Mulla on todella erikoinen jonka oon huomannut kiihottavan itseä.
Intissä oli tapana noille pidempään kestäville leireille ottaa paljon mukaan nuuskaa ja röökiä riippuen vähän siitä mitä nyt sit käytti. Itse en oikein kauheesti kumpaakaan käyttänyt, mutta otin silti aina nuuskaa jonkin verran mukaan myytäväksi siellä jätkille sit ku niillä omat loppuu. Tällain sai ihan hyvin lisämassia kun ei muutakaan ollut.
Jossain vaiheessa huomasin että ku möin niille riutuneille ukoille leirin loppupuolella niitä kiekkoja niin siitä tuli kunnon vallantunne ja huomasin, että se vähä kiihotti mua. Ei siis mitään kivikovaa, mutta vähä pikkuveikka heräili. Tämä tunne oli sitä voimakkaampi mitä enemmän massia sain tiristettyy näistä väsyneistä sotilaista.
Päättelin näin, että kun jätkät tulee mult hakee helpotusta oloonsa ostamalla nuuskaa itselleen niin mä tykkään tästä vallantunteesta ja siitä että saan määrätä kuinka paljon kundit tästä ilosta mulle pulittaa vähistä rahoistaan. Jokin pieni lisävaikutin oli myös se että jätkät hakee helpotusta tästä sinänsä hyvin epäterveellisestä tavasta mun kautta.
Olen ihan hetero eikä mun tehny mieli mitää muuta niiltä. Kuitenkin ihan pirun makee oli päättää että millä hintaa se sotilas seuraavan nuuskamällin huuleensa laittaa.
Inttijuttuja, nuuskaa ja valtaa
11
764
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tuossa ole mitään kummallista. Itse subina kiihotun, kun pääsen tottelemaan/palvomaan dominoivaa osapuolta. Töissä toimin esihenkilönä ja vapaalla haluan antaa ohjat toiselle.
Ongelma on lähinnä siinä, että nykyään jengi ei tiedä mistä ne oikeasti tykkää. Kaikki haluaa mennä jonkin trendin mukaan, josta he eivät tiedä paskaakaan 🤷♂️
Vaatimukset toiselle osapuolelle on kovat, mutta heillä itsellään ei ole tarjota oikeastaan yhtään mitään. - Anonyymi
Aloittajalla on edessään loistava ura kokoomuksen/ persusten poliitikkona. Petterilläkin jöpöttää kun se laskee paljonko köyhiltä tällä kertaa vie.
Niillä rahoilla ei rakenneta Suomea vaan aseistetaan Ukrainaa.- Anonyymi
Teillä kommunisteilla ei oikein suhteellisuudentajua ole…
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://armtown.com/H/T7c8B9
- Anonyymi
Hienoa, että palstan ylläpitokin osallistui keskusteluun!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa, että palstan ylläpitokin osallistui keskusteluun!
Vain unelmissas onneton
- Anonyymi
Samoja tunteita herätteli myös minulla vuosia sitten armeijassa, kun leireillä oli mukana tupakkaa ja sikareita ja tietenkin käteistä, tupakalla tienasi ihan hyvin, mutta parhaiten ansaitsi kun sotkussa kasarmilla ja vuosangan sotkussa muutamat muut varusmiehet kuuli sanovan että menisi sotkuun jos olis käteistä tai yleensäkin rahaa, no olin varautunut tähän varusmiesten ongelmaan, eli lainasin rahaa muille pienellä korolla tai ilman, itse en tupakkaa polttanut, leireillä ja marsseilla oli kyllä muutama sikari mukana, olihan se mukavaa aikaa.
- Anonyymi
Tuokin vain unelmissas onneton eunukki
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231