Ollaan mietitty vaihtaa nykyinen Ford Fiestamme Kia Stoniciin vm 2021 - 2022. Onko kyseisestä autosta kokemuksia?
Kia Stonicista kokemuksia?
5
714
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla sama tekniikka kuin Kia Rio...hyvä auto
- Anonyymi
Nyt alkaa olla Stonicista kokemuksia. Auto ollut ajossa noin kuukauden. Ensin oli outoa, kun automatiikka halusi puuttua joka toimintaan. Pikkuhiljaa olen saanut sen tottelemaan omaa tahtoani. Kaistallapito vaan ärsytti ajoa. Kaikenlaiset plimputukset ovat ihan arkipäivää eikä niille voi mitään tehdä. Nopeudenvaroitin kilahtaa heti kun ajaa yli sallitun, vaikka poistaa valikosta varoituksen, niin sama kilkutus jatkuu. Siinä ensimmäisiä kokemuksia. Jatkakaa muut Stonicin omistajat.
- Anonyymi
kannattee ostaa aina halvin malli niin ei tartte irivistellä hienouksien takia....
itse ostin 2022 halvimman rion 1,2 konellaa ja mitään ongelmia eikä pimputuksia ole ollut....
kia hakkaa fiestan sata nolla laadullaan..vielä kun ostaa takarumpujarruilla niin ei ole jarru ongelmaakaan. joka on kaikissa autoissa joissa on takana levyjarrut..
- Anonyymi
Minun tuli levyjarruilla eikä siinä varmaan ollut muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi
muista puhdistaa takajarrut renkaanvaihdon yhteydessä ja herkistää palat niin toimii pitkään...
nuo takana olevat levyjarrut on ongelmat on kaikissa merkeissä..jumii herkästi suolapaskan ja pölyn kosteuden takia..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988