Ollaan mietitty vaihtaa nykyinen Ford Fiestamme Kia Stoniciin vm 2021 - 2022. Onko kyseisestä autosta kokemuksia?
Kia Stonicista kokemuksia?
5
671
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla sama tekniikka kuin Kia Rio...hyvä auto
- Anonyymi
Nyt alkaa olla Stonicista kokemuksia. Auto ollut ajossa noin kuukauden. Ensin oli outoa, kun automatiikka halusi puuttua joka toimintaan. Pikkuhiljaa olen saanut sen tottelemaan omaa tahtoani. Kaistallapito vaan ärsytti ajoa. Kaikenlaiset plimputukset ovat ihan arkipäivää eikä niille voi mitään tehdä. Nopeudenvaroitin kilahtaa heti kun ajaa yli sallitun, vaikka poistaa valikosta varoituksen, niin sama kilkutus jatkuu. Siinä ensimmäisiä kokemuksia. Jatkakaa muut Stonicin omistajat.
- Anonyymi
kannattee ostaa aina halvin malli niin ei tartte irivistellä hienouksien takia....
itse ostin 2022 halvimman rion 1,2 konellaa ja mitään ongelmia eikä pimputuksia ole ollut....
kia hakkaa fiestan sata nolla laadullaan..vielä kun ostaa takarumpujarruilla niin ei ole jarru ongelmaakaan. joka on kaikissa autoissa joissa on takana levyjarrut..
- Anonyymi
Minun tuli levyjarruilla eikä siinä varmaan ollut muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi
muista puhdistaa takajarrut renkaanvaihdon yhteydessä ja herkistää palat niin toimii pitkään...
nuo takana olevat levyjarrut on ongelmat on kaikissa merkeissä..jumii herkästi suolapaskan ja pölyn kosteuden takia..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1265646
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai974857Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1404814Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3932390- 1312320
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv21997- 1091886
- 2561617
- 3821363
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.601213