Venäjältä kuljetuskoneet loppumassa?

Anonyymi-ap

19

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikä uusia tule tilalle !

      Ukrainalta ei kuljetuskoneet lopu, niitä riittää lähes rajattomasti kaikista Ukrainaa tukevista valtioista, ja niitä on paljon. Mites tässä näin kävi, suuri ja mahtava on muuttumassa pieneksi ja surkeaksi.
      - ei ne opi

    • Anonyymi

      Lopulta talous ratkaisee ...
      Putinilla ei ole tulevaisuutta.

    • Anonyymi

      Jos ei itse pysty valmistamaan, pitää ostaa ulkomailta, mutta kun ei kukaan myy, eikä ole kohta edes millä maksaa. Alkaa rysäpöksyn logistiikka tökkimään, junatkin kulkee mihin sattuu, kun kotimaan terrori vaan lisääntyy.
      Putin on kohta kusessa.

    • Anonyymi

      Putlerin putoeleva kalusto pakenee kauemmas Ukrainasta.
      Kun tuon suunnan ottaa, niin paras mennä Uralin taakse että on turvassa.

    • Anonyymi

      Joopa joo. Natohörhöt märissä unelmissa.
      Il-76 kuljetuskoneita valmistuu 5 kappaletta vuodessa.
      Ensimmäisen An 124 peruskorjaus valmistumassa ja peruskorjauksia lisätään.
      Satoja kuljetuskoneita käytössä ja uusia tulossa tai peruskorjattavana.
      Vähän on hörhöillä ilonaiheita kun tämmöistäkin keksitään.

      • Anonyymi

        An-124 on ukrainalainen kone. Siinä Motor Sichin D-18T moottorit. Mitkähän moottorit
        Venäjä asentaa koneisiin kun Ukraina moottoreita tuskin myy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        An-124 on ukrainalainen kone. Siinä Motor Sichin D-18T moottorit. Mitkähän moottorit
        Venäjä asentaa koneisiin kun Ukraina moottoreita tuskin myy ?

        Tätä tulin itsekin kommentoimaan että Antonov on tosiaan ukrainalainen lentokone, voi olla sen huolto ja varaosien hankinta aavistuksen verran haastavaa veli venäläiselle.


    • Anonyymi

      Venäjältä loppui median mukaan ammukset, ohjukset, pommit, tankit ja sotilaat jo vuosi sitten. Jännä homma että silti rintama siirtyy jatkuvasti vain länteen päin.

      • This.


      • Ja Pravdan mukaan Ukrainan rintama romahti tammikuussa 2023. Jännä homma että se rintama ei silti ole siirtynyt juuri mihinkään, vaikka venäläiset voisivat vain kävellä Naton rajalle.

        Olikohan armeijan saappaatkin tuontitavaraa?


      • "Venäjältä loppui median mukaan ammukset, ohjukset, pommit, tankit ja sotilaat jo vuosi sitten."

        Kannattaa harjoitella sitä lukutaitoa jota et ilmeisesti harjoittanut aiemmin.

        Ammukset olivat vähentymässä (jonka huomasi esim. statistiikasta miten paljon niitä käytettiin per päivä) mutta tämä oli ennen diiliä jossa Venäjä saa ostettua niitä P. Korealta, ja drooneja (joilla saadaan korvattua osa ohjuksista kun venäjä tekee iskuja siviilikohteisiin) saatiin Iranilta :)

        Mutta missään ei ole puhuttu siitä että Venäjältä loppuisi kokonaan ammukset, erityisesti siksi koska tietenkin jos ammusvarastot hupenee, niin aluksi aletaan vähentää niiden käyttöä jotta riittävät pitemmäksi aikaa.


    • Anonyymi

      Jospa Venäjä tekee niistä liitokoneita jotka saavat alkuvauhdin Ural vuorilta.

      Se yllättäisi ukrainalaiset täysin.

    • Anonyymi

      Ilmeisesti An 124 uustuotanto aloitetaan. Moottorina tulisi olemaan Pd 35, kun sen valmistus saadaan käyntiin.

    • Anonyymi

      ihme homma, ensin venäjältä on rahat loppu sitten koneet ja aseet ja miehet, lopulta kaikki on loppu, ihme homma vaan että aina noita koneita ja ohjuksia vaan lentää.

    • Anonyymi

      ja oikeesti rahat ja miehet ja lentokoneet ja ohjukset eivät tule venäjältä loppumaan ikinä, eikä venäjä tule sotaa häviämään , ei ikinä.

      • Tuleeko Putin sitten ratsastamaan ilman paitaa yksisarvisella kuvittelemassasi voitonmarssissa?

        Todellisuus tosin saattaa olla vähän erilaista :)


      • Anonyymi

        "ei ikinä"

        Heeeheheheeeee !
        "ei ikinä" -uskovainen taas jankuttamassa.
        Mites se ei ikinä natojäsenyyttä menikään.


    • Anonyymi

      Yksisarvisella ilman satulaa....voi mahotonta ku tekköö höpöä Putinille.

    • Anonyymi

      Nyt tarvitaan innovatiivisia ratkaisuja.

      Maria Zaharovalla on varmasti ajatuksia joilla tämäkin ongelma ratkeaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe