Tahtoisin kuitenkin tutustua miehen kullin imemiseen ja runkkaamiseen. Myös kìihottaa ajatus olla runkattavana tai imettävänä. Kiinnostaako kouvolan alueella ketään muuta? Olen 50V. Normaali posliini, joka tahtoo uusia kokemuksia.
En ole homo
9
1054
Vastaukset
- Anonyymi
No mulla saman moisia ajatuksia. Olis kiihottava kokeilla
- Anonyymi
Tääläkin vähän olisi kiinnostusta. T; mies 40v kouvola.
- Anonyymi
Pitäisikö sitte alkaa järjestämään asiaa. Onko sinulla paikka mihin voi mennä?
- Anonyymi
Älytöntä välihuutelu mölinää noi vajakit ja nepsyt pitää täällä.
- Anonyymi
En ole homo.. En minäkään ole alkoholisti, vaikka menee pullo kossua päivässä.. Voiko itseänsä huijata paremmin...
- Anonyymi
Voi todella monella tavalla, kehu vaikka itseäsi ja katso peiliin niin totuus selviää. Loppupäivän voit nyyhkyttää.
- Anonyymi
Itseä taas kiihottaa ajatus, että olisin toisen miehen nussittavana ;)
- Anonyymi
Mistä asennosta ajattelet
- Anonyymi
Samoin,mielessäni imen kalun kovaksi , käännyn kontilleni ja tarjoan perseeni pantavaksi,tai vaihtoehtoisesti seisaaltaan ja mielellään luonnossa kesähelteillä.
Menee kokeiltavaksi.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913