Aktia on todella epäluotettava pankki. Ei voi suositella. Niiden systeemit on jatkuvasti nurin. Aktian kortin kanssa ruuat jää kaupan kassalle muutaman kerran kuussa =(
Maanantaiaamuisin homma kaatuu aina. Rahasiirrot viipyilevät ja rahoja saa odotella tunteja. Aktian asiakkaalla on oltava aina käteistä. Taksiin tai ravintolaan ei aktian kortin kanssa ole menemistä. Nyt kyllä riitti. Meni pankki vaihtoo asap!!!!
Aktia on SURKEA pankki
5
293
Vastaukset
- Anonyymi
Ei halunut avata yritystiliä, koska olin suomalainen.
- Anonyymi
Nyt vielä alkavat kusettaa asiakkaita muuttamalla korttien ehtoja. Nyt Credit-kortille ei saa enää minimilyhennykseksi 100 % vaan kaikkilla lyhennys on 3 %. Tämähän tarkoittaa sitä, että kortti muuttuu maksuaikakortista todella korkeakorkoiseksi luottokortiksi, jos ei itse huomaa muuttaa laskun summaa. Itselläni on toisen pankin kortti ja on todella kätevää, että kortin saldo menee automaattisesti kerralla seuraavana eräpäivänä e-laskulla ilman säätöä. Eipä tuota credit-puolta paljon tule käytettyä mutta silloin tällöin matkoilla esimerkiksi autovuokrauksen yhteydessä. Aktialla on nyt tarve tehdä tälläkin tempulla lisää tulosta ja luottavat siihen, että porukka ei muista käydä muuttamassa lyhennyssummaa. Aika härskiä.
- Anonyymi
Ei se suuri vaiva ole mennä muuttamaan summaa, puhelimella se käy tosi kätevästi.
- Anonyymi
Meillä oli siellä pieni velka vuosia sitten. Suomenkielisinä saimme paskan palvelun ja kohtelun. Ei ikinä asiakkuutta tuohon laitokseen. Ja todellakin IT-systeemit jostain 90-luvulta.
- Anonyymi
Kaikki pankit on samanlaisia Jos nurin olevaa pankkia lähtisi aina vaihtamaan, niin vaihdon joutuisi tekemään vähintään kerran kuukaudessa. Pankkishoppailu antaa asiakkaasta todella hyvän kuvan. Suomessa ei ole niin montaa pankkia, että shoppailu onnistuisi kovin pitkään. En tiedä edes ottaisisko aiempi pankki shoppailevat asiakasta edes takaisin kolmatta vertaa vuoden aikana. Itse vaihdoin reilu kymmenen vuotta sitten pankkia aiemmasta pankista taktisista syistä ja takaisin lähtöpaikkaan kun sain tavoitteen toteen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346