. Siinä hän onkin onnistunut.
- Anonyymi
Pari tonnia kuussa kaikkien kulujen jälkeen.
- Anonyymi
Mikä kyselykausi meneillään opinnoissa kausi on 3-5 vuotiailla onko kukaan aikuistunut?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197