YEM foundation fraud warning

Anonyymi-ap

26

295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se oli Helmanni. Helmanni on tässäkin mukana. Joskus suosittelin hänelle että jos haluat sekaantua kryprovaluuttoihin niin laita bitcoiniin. Mutta ei, siltäkin alueelta hän löytää erehtymättömällä vainullaan aina sen, joka on satavarmasti kusetus.

      Tasan ei käy onnen lahjat.

    • Anonyymi

      Hyvä että tutkitaan niin saavat ihmiset tietoa siitä miten erinomainen valuutta YEM on.

      • Anonyymi

        Tuo ei kyllä ole mikään valuutta. Mutta juuri tämän sinun tietämättömyyden takia sinua on niin helppo huijata. ;)


      • Anonyymi

        Mutta herranjumala ja taivaan nimessä, miksi ihmeessä sinä et voi KOSKAAN sioittaa NORMAALEIHIN, luotettaviksi havaittuihin ja tunnettuihin kohteisiin (sikäli kuin kryptovaluutasta voi näin sanoa, mutta bitcoin nyt ainakin on katu-uskottava)???

        Miksi ihmeessä sinun täytyy AINA sioittaa etukäteen aivan SELVIIN kusetuksiin? Sitä en pysty ymmärtämään. Eikö sinun lapsesikaan kommentoi sinulle asiaa? Luottaisit heidän neuvoihinsa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei kyllä ole mikään valuutta. Mutta juuri tämän sinun tietämättömyyden takia sinua on niin helppo huijata. ;)

        Tästä voitte tutkia. https://yem.foundation/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä voitte tutkia. https://yem.foundation/

        Ja täältä voit tutkia mikä valuutta on
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valuutta

        Mutta kiitos että tulit todistamaan mitä sanoin sinusta. :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täältä voit tutkia mikä valuutta on
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Valuutta

        Mutta kiitos että tulit todistamaan mitä sanoin sinusta. :D

        On olemassa kryptovaluutta sekä digitaalista valuuttaa. Googleta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On olemassa kryptovaluutta sekä digitaalista valuuttaa. Googleta

        Etkö lukenut linkkiä missä kerrotaan mikä valuutta on? Miksi et itse googleta ja ota asioista selvää?


    • Anonyymi

      Helmanni, oletko vielä mukana digital shopping mallissa? Siinä jossa saa 99% -110% alennuksen?

      Mietipä tätä: minulla on tuote myynnissä josta haluan saada 100€. Nyt minä laitankin hinnaksi 1000€ ja lupaan 90% alennuksen. Tällä tavoin DSM voisi toimia. Kukaan ei pääsisi väittämään etteikö alennusta saisi ja myyjä saa haluamansa.

      Ja toinen tapaus: sinä teet tuotteen. Raaka-aineet maksavat satasen. Jos et laske omalle työllesi hintaa, voit myydä sen satasella. Mutta jos annat siitä alennusta, et voi tehdä enää seuraavaa tuotetta, koska rahasi eivät enää riitä raaka-aineiden hankkimiseen. Tämän vuoksi "rajaton alennusmyynti" on oikeassa elämässä mahdotonta. Aivan samoin kuin "automaattinen tienaaminen".

      Kas, mitään ei saa ilmaiseksi vaikka kuinka toivoisi. Tätä sinä Helmanni et ole vielä oppinut vaikka olet jo eläkeiässä. Se on sääli. Kuuntelisit mitä lapsesi sanovat sinulle. Ottaisit oppia heistä.

      • Anonyymi

        Tule mukaan meidän FB ryhmän. Digitaalinen Ostos Keskus. Siellä saat tietoa miten DSM toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tule mukaan meidän FB ryhmän. Digitaalinen Ostos Keskus. Siellä saat tietoa miten DSM toimii

        "Digitaalinen Ostos Keskus"

        Ei anna kovin hyvää kuvaa, kun ei osata edes alkeellista kielioppia.

        Ja eikö tämä huijaus jo kuivunut kasaan?


    • Anonyymi

      Helmanni on niin tietämätön että hän menee aina lankaan kunhan kusettaja vain osaa valita oikeat sanat. Sen jälkeen Helmanni uskoo vaikka lentäviin lehmiin.

      Sääli että hän ei kuuntele kenenkään neuvoja. Se voi johtua siitäkin, että hän ei yksinkertaisesti ymmärrä niitä. Siksi Helmanni on parantumaton tapaus. Häntä ei mikään järkipuhe voi pelastaa joutumasta huijatuksi.

      • Anonyymi

        Aina pitää olla jotain mielenkiintoista menossa. Ja kun pienellä satsauksella lähtee mukaan niin ei ole hätää vaikka siitä ei mitään tulisi. Mutta kun on ensimmäisten joukossa mukana niin tulos voi onnistuessaan olla mahtava. En juo enkä polta joten minulla on varaa muihin harrastuksiin. Ja ihmettelen miten minusta ollaan niin huolissaan. Ettei vain olisi pelkoa että perhana jos se onnistuukin. Minä en ole teistä kenestäkään yhtään huolissani.


      • Anonyymi

        Hellmanilla ei ole aivot lukittuna niinkuin monella muilla


    • Anonyymi

      Helmanni, sinun lapsesikin ovat varoittaneet sinua lähtemästä mukaan ilmiselviin huijauksiin, eivätkös vaan olekin? Me tiedämme, että he ovat varoittaneet sinua! Sinä olet sen huomaamattasi myöntänyt. Haluaisitko tietää mistä me tiedämme sen?

      • Anonyymi

        Ai, en ole kuullutkaan Kerroppa heille terveisiä kun näet heitä. Ja sano että kyllä isi pärjää. On sanonta että: fiksut pärjää aina


    • Anonyymi

      "Aina pitää olla jotain mielenkiintoista menossa"

      Mutta sitä tässä ihmetelläänkin, että miksi sen täytyy aina olla sellaista, jossa aivan varmasti häviää? Jos olisit nämäkin rahat sijoittanut vaikka rahastoihin, sinulla olisi rahaa säästössä ja olisit saanut tuottoakin.

      Ja jos haluat ottaa riskiä, osta bitcoinia. Siinä voi oikeasti voittaa, 50-50 todennäköisyys. Se on täyttä tuuripeliä, sillä bitcoinin arvo ei perustu mihinkään.

      • Anonyymi

        Kuka on sanonut ettei minulla ole Bitcoineja. Siinä ei ole kuin suunta alaspäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on sanonut ettei minulla ole Bitcoineja. Siinä ei ole kuin suunta alaspäin

        No olisi kannattanut ostaa. Niiden arvo on moninkertaistunut.

        "Siinä ei ole kuin suunta alaspäin"

        Ehkä sinun kannattaisi ottaa asioista selvää. ;)


    • Anonyymi

      "Ettei vain olisi pelkoa että perhana jos se onnistuukin"

      Helmanni, jos sinä tietäisit asioista yhtä paljon kuin me, kouluja käyneet sivistyneet ihmiset, sinäkin tietäisit ettei "se" voi mitenkään onnistua. Koska se on mahdotonta.

      Mutta ethän sinä kuuntele sellaisia jotka kertovat sinulle epämieluisia asioita. Etkö sinä arvosta ihmisten tietoa, sivistystä ja kokemusta?

      • Anonyymi

        Riippumatta siitä, kuinka koulutettu, lahjakas, rikas tai viileä uskot olevasi, se, miten kohtelet ihmisiä, kertoo lopulta kaiken


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippumatta siitä, kuinka koulutettu, lahjakas, rikas tai viileä uskot olevasi, se, miten kohtelet ihmisiä, kertoo lopulta kaiken

        Ja onpassivelaisethan kohtelet kaikkia huonosti, joten olet oikeassa. ;)


    • Anonyymi

      "Kuka on sanonut ettei minulla ole Bitcoineja. Siinä ei ole kuin suunta alaspäin"

      Puhutaankohan tässä nyt varmasti samoista "bitcoineista"? Minä tarkoitan Bitcoin kryptovaluuttaa jonka kurssi on viime aikoina noussut huimasti. Jos olet hankkinut niitä jo aikaisemmin, nyt kannattaa myydä ja kääriä hyvät voitot.

      Mutta jos haluat jatkaa riskinottoa, pidä ja katso mihin suuntaan lähtee. Bitcoinin arvo - tai paremminkin sen kysyntä - ei perustu mihinkään muuhun kuin sattumaan, joten veikkauksesi alaspäin kääntyvästä suunnasta on yhtä validi kuin mikä tahansa muu veikkaus.

      Mutta hyvä jos olet laittanut rahojasi johonkin muuhunkin kuin tappiovarmoihin kohteisiin.

      • Anonyymi

        Bitcoin on viime aikoina tullut reilusti alaspäin, ja tämä tahti tulee jatkumaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bitcoin on viime aikoina tullut reilusti alaspäin, ja tämä tahti tulee jatkumaan

        On tullut alaspäin ja mennyt ylöspäin. Kuten sanottu, sen kurssi ei perustu mihinkään taloustilanteeseen tai ennustettavaan asiaan, vaan on täysin satunnaista.

        Ja jos se on nyt alhaalla, silloin kannattaa ehdottomasti ostaa sitä päivää varten kun sen kurssi on korkeammalla kuin ostohinta.

        Mutta eihän helmanni tällaista ymmärrä. Siksi hän on onpassivessa ja dsm:ssä odottamassa 110% alennuksia ja lentäviä lehmiä.

        (tähän helmanni varmasti vastaa, että ei hän mitään lentäviä lehmiä ostaisi 110% alennuksellakaan; helmanni osuu aina asian ytimeen)


    • Anonyymi

      Mukavaa että ihmisille on annettu paikka mihin voivat tulla viisastelemaan, ja pönkittää omaatuntoaan

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe