Miksi olen kiinnostunut

Anonyymi-ap

Olin jo ihan lapsena kiinnostunut kakuista, en tiedä miksi ajattelin niitä niin paljon ja halusin nähdä niitä. Näin jollakin paljaspäisen kalun enkä ymmärtänyt miksi se näytti sellaiselta. Muistan kun kerran olimme hiihtämässä vähän vanhemman naapurin pojan kanssa, kerroin hänelle haaveestani että olisipa paikka jossa kesällä ihmiset olisi alasti ja heitä voisi katsella. Silloin mielessäni oli lause joka takertui kurkkuuni ja en saanut sanottua sitä, olisin halunnut sanoa kavereilleni että haluaisin olla alasti hänen kanssa joissain. Halusin nähdä hänen kalunnsa ja koskea siihen. Olen koko elämäni ollut hetero jolla yhä on kiinnostus miehen kaluun. Minusta kalu on yhtä kiinnostava kuin alaston nainen. Onko tämä kiinnostus ihan normaalin miehen ajattelua. Voisin kuvata tätä asiaa tavalla että menen pimeään huoneeseen nurkkaan ja kuiskaa juuri ja juuri kuuluvasti: rakastan mulkkua. Eihän kukaan kuullut sitä😦

5

406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sanoisin että olet bi seksuaalinen , ei sitä tarvitse hävetä , itsekin olen kiinnostunut kulleista ,kun löytäisi luotettava kaveri niin olisi mukava imeä
      kullia ja saada spermat suuhun.
      M 64 CD 💃

• Anonyymi

Niin minäkin haluaisin saada.
        Terveisin,
        Aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin saada.
        Terveisin,
        Aloittaja

Tule turkuun niin saat

• Anonyymi

H­­e­i! Ku­­ts­­um­me sinu­­t kä­­ymään u­udess­­a cha­­­tis­­­sa! Mei­­­tä on yl­­i mil­jo­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/G3x0Y7

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 K­­u­­­u­­m­­a­­­t­ ­t­­­y­­t­ö­­t­ ­o­­d­­­o­­t­­t­­a­­­v­­­­­a­­t­­­ ­­s­­­i­­­n­­­u­a­ -> https://us4.fun/kissgirl?18342749

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5950
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3694
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2567
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2100
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1882
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1858
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1646
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1492
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      38
      1431
    Aihe