Vastuutonta puhua lestadiolaisesta väkivallasta

Anonyymi-ap

Sitähän kokevat sellaiset kurittomat, joita yritetään vastoin heidän omaa tahtoaan muokata lestadiolaisiksi. Riittää ettei kenestäkään yritetä tehdä uskovaa.

Kun näitä todellisia väkivallantekoja joutuu seuraamaan lähes päivittäin uutisista, on järkyttävää puhua väkivallasta siellä, missä ei väkivaltaa ole.

Yli 70 vuotta lestadiolaisena, en ole kertaakaan minkäänlaista väkivaltaa kohdannut lestadiolaisten taholta. Ne on olleet jumalattomia, koulussa tai sen ulkopuolella, jotka väkivaltaan syyllistyvät, uskovien yhteisö on rauhan ja rakkauden tyyssija aina ollut. ❤️✝️

Uskovat opetetaan jo lapsina siihen, että se on ikuinen vaiva helvetissä niille, jotka pahaa tekevät. Ei ole ikinä ollut mitään tarvetta tehdä pahaa kenellekään. Tiedän myös lasten kasvattamisen useamman lapsen vanhempana, emme yrittäneet tehdä heistä uskovia, niinpä heillä ei ole vihaa uskovia kohtaan.

Aletaan puhua väkivallasta siellä missä sitä on, eikä siellä missä ei väkivaltaa ole, vaikka saatana kovasti tykkääkin kun uskovista valehdellaan ja puhutaan pahaa. Oikeita väkivallantekijöitäkin alkaa olla riittävästi jo maassamme. Lähdetään sinne julistamaan rauhan sanomaa Jeesuksesta.

11

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oli se sitten vastuutonta tai ei niin silti ne hautakivet ovat todellisia ja sen tietää jokainen viranomainen vaikka sinun pieniin aivoihisi se ei mahdukaan.

      • Anonyymi

        Älä napero ala isottelemaan. Te pirun orjat olette valehtelijoita, onnelliset rauhalliset uskovat, joiden keskellä on tuvallista elää, te panettelette väkivallantekojoiksi, vaikka jokainen näkee uutisista ketkä väkivallantekijöitä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä napero ala isottelemaan. Te pirun orjat olette valehtelijoita, onnelliset rauhalliset uskovat, joiden keskellä on tuvallista elää, te panettelette väkivallantekojoiksi, vaikka jokainen näkee uutisista ketkä väkivallantekijöitä ovat.

        No viranomaiset tietää silti. Ei totuus muutu miksikään vaikka sanoisit mitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No viranomaiset tietää silti. Ei totuus muutu miksikään vaikka sanoisit mitä.

        Viimeksi tänään saarnasin synnit anteeksi eräälle lestaadiolaiselle hänen haudallaan. Kuoli toisen lestaadiolaisen käden kautta. Viranomaiset tietää vaikka sinä pikku enkeli et sitä tiedäkään.


        Mutta onhan ne itsemurhan tehneet myöskin väkivallan tekijöitä itseään kohtaan ja heitä on paljon jo yhtenäisen lestaadiolaisuuden ajoilta myöskin.

        Sitten myös se lasten pahoinpitely. Minuakin hakkasi isä ja äiti kun olin lapsi se oli myöskin yhtenäisen lestaadiolaisuuden aikaa 20vuotta sitten... silloin oli urtsit ja iltalat samaa seurakuntaa....Ihan syyttä välillä pelkästä epäilystä välillä...

        Mutta oli sitä rakkauttakin joskus vaikka jostain syystä en vain muista ehkä hämärästi muistan isä piti minua kerran tai kaksi sylissä eli polvellaan ja kysyi jotain en vastannut mitään ehkä se ei ollut vielä se kerta mutta kun olimme saunassa ja olin hiljainen poika ja ajatus kävi hitaalla eli oli tyhjää pää täysi ja isä sitten kysyi kuinka meni esikoulussa eli eskarissa ja kun minulla oli sitten pää tyhjä kun yksinkertainen mies olen eikä minulla tullut mitään mieleen en sitten vastannut mitään kun pään sisällä ei ollut muuta kuin tyhjää niin siitä hyvästä sitten sain selkääni isältäni ja heitti saunasta pihalle "kun se ei puhu mitään..." se tapahtui useamman kerran... Se oli aina minun syyni että pääni on tyhjä ja en todellakaan muistanut mitä teimme koulussa kun päässä oli vain tyhjää...

        Sellainen lempeä isä ja äiti oli molemmat esikoislestaadiolaisia siltä ajalta kun seurakunta oli yhtenäinen... No ei äiti minua niin paljon hakannut....Mitä nyt välillä heitti jollain lelu kassakoneella siitä hyvästä että epäili minun tyhjentään isäni sytkäristä kaasut kun en vastannut taaskaan mitään kun pää oli tyhjä niin oli vaikea vastata mitään...

        Vanhempana sitten tuli ihan ruumita vierelle... tosin niistä ei voida enään urtsia ja iltalaa syyttää kun hajaannus on jo tapahtunut...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi tänään saarnasin synnit anteeksi eräälle lestaadiolaiselle hänen haudallaan. Kuoli toisen lestaadiolaisen käden kautta. Viranomaiset tietää vaikka sinä pikku enkeli et sitä tiedäkään.


        Mutta onhan ne itsemurhan tehneet myöskin väkivallan tekijöitä itseään kohtaan ja heitä on paljon jo yhtenäisen lestaadiolaisuuden ajoilta myöskin.

        Sitten myös se lasten pahoinpitely. Minuakin hakkasi isä ja äiti kun olin lapsi se oli myöskin yhtenäisen lestaadiolaisuuden aikaa 20vuotta sitten... silloin oli urtsit ja iltalat samaa seurakuntaa....Ihan syyttä välillä pelkästä epäilystä välillä...

        Mutta oli sitä rakkauttakin joskus vaikka jostain syystä en vain muista ehkä hämärästi muistan isä piti minua kerran tai kaksi sylissä eli polvellaan ja kysyi jotain en vastannut mitään ehkä se ei ollut vielä se kerta mutta kun olimme saunassa ja olin hiljainen poika ja ajatus kävi hitaalla eli oli tyhjää pää täysi ja isä sitten kysyi kuinka meni esikoulussa eli eskarissa ja kun minulla oli sitten pää tyhjä kun yksinkertainen mies olen eikä minulla tullut mitään mieleen en sitten vastannut mitään kun pään sisällä ei ollut muuta kuin tyhjää niin siitä hyvästä sitten sain selkääni isältäni ja heitti saunasta pihalle "kun se ei puhu mitään..." se tapahtui useamman kerran... Se oli aina minun syyni että pääni on tyhjä ja en todellakaan muistanut mitä teimme koulussa kun päässä oli vain tyhjää...

        Sellainen lempeä isä ja äiti oli molemmat esikoislestaadiolaisia siltä ajalta kun seurakunta oli yhtenäinen... No ei äiti minua niin paljon hakannut....Mitä nyt välillä heitti jollain lelu kassakoneella siitä hyvästä että epäili minun tyhjentään isäni sytkäristä kaasut kun en vastannut taaskaan mitään kun pää oli tyhjä niin oli vaikea vastata mitään...

        Vanhempana sitten tuli ihan ruumita vierelle... tosin niistä ei voida enään urtsia ja iltalaa syyttää kun hajaannus on jo tapahtunut...

        Varmuuden vuoksi kävin toisen kerran vaikka tuli kyllä sellainen olo hieman että Nauratko sinä nyt minulle jostain taivaasta että siellä se hölmö viellä tyhjää hautaa hieroo ja maata. Kun en kehdannut hautaa avata niin kätten päälle paneminen tapahtui sitten mullan välityksellä.

        Vielä jos saan joskus synnit anteeksi niin ehkä käyn varmuuden vuoksi kolmannen kerran todistamassa synnit anteeksi silloin varmaan kaivan haudan auki samalla ehkä riippuu vähän ilmoista siis ajatuksistani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmuuden vuoksi kävin toisen kerran vaikka tuli kyllä sellainen olo hieman että Nauratko sinä nyt minulle jostain taivaasta että siellä se hölmö viellä tyhjää hautaa hieroo ja maata. Kun en kehdannut hautaa avata niin kätten päälle paneminen tapahtui sitten mullan välityksellä.

        Vielä jos saan joskus synnit anteeksi niin ehkä käyn varmuuden vuoksi kolmannen kerran todistamassa synnit anteeksi silloin varmaan kaivan haudan auki samalla ehkä riippuu vähän ilmoista siis ajatuksistani...

        Myöhemmin vanhempana opin sitten hakkaamaan takaisin niin väkivalta loppui siihen kun tai siis sairaalareissuun...

        Tietenkin hengellinen väkivalta on saattanut jatkua seurakunnallisessa muodossa minua kohtaan..

        Jos siis jotain hakkaan täällä hengellisesti niin en ilman syytä se on vain hakkaamista takaisin ja hakkaan niin kauan kunnes lopettavat minun hakkaamisen siis hengellisen..opin sen maallisen hakkaamisen kautta että kerran kun löin äidin verille niin sen jälkeen fyysinen sekoilu loppui...

        Ehkä hengellisesti toimii samalla tavalla kun annan hengellistä ruoskaa sananpalvelijoille niin ehkä oppivat olemaan hakkaamatta Jeesukseen uskovia lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhemmin vanhempana opin sitten hakkaamaan takaisin niin väkivalta loppui siihen kun tai siis sairaalareissuun...

        Tietenkin hengellinen väkivalta on saattanut jatkua seurakunnallisessa muodossa minua kohtaan..

        Jos siis jotain hakkaan täällä hengellisesti niin en ilman syytä se on vain hakkaamista takaisin ja hakkaan niin kauan kunnes lopettavat minun hakkaamisen siis hengellisen..opin sen maallisen hakkaamisen kautta että kerran kun löin äidin verille niin sen jälkeen fyysinen sekoilu loppui...

        Ehkä hengellisesti toimii samalla tavalla kun annan hengellistä ruoskaa sananpalvelijoille niin ehkä oppivat olemaan hakkaamatta Jeesukseen uskovia lapsia.

        Ongelmana on tietenkin että viestejä poistetaan niin menee asiat sivu suun niin sanotusti... Mutta asia yritetty lopputulos parempi kuin olematon niin uskon..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viimeksi tänään saarnasin synnit anteeksi eräälle lestaadiolaiselle hänen haudallaan. Kuoli toisen lestaadiolaisen käden kautta. Viranomaiset tietää vaikka sinä pikku enkeli et sitä tiedäkään.


        Mutta onhan ne itsemurhan tehneet myöskin väkivallan tekijöitä itseään kohtaan ja heitä on paljon jo yhtenäisen lestaadiolaisuuden ajoilta myöskin.

        Sitten myös se lasten pahoinpitely. Minuakin hakkasi isä ja äiti kun olin lapsi se oli myöskin yhtenäisen lestaadiolaisuuden aikaa 20vuotta sitten... silloin oli urtsit ja iltalat samaa seurakuntaa....Ihan syyttä välillä pelkästä epäilystä välillä...

        Mutta oli sitä rakkauttakin joskus vaikka jostain syystä en vain muista ehkä hämärästi muistan isä piti minua kerran tai kaksi sylissä eli polvellaan ja kysyi jotain en vastannut mitään ehkä se ei ollut vielä se kerta mutta kun olimme saunassa ja olin hiljainen poika ja ajatus kävi hitaalla eli oli tyhjää pää täysi ja isä sitten kysyi kuinka meni esikoulussa eli eskarissa ja kun minulla oli sitten pää tyhjä kun yksinkertainen mies olen eikä minulla tullut mitään mieleen en sitten vastannut mitään kun pään sisällä ei ollut muuta kuin tyhjää niin siitä hyvästä sitten sain selkääni isältäni ja heitti saunasta pihalle "kun se ei puhu mitään..." se tapahtui useamman kerran... Se oli aina minun syyni että pääni on tyhjä ja en todellakaan muistanut mitä teimme koulussa kun päässä oli vain tyhjää...

        Sellainen lempeä isä ja äiti oli molemmat esikoislestaadiolaisia siltä ajalta kun seurakunta oli yhtenäinen... No ei äiti minua niin paljon hakannut....Mitä nyt välillä heitti jollain lelu kassakoneella siitä hyvästä että epäili minun tyhjentään isäni sytkäristä kaasut kun en vastannut taaskaan mitään kun pää oli tyhjä niin oli vaikea vastata mitään...

        Vanhempana sitten tuli ihan ruumita vierelle... tosin niistä ei voida enään urtsia ja iltalaa syyttää kun hajaannus on jo tapahtunut...

        Oikeastaan molemmille. Kun tuli ajatus.


    • Anonyymi

      Pelkkiä luopioiden sepittämiä valheita täynnä mainittu lehti. Menkää seuroihin ja tulkaa seuroihin, sen onnellisempia ihmisiäette mitään löydä kun minunkin lestadiolaisessa seurakunnassani on. Väkivallasta puhuminen on törkeätä valehtelua. Menkää katsomaan edes yhdet uutiset, niin näette missä väkivaltaa on, sitä ette lestadiolaisuudesta löydä,

      • Anonyymi

        Lestadiolaiset on tunnettuja piilorikollisuudestaan


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe