Jos eläkkeitä leikattaisiin, niin eläkeyhtiöille jäisi enemmän rahaa,
mutta ei se vaikuta valtion velkaan mitenkään.
Valtio säästäisi maksamiensa virkamiesten eläkkeissä, mutta valtion ja
kuntien verotulot pienenisivät.
Valtio häviäisi nettomääräisesti ja eläkeläinen, vain eläkeyhtiö
hyötyisi (voittaisi).
Haloo hallituksen ministerit ! Antakaa vihdoin järjen puhutella itseänne !
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010335045.html
Eläkepomot ällistyivät eläkkeitten leikkaussuunnitelmista, eivät ne toisi säästöä valtion kassaan
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksen tarkoitus on kurjistaa eläkeläisten tilanne niin, että kurjimmassa asemassa olevat epätoivoiset eläkeläiset alkaisiva joukoittain tekemään itsemurhia. Tällä keinoin päästään monista ongelmista. Olen itse eläkeläinen ja kannatan armokuolemaa. Tapetaan vaan vapaaehtoisesti itsemme ja pelastetaan Suomi !!
- Anonyymi
Muuttakaa pois suomesta mahdollisimman pian ! Hallituksen on pakko alkaa velka kurimuksessa likvidoimaan eläkeläisiä.
Heti pois täältä, vielä kun ehditte !! - Anonyymi
Olen ollut jonkun aikaa eläkkeellä ja toivon pikaista kuolemaa,
ei kohta pärjää,
hallituksen leikkausten takia hoitopaikkani on ilmeisesti ojassa.
- Anonyymi
Parisataa eläkeläistä tekee vuodessa itsemurhan.
Mikä olisi varma keino ?
Ihmettelen vanhusten rohkeutta.
Itsemurhat saattavat lisääntyä muissakin ikäryhmissä.
Säälin erikoisesti köyhiä lapsiperheitä.
Suomessa on vain rikkailla ja rikkaitten lapsilla ihmisoikeudet.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894100
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353181Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032313Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell831906Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281837- 311820
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511