Elikkäst kyselen vain et kuinka moni on harrastanut peppuseksiä miehen kanssa? Siis niinku mies. Ite oon harrastanut (oon 18v poika) ja en kyllä homo ole. Bi:kään tuskin olen koska miehet innostavat vain seksin takia. Eli kuinka moni ei-homo-miehistä on harrastanut peppuseksiä miehen kanssa?
Miesten välinen peppuseksi
25
15589
Vastaukset
- Nimetön
olen kokeillut sitä. En luokittele itseäni bi:si samasta syystä kuin sinäkin.
Olen saanut itse kalua peppuun. olen pitänyt siitä todella paljon. Toista miestä en ole nainut. Naisia olen nainut peppuun- Jash-82
Olen kerran ollut miehen kanssa ja mieli tekis uudestaankin. Erään tutun kampaaja miehen annoin naida mua ja hyvältä tuntui. Sen jälkeen tehnyt koko ajan vain mieli uudestaan, mutta kumppanini katson tarkoin.
- Innokas kokeilija
Hetero olen, mutta peppuseksi ja suihinotto miehen kanssa kiinnostaisi kokea.
- samanlainen
vain haaveesi, niin minäkin tein muutama vuosi sitten. Ikää minulla oli alotellessa yli 50 vuotta, mutta tuntui kun olisin nuortunut seksihommissa tämän kokemuksen jälkeen vuosia. Olen varma, että vaimokin saa nykyään useammin ja parempaa kuin ennen uudelleen heräämistäni. Ei se ole keltään pois vaikka harrastaa seksiä mielihalujensa mukaisesti. Rohkeutta vain ja haaveet todeksi.
- Never to anus
juttuja "heteroilta". Heh...
- Paul
Joo. Aika hyvii juttui "heteroilta" Ällöttävää
- jontte
eli te sanotte näin olen harrastanut seksiä saman sukupuolen edustajan kanssa (eli olette olleet homoseksuaalisessa kanssakäymisessä toisen ihmisen kanssa) olematta homoseksuaaleja, no voi v****u, herätkääolette puhtaita homoja!!!!
- kokeiltu on
suudella en voisi miehen kanssa, mutta panna ja ottaa voin ihan selvinpäinkin...kivaa se on
- Hetero
Haluaisin kokeilla peppuuni oikeaa kikkeliä ja miksen itsekki panna. Suihin olisi myös kiva ottaa!
Suudella en voisi, ehkä siinä juuri on ero heteroilla ja homoilla. - mies kuitenkin kiinnostaa.
Hetero kirjoitti:
Haluaisin kokeilla peppuuni oikeaa kikkeliä ja miksen itsekki panna. Suihin olisi myös kiva ottaa!
Suudella en voisi, ehkä siinä juuri on ero heteroilla ja homoilla.Kaikkein paree sen on ryhmäseksinä, kaksi miestä ja nainen. Kokemuksesta kerron, nait naista ja miestä, siinä ei 2reijän kohdalla ole mitään eroa. Mies ottaa toiselta mieheltä suihin jopa parmmin kun nainen. Nainen ei tiedä miehen herkkiä, niitä tietää vain toinen mies omasta kehostaan oppimalla tavalla.
Jos nimitys bi-seksuaali pitää mainita, sehän kuvaa vain laajempaa seksuaalisuutta, Heterot on tiukkapipoja ja estoisia seksiin nähden. ;)
Näin kirjoitti 18 v nuori ja kiihkeä. - Never to anus
Hetero kirjoitti:
Suudella en voisi, ehkä siinä juuri on ero heteroilla ja homoilla."hetero". :))))
- Anonyymi00025UUSI
En minäkään suudella. Panna voin ja vanhempi mies runkkaa minuuu
- Hetsku
Homo on sellainen joka haluaa kumppanikseen samaa sukupuolta olevan.
- unto uneksija?
hei "18v minä vain"
Ensinnäkään yksinään 18 vuotias poika ei kiroita näin tällä palstalla.
Sitäpaitsi miestenvälinen peppuseksi on ihan eri kun se että kirjoittaja kirjoittelee mielleyhtymiään ja sitten vastauksia lukiessaan runkkaa salaa ja syyttelee itseään orgasmin jälkeen sairaaksi..
Kun mies levittää pyllyn toiselle miehelle jolla mulkku sykkii jäykkänä ja se mulkku tuupataan pyllyyn sisään ja sitten pian nussitaan oikein kunnolla lantiosta kiinni pitäen, työnnetään joka työnnöllä juurta myöten ja nussitaan niin että pallit lätisee niin siitä on poikasten unimaailmojen pilvilinnat kaukana.
Eli kirjoittele sitten vasta tommosia kun olet muutaman kerran oikein kunnolla mulkkua saanut.
Toki minä nussisin sinua jo hyvin mielelläni sillä 18 vuotias olisi kiva nussittava mutta suomessa ei ole ainuttakaan 18vuotiasta miehenalkua joka avaisi pyllynsä nussittavaksi.
Niitä hommia tehdään vasta aikuisena.
Terv asioiden oikeat laidat herännyt näkemään ja tietämään. Minua on nussittu 30 vuotta ja piste.- kuuskypänen
olen nussinut yli 70-vuotiasta miestä muutaman kerran ja aivan täydeltä laidalta koko varren mitalla sekä päästänyt nesteet sisälle. Kokemus sinänsä, mutta silti 99 prosenttisesti harrastan seksiä vaimoni kanssa heteromaisesti
- haaveilevat
kokevansa myös miestenvälistä, aivan normaalia.
- Never to anus
paskaa. Ilmeisesti SETAn slogan.
- Paul
Never to anus kirjoitti:
paskaa. Ilmeisesti SETAn slogan.
Ei pidä paikkansa todellakaan et ois jotain fantasioita miesten välil
- Olavi Lahdesta
Olen nainut miestä peppuun ja myös saanut kaliua peppuun.
Oli todella nautinnollista, enkä todellakaan siis olen homo.
Kaikkea pitää kokeilla kerran ja olen todella yllättynyt peppuseksin tuottamasta nautinnosta.- gpoika
Ei biseksuaalin määritelmään kuulu että pitäis haluta esim. suudella tai olla jotain syvempiä tunteita molempia sukupuolia kohtaan...jos harrastat seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa niin olet bi. Eipä sitä "heteron" tarvitse välttämättä itselleen myöntää mutta näin on.
"Ei yks kerta homoa tee" on kyllä totta mut biseksuaalin se tekee! ;) No ehkei yksi kokeilukerta mutta jos harrastaa toistuvasti seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa ja väittää olevansa hetero niin kyllä se on itsensä pettämistä. - nautiskelija
nainut miestä ja hyvää oli. Tosi tiukkaa, kaveri kertoi nauttineensa suunnattomasti hommastani. Oli meillä kylläkin hyvät liukuvoiteet. Olen toistanut asian, aina kun käyn kylässä kaverilla. Kuitenkin olen heteromaisesti naimisissa ja homma pelaa vaimoni kanssa hyvin. Mikähän sitten olenkin?
- Terve Mieli
Kaikki vapaamieliset nauttivat seksistä samaa sukupuoltaolevien kanssa. Homot haluavat paljon muutakin.
- suoleen
Olen harrastanut, partneri kyllä oli homo mikä ei miellyttänyt minua, kun hän halusi suudella ja muuta.
- pim
Itse en ole saanut pyllyyn mutta toivoisin saavani joten tunnen olevani biseksuaali, homo en tunne olevani koska kumminkin olen suhteessa naisen kanssa ja tykkään nussia naista. Parastahan olisi nussia naista samalla kun mies panisi pyllyyn, mutta luulisin että mällit lähtisi muutamassa sekunnissa asian kiihottavuuden takia...
- kohteet ja kuvat
Pieni selvennysyritys.
Teoriassahan se, että joku mies panee toista miestä ei tee tästä homoa, tai edes bisseä.
Miestähän voidaan panna, koska naista ei ole tarjolla. Tapahtuuhan masturbaatiota ja tähän osallistuvat ovat usein samaa sukupuolta, siis käsi ja sukupuolielin.
Olennaistahan ehkä on se, että mikä on viime kädessä halun ja "fantasian" kohde, kumpaa sukupuolta se on. Miesten välinen suoliyhdyntä tms. voi olla tästä näkökulmasta katsoen jonkinlaista masturbaatiota.
Homo on se, joka haluaa yhtyä nimenoman saman sukupuolen kanssa.
Hetero se, jonka seksuaalisuus kohdistuu viimekädessä toiseen sukupuoleen.
Se että tosiasiallinen seksuaalinen käyttäytyminen ei tätä noudata, voi johtua, ettei varsinaista kohdetta ole käsillä, jolloin asia joudutaan kanavoimaan toista kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka323365Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032555Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732527- 1042126
- 111948
- 411408
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3801043Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos39864TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28808Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6790