Autot lataukseen
Tänään keväinen aurinkopaneeli päivä
11
254
Vastaukset
- Anonyymi
Lahdessa tuli yöllä lunta 15 senttiä. Ladataan kun keretään, hienoa.
- Anonyymi
Kyllä vaan tälläkin hetkellä näkyy tulevan sähköä! Viileys on plussaa aina paneeleille. Auringon lämpösäteily pitää paneelit puhtaana ihmeen aikaisin. Toki katto on 1:2 joten eipä lumi viihdy tässä katossa muutenkaan.
- Anonyymi
Auto on kyllä työpaikan pihassa joten lähtee myyntiin menemään sähkö mitä ei maalämpö lataa laattaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto on kyllä työpaikan pihassa joten lähtee myyntiin menemään sähkö mitä ei maalämpö lataa laattaan.
Ei lataa laattaan, ei ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkos on mikro tuotannon myyntihinta nyt
- Anonyymi
Korjaus: 2,5 senttiä/kWh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus: 2,5 senttiä/kWh.
-Tukkeentuiko, vai jäikö vuotaan... heh 0.00MW
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lataa laattaan, ei ei.
"Ei lataa laattaan, ei ei." Jaa mikähän sen estäisi?
Maalämpöpumppu pyörii aurinkopaneelien sähköllä niin miksi ihmeessä ei lataa silloin betonilaattaan? Ottaa tehoa noin3kw ja talo alta 1kw niin missä menee vikaan? Paneeleita tulee muuten nyt hyvin kun kirkaspäivä ja aurinko heijastaa lumelta. Katkerat ihmiset on arjen suola. Ai jai keitämpä kahvit niin menee jo lähelle maksimituottoa en jaksa tarkistaa.
- Anonyymi
Lunta tuli kovan pohjoistuulen mukana 30 cm, mutta jyrkällä katolla olevien paneelien päälle ei jäänyt jäänyt mitään.
2800 W näkyy tuotto vielä olevan, pari tuntia sitten oli lähes 4000 W. Ei tartte myydä mitään kaikki uppoaa varaavaan betonilattiaan. Siitä riittä lämpöä yön yli.- Anonyymi
Mukava kuulla, että aurinkosähkölle löytynyt sielläkin hyötykäyttöä. Itse möin sähköä aamun kalleimmat tunnit ja sitten tulikiveen ja käyttöveteen. Täällä keskisuomessa ollut koko päivä paisteinen, päiväkertymä 15kWp:n laitoksella n 95kWh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava kuulla, että aurinkosähkölle löytynyt sielläkin hyötykäyttöä. Itse möin sähköä aamun kalleimmat tunnit ja sitten tulikiveen ja käyttöveteen. Täällä keskisuomessa ollut koko päivä paisteinen, päiväkertymä 15kWp:n laitoksella n 95kWh.
Tänään tuli tuon 15kWp -voimalan tämän tuotantokauden eka hyvityslasku n.+20€. HIPHEI!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513